kefir Posted March 15, 2016 Report Share Posted March 15, 2016 Witam panowie mam taki problem Ruszyłem rano do miasta i na zimnym silniku ram pracował na benzynie na ruszyłem ze skrzyżowania i po 2 minutach zaczął przerywać i gasł jak by nie miał paliwa no to jakoś trochę na N i na luzie dojechałem do stacji zatankowałem ale co się okazało że samochód nie równo pracuje jak by nie palił na jeden gar i to się dzieje na benzynie jak i gazie jak dojeżdżam do skrzyżowania powoli to strasznie szarpie i potrafi zgasnąć. Dziś pojechałem do serwisu i podłączyli komputer okazało sie że niema błędu ale mówili że gaz potrafi czasami popsuć mapy zapłonu i chyba chyba zresetowali i przez chwile jakby ładnie chodził ale po chwili s powrotem zaczął kuleć Ale co jeszcze jak po jakiejś jeździe stanę to czuć jakiś dziwny zapach jakby coś na tłumik kapało ale nie nie sprawdziliśmy jest sucho no i teraz nie wiem co robić mechanik mówi że musi odczepić bude od podwozia z silnikiem i wymieniamy uszczelkę ale ja wolałbym jeszcze doradzić się was bo sporo widzę mieliście różnych dziwnych awarii Dziwi mnie trochę że samochód który miał być niezniszczalny tym bardziej że jeździ spokojnie z 2 osobami może mieć ciężkie warunki :) koszt 3000złnaprawy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyga Posted March 16, 2016 Report Share Posted March 16, 2016 kefir, czytałeś to co napisałeś ?" :):) "mówi że musi odczepić bude od podwozia z silnikiem i wymieniamy uszczelkę ale" która uszczelkę? za 3000 pln domniemywam, że rozchodzi się uszczelkę pod głowicą odepnij akumulator, zakręć gaz w butli, zapal silnik poczekaj na wolnych obrotach, aż złapie swoja temperaturę pracy i zobacz czy przypadkiem to nie pomaga, a ten dziwny zapach to nie przypadkiem śmierdzi to zgniłymi jajami ? bo to by świadczyło o kończących się - zapchanych katalizatorach Quote tdi engines are for senior citizens Link to comment Share on other sites More sharing options...
kefir Posted March 17, 2016 Author Report Share Posted March 17, 2016 Dziś podjechałem na warsztat jeden gar ma 0 kompresji jutro jadę na endoskopie. [ Dodano: 2016-03-17, 19:13 ] No i endoskopia w cylindrze pokazała że wszystko ok ale nie nie dało nam to spokoju więc kręciliśmy wałem i okazało się że jeden zawór nie otwiera się (ssący) Więc węszyliśmy dalej i przez wlew oleju dostaliśmy się do głowicy a tam okazało się że popychacz leży bokiem wygięty w S Tak więc myślę że da się to zrobić zdejmując pokrywę zaworową i klawiaturę Tylko jest pytanie czemu wygiął się popychacz (myślę że był spory luz na popychaczu zaworu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.