Jump to content

Nie pali na jeden gar


kefir
 Share

Recommended Posts

Witam panowie mam taki problem

Ruszyłem rano do miasta i na zimnym silniku ram pracował na benzynie na ruszyłem ze skrzyżowania i po 2 minutach zaczął przerywać i gasł jak by nie miał paliwa no to jakoś trochę na N i na luzie dojechałem do stacji zatankowałem ale co się okazało że samochód nie równo pracuje jak by nie palił na jeden gar i to się dzieje na benzynie jak i gazie jak dojeżdżam do skrzyżowania powoli to strasznie szarpie i potrafi zgasnąć.

Dziś pojechałem do serwisu i podłączyli komputer okazało sie że niema błędu ale mówili że gaz potrafi czasami popsuć mapy zapłonu i chyba chyba zresetowali i przez chwile jakby ładnie chodził ale po chwili s powrotem zaczął kuleć

Ale co jeszcze jak po jakiejś jeździe stanę to czuć jakiś dziwny zapach jakby coś na tłumik kapało ale nie nie sprawdziliśmy jest sucho

no i teraz nie wiem co robić mechanik mówi że musi odczepić bude od podwozia z silnikiem i wymieniamy uszczelkę ale ja wolałbym jeszcze doradzić się was bo sporo widzę mieliście różnych dziwnych awarii

Dziwi mnie trochę że samochód który miał być niezniszczalny tym bardziej że jeździ spokojnie z 2 osobami może mieć ciężkie warunki :)

koszt 3000złnaprawy

Link to comment
Share on other sites

kefir, czytałeś to co napisałeś ?" :):)

 

"mówi że musi odczepić bude od podwozia z silnikiem i wymieniamy uszczelkę ale"

która uszczelkę? za 3000 pln domniemywam, że rozchodzi się uszczelkę pod głowicą

 

odepnij akumulator, zakręć gaz w butli, zapal silnik poczekaj na wolnych obrotach, aż złapie swoja temperaturę pracy i zobacz czy przypadkiem to nie pomaga,

 

a ten dziwny zapach to nie przypadkiem śmierdzi to zgniłymi jajami ?

bo to by świadczyło o kończących się - zapchanych katalizatorach

tdi engines are for senior citizens

Link to comment
Share on other sites

Dziś podjechałem na warsztat jeden gar ma 0 kompresji jutro jadę na endoskopie.

 

[ Dodano: 2016-03-17, 19:13 ]

No i endoskopia w cylindrze pokazała że wszystko ok ale nie nie dało nam to spokoju więc kręciliśmy wałem i okazało się że jeden zawór nie otwiera się (ssący)

Więc węszyliśmy dalej i przez wlew oleju dostaliśmy się do głowicy a tam okazało się że popychacz leży bokiem wygięty w S

Tak więc myślę że da się to zrobić zdejmując pokrywę zaworową i klawiaturę

Tylko jest pytanie czemu wygiął się popychacz (myślę że był spory luz na popychaczu zaworu.

post-1447-1532375681555_thumb.png

post-1447-15323756817669_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.