kefir Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Witam panowie mam taki problem Ruszyłem rano do miasta i na zimnym silniku ram pracował na benzynie na ruszyłem ze skrzyżowania i po 2 minutach zaczął przerywać i gasł jak by nie miał paliwa no to jakoś trochę na N i na luzie dojechałem do stacji zatankowałem ale co się okazało że samochód nie równo pracuje jak by nie palił na jeden gar i to się dzieje na benzynie jak i gazie jak dojeżdżam do skrzyżowania powoli to strasznie szarpie i potrafi zgasnąć. Dziś pojechałem do serwisu i podłączyli komputer okazało sie że niema błędu ale mówili że gaz potrafi czasami popsuć mapy zapłonu i chyba chyba zresetowali i przez chwile jakby ładnie chodził ale po chwili s powrotem zaczął kuleć Ale co jeszcze jak po jakiejś jeździe stanę to czuć jakiś dziwny zapach jakby coś na tłumik kapało ale nie nie sprawdziliśmy jest sucho no i teraz nie wiem co robić mechanik mówi że musi odczepić bude od podwozia z silnikiem i wymieniamy uszczelkę ale ja wolałbym jeszcze doradzić się was bo sporo widzę mieliście różnych dziwnych awarii Dziwi mnie trochę że samochód który miał być niezniszczalny tym bardziej że jeździ spokojnie z 2 osobami może mieć ciężkie warunki :) koszt 3000złnaprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 kefir, czytałeś to co napisałeś ?" :):) "mówi że musi odczepić bude od podwozia z silnikiem i wymieniamy uszczelkę ale" która uszczelkę? za 3000 pln domniemywam, że rozchodzi się uszczelkę pod głowicą odepnij akumulator, zakręć gaz w butli, zapal silnik poczekaj na wolnych obrotach, aż złapie swoja temperaturę pracy i zobacz czy przypadkiem to nie pomaga, a ten dziwny zapach to nie przypadkiem śmierdzi to zgniłymi jajami ? bo to by świadczyło o kończących się - zapchanych katalizatorach Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Dziś podjechałem na warsztat jeden gar ma 0 kompresji jutro jadę na endoskopie. [ Dodano: 2016-03-17, 19:13 ] No i endoskopia w cylindrze pokazała że wszystko ok ale nie nie dało nam to spokoju więc kręciliśmy wałem i okazało się że jeden zawór nie otwiera się (ssący) Więc węszyliśmy dalej i przez wlew oleju dostaliśmy się do głowicy a tam okazało się że popychacz leży bokiem wygięty w S Tak więc myślę że da się to zrobić zdejmując pokrywę zaworową i klawiaturę Tylko jest pytanie czemu wygiął się popychacz (myślę że był spory luz na popychaczu zaworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.