Skocz do zawartości

Dodge RAM 1500 vs. Nissan TITAN vs. Ford F-150


Bolo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, a wiec drodzy koledzy przymierzam się do zakupu swojego pierwszego full size pickupa. Auto bede ściągał ze stanów lekko uderzone gdyż mam juz w tym doświadczenie i najtaniej mnie to wyjdzie (ceny w Polsce za amerykany są chore !) będzie to rocznik 2010-2014 silnik od 5.0 do 6.0, obowiązkowo 4x4. Wybrałem 3 modele jak w temacie które zmieszcza się w moim budżecie ale dalej wybór jest mega ciężki. Chciałbym żebyście jako użytkownicy lub znawcy tematu podpowiedzieli mi którego wybrać, wymienię w kolejności od 1 na czym mi najbardziej zależy

 

1. Ładowność - 1t musze spokojnie położyć na pake.

2. Możliwości holownicze - im więcej na haku tym lepiej

3. Dostępność części blacharskich i mechanicznych

4. Komfort jazdy

5. Jakość wykonania

 

Wiem że dodge posiada system MDS czy któryś z reszty również ma taki system ?

Czy nissan posiada opcje włączenia skrzyni biegów w tryb holowania ?

 

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi, jest mi to niezwykle pomocne ponieważ chciałbym mieć jak najszybciej jasną sytuacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrators

Przecież w PL są najniższe ceny w całej EUROPIE, sprowadzanie nie opłaca się, co widać po marnej podaży w ogłoszeniach.

 

1. Każdy z modeli 150 1500 będzie miał 600-700 kg ładowności

2. Holowanie 3,5 t jak najbardziej się nadaje, tylko co będziesz miał wbite w dowód to już inna historia.

3. Najwięcej części do Dodge, Ford, Chevrolet, Nissan

4.5. Wybieram Forda jako najlepszy komfort i jakość, mowa o takich 7 letnich, przy nowszych już się to zaciera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież w PL są najniższe ceny w całej EUROPIE, sprowadzanie nie opłaca się, co widać po marnej podaży w ogłoszeniach.

 

No niewiem, najtańszy ram 1500 z 2010r. w Polsce na alledrogo kosztuje 70000 zl

A z tego co liczyłem nie zamierzam wydać więcej niż 50000 zł z naprawą.

 

600-700 kg ładowności to trochę mało :-/

a seria 2500, F-250 dźwiga więcej ? zarejestruje ją na kat B ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrators

Oj to chyba będzie coś więcej jak tylko lekko uderzony :-/

Powodzenia w szukaniu,

 

Seria 250, 2500 około 1000 kg, rejestracja na B tylko po znajomości , sama masa własna to już 3500 kg.

No i ceny znacznie wyższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież w PL są najniższe ceny w całej EUROPIE, sprowadzanie nie opłaca się, co widać po marnej podaży w ogłoszeniach.

 

No niewiem, najtańszy ram 1500 z 2010r. w Polsce na alledrogo kosztuje 70000 zl

A z tego co liczyłem nie zamierzam wydać więcej niż 50000 zł z naprawą.

 

600-700 kg ładowności to trochę mało :-/

a seria 2500, F-250 dźwiga więcej ? zarejestruje ją na kat B ?

 

 

Cześć kolego

 

Tak jak pisał Sebastian, full size pick up'y są najtańsze w UE, porównaj ceny np z mobile.de.

 

Co do zamknięcia się w 50.000zł za taczkę od 2010 roku to musisz wylicytować konkretnie uszkodzonego Ram'a na aukcji, który i takl musiał by Cię wyjść max 3-3,500$ w Bremenhaven co jest niemożliwe. Nie wspominając o cle i Vacie.

 

Nie widziałęm ani na Copart i na iiai.com super okazji na licytacjach, taczki po prostu dobrze się teraz sprzedają.

 

 

Nie wiem jak głęboko siedzisz w imporcie, ale pewnie wiesz, że przy taniej benzynie taczki sprzedają się drożej w US.

 

 

W Twoim budżecie szukaj taczki 2004-2006.

Ram 5.7 hemi TRX4 2006

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie bede sie spierał, jednak moje wyliczenia zawsze się sprawdzały ;) może zdarzało się +- 5000 zł różnicy. Chciałbym w ciągu 3 tyg juz kupić auto, jednak dalej nie wiem do czego się skłaniać, Dodge kusi MDS-em, Ford jakością wykonania a Nissan ceną :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600-700 kg ładowności to trochę mało :-/

a seria 2500, F-250 dźwiga więcej ? zarejestruje ją na kat B ?

 

To zależy, czy chodzi Ci o ładowność w papierze, czy w rzeczywistości. 1500/f150 weźmie bez łachy tonę i nie będzie marudzić. przy 1,5t czasem dobije zawieszenie na odboju. Ja biorę co jakiś czas paletę paliwa (tona) na pakę i to jest najcieższa praca tego auta.

Jak zarejestrujesz 2500 na DMC 3,5t to _oficjalnej_ ładowności będziesz miał jeszcze mniej, niż te "małe" 650kg :mrgreen:

 

[ Dodano: 2016-03-14, 12:42 ]

Dodge kusi MDS-em

 

Bo ja wiem, czy to taka pokusa... Czego nie ma, to się nie zepsuje :mrgreen:

Droższy olej, droższe w zakupie, większe mecyje wokół tego. Jak działa, to jest fajne. Jak się sp... to już nie jest :mrgreen:

"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,

jak do nich strzelano - umierały..."

 

"zrobiłem" != "zleciłem"

 

--

http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1500/f150 weźmie bez łachy tonę i nie będzie marudzić

 

I to mi sie podoba, więcej niż tonę rzadko biorę :-)

 

Bo ja wiem, czy to taka pokusa... Czego nie ma, to się nie zepsuje

 

Też prawda, jednak zawsze to w mieście w korku lub na trasie jakaś oszczędność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrators

150/1500 będzie zbyt miękki, zmiana amorów lub poduszki go trochę usztywnią, inaczej będzie skakać.

 

Misman, masz II gen. gdzie wprowadzenie go na rynek było olbrzymim skokiem wyglądu zewnętrznego w stosunku do I gen. z zachowaniem wszystkich właściwości woła roboczego, 2 sztywne mosty.

 

III gen Ram 1500 jest miękki niczym osobówka, przy 1000 kg będzie skakał tył i dobijał.

IV gen 1500 od 2009 ma chyba sprężyny z tyłu, czy ktoś tu ładował mu tonę na pakę ?

 

MDS nie działa w korku, warunki to , rozgrzany motor, prędkości powyżej 30 km/h, i bez nadmiernych obciążeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150/1500 będzie zbyt miękki, zmiana amorów lub poduszki go trochę usztywnią, inaczej będzie skakać.

 

Misman, masz II gen. gdzie wprowadzenie go na rynek było olbrzymim skokiem wyglądu zewnętrznego w stosunku do I gen. z zachowaniem wszystkich właściwości woła roboczego, 2 sztywne mosty.

 

III gen Ram 1500 jest miękki niczym osobówka, przy 1000 kg będzie skakał tył i dobijał.

IV gen 1500 od 2009 ma chyba sprężyny z tyłu, czy ktoś tu ładował mu tonę na pakę ?

 

Tak, istotnie odnosze się do tego, co mam. Moze to i prawda, że nowsze generacje maja przesunięty "suwak" luksusu bardziej w prawo, kosztem użyteczności. Moim wolem roboczym zdarzyło mi się parę razy (dosłownie _parę_) wrzucić 1,5t i jechał względnie (bo oczywiście czuje się ciężar) normalnie, bez wygłupów. Tona na pace nie robi na nim większego wrażenia, tylko bardziej mułowaty jest :mrgreen:

"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,

jak do nich strzelano - umierały..."

 

"zrobiłem" != "zleciłem"

 

--

http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Tak jak, pisałem wcześniej dużo się nie pomyliłem...kupiłem auto z 2010r. za 5400 $ z certyfikatem run and drive, jest to dodge ram 1500, do wymiany jest maska, prawy błotnik, przedni pas i poducha pow. Nie miałem w zasadzie wybranego auta, licytowałem to co aktualnie było z tych trzech. Zobaczymy jak się będzie sprawdzał, wiem napewno że już wpadł mi w oko inny pickup jest to GMC Sierra :P więc może będę chciał go odrazu sprzedać ;) jak przyjedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.