wojpow Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Nie wiem czy taki temat był kiedyś tu przerabiany, nie znalazłem. Przeczytalem dzis na Alle... w ogłoszeniu coś takiego : "Miałem kilka Ramów i uważam że wersja z silnikiem 4.7 Magnum jest najlepsza z kilku powodów: Po pierwsze jest to silnik bardzo ekonomiczny, pali nie zależnie czy benzyny czy lpg o ok.30% mniej niż 5.7. 4.7 Magnum idealnie akceptuje LPG. W silnikach 5.7 są częste problemy z hydrauliką rozrządu a koszty napraw sa bardzo wysokie i mało kto umie to dobrze zrobić. W 4.7 Magnum ten problem nie występuje co sprawia ze Magnum jest dużo żywotniejszy. Po trzecie auta z 4.7 są bardzo elastyczne w prowadzeniu i nie niszczą skrzyń biegów i reduktorów co jest utrapieniem hemi." I tak się zdziwiłem, bo z tego, co od kilku już lat tu czytam, to jest chyba wręcz przeciwnie....(???) Cytuj Była NISSAN D22 NAVARA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Jest takie przyslowie: "kazdy zyd swoje gowno chwali" malo brakowalo a by napisal ze 4.7 tak naprawde to ma wieksza pojemnosc i wiecej mocy niz 5.7 Jak ktos o auto nie dba to i najleszpa bryka sie popsuje Najwazniesze to regularnie serwisowac i nie tyrac skrzyni jak w aucie rajdowym Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misman Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Joł. Mając do wyboru 4,7 vs 5,7 (oba w porównywalnym, _dobrym_ stanie) w ciemno brałbym 5,7. Faktem jest, że ten z MDS'em jest trochę przekombinowany, i jak się zepsuje, to jest wielki ból d.py :roll: ). To co gościu pisze, to jest typowa gadka marketingowa. Ma 4,7, chce go sprzedać, zatem tworzy tezy: "4,7 jest najlepszy na świecie" :-P A jak się chce rzeczywiście porządny, odporny a jednocześnie prosty silnik, to się bierze 5,9 Magnum (ostatecznie 5,7 HEMI bez MDS - ale ten, mimo lepszych osiągów taki bullet-proof jak 5,9 nie jest). IMO. Cytuj "Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały, jak do nich strzelano - umierały..." "zrobiłem" != "zleciłem" -- http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojdat Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Faktem jest, że ten z MDS'em jest trochę przekombinowany, i jak się zepsuje, to jest wielki ból d.py :roll: ) nie rozumiem obaw o MDSy , nie słyszę by się to często psuło wystarczy pamiętać o częstej wymianie oleju . ok może się zdarzyć , elektrozawór pada , to wymiana nie jest taka straszna . jedynie czasem ciężko wychodzi z gniazda . Cytuj Corvette C4 86 383 stroker Fiat Doblo 1.9 TD Corvette C4 88 ..i zawsze jakiś Hemiacz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misman Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Nie neguję pewnej użyteczności MDS. Jednakże "czego nie ma, to się nie zepsuje" - staję się ostatnio zwolennikiem pewnego minimalizmu (z zachowaniem użyteczności), kierując się złotą zasadą: "nie należy mnożyć bytów ponad potrzebę" 8-) Tu: http://www.magnumswap.com/magnum-vs-hemi/ jest też parę fajnych przemyśleń ;) Cytuj "Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały, jak do nich strzelano - umierały..." "zrobiłem" != "zleciłem" -- http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbik Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Ja mimo wszystko bylbym stanowczo za hemi... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.