wojpow Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2016 Nie wiem czy taki temat był kiedyś tu przerabiany, nie znalazłem. Przeczytalem dzis na Alle... w ogłoszeniu coś takiego : "Miałem kilka Ramów i uważam że wersja z silnikiem 4.7 Magnum jest najlepsza z kilku powodów: Po pierwsze jest to silnik bardzo ekonomiczny, pali nie zależnie czy benzyny czy lpg o ok.30% mniej niż 5.7. 4.7 Magnum idealnie akceptuje LPG. W silnikach 5.7 są częste problemy z hydrauliką rozrządu a koszty napraw sa bardzo wysokie i mało kto umie to dobrze zrobić. W 4.7 Magnum ten problem nie występuje co sprawia ze Magnum jest dużo żywotniejszy. Po trzecie auta z 4.7 są bardzo elastyczne w prowadzeniu i nie niszczą skrzyń biegów i reduktorów co jest utrapieniem hemi." I tak się zdziwiłem, bo z tego, co od kilku już lat tu czytam, to jest chyba wręcz przeciwnie....(???) Cytuj Była NISSAN D22 NAVARA
siepiet Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2016 Jest takie przyslowie: "kazdy zyd swoje gowno chwali" malo brakowalo a by napisal ze 4.7 tak naprawde to ma wieksza pojemnosc i wiecej mocy niz 5.7 Jak ktos o auto nie dba to i najleszpa bryka sie popsuje Najwazniesze to regularnie serwisowac i nie tyrac skrzyni jak w aucie rajdowym Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015
misman Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2016 Joł. Mając do wyboru 4,7 vs 5,7 (oba w porównywalnym, _dobrym_ stanie) w ciemno brałbym 5,7. Faktem jest, że ten z MDS'em jest trochę przekombinowany, i jak się zepsuje, to jest wielki ból d.py :roll: ). To co gościu pisze, to jest typowa gadka marketingowa. Ma 4,7, chce go sprzedać, zatem tworzy tezy: "4,7 jest najlepszy na świecie" :-P A jak się chce rzeczywiście porządny, odporny a jednocześnie prosty silnik, to się bierze 5,9 Magnum (ostatecznie 5,7 HEMI bez MDS - ale ten, mimo lepszych osiągów taki bullet-proof jak 5,9 nie jest). IMO. Cytuj "Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały, jak do nich strzelano - umierały..." "zrobiłem" != "zleciłem" -- http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg
Wojdat Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2016 Faktem jest, że ten z MDS'em jest trochę przekombinowany, i jak się zepsuje, to jest wielki ból d.py :roll: ) nie rozumiem obaw o MDSy , nie słyszę by się to często psuło wystarczy pamiętać o częstej wymianie oleju . ok może się zdarzyć , elektrozawór pada , to wymiana nie jest taka straszna . jedynie czasem ciężko wychodzi z gniazda . Cytuj Corvette C4 86 383 stroker Fiat Doblo 1.9 TD Corvette C4 88 ..i zawsze jakiś Hemiacz :)
misman Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2016 Nie neguję pewnej użyteczności MDS. Jednakże "czego nie ma, to się nie zepsuje" - staję się ostatnio zwolennikiem pewnego minimalizmu (z zachowaniem użyteczności), kierując się złotą zasadą: "nie należy mnożyć bytów ponad potrzebę" 8-) Tu: http://www.magnumswap.com/magnum-vs-hemi/ jest też parę fajnych przemyśleń ;) Cytuj "Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały, jak do nich strzelano - umierały..." "zrobiłem" != "zleciłem" -- http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg
norbik Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2016 Ja mimo wszystko bylbym stanowczo za hemi... :) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.