romancybul Opublikowano 11 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Witam. Pacjentem jest Ram 4.7 z 2007r. z lpg. W trakcie jazdy spadł z obrotów i zgasł. Po ponownym odpaleniu nie wkręcał sie na obroty, potem przeszło. Dojechałem do domu i już nie zapalił. Iskra jest świece mokre. Po wymianie świec bez zmian. Nadal nie zapala. Błąd sondy, ale ten błąd jest od zawsze. Doszedł błąd czujnika ciśnienia oleju. Z tym czujnikiem już kiedyś były problemy ale mimo ze wskazówka wariowała to auto jeździło normalnie. Sprawdziłem ciśnienie manometrem i jest ok. No i co dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 11 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Sprawdzałeś czujnik położenia wału korbowego? Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romancybul Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Czujnik wymieniłem przed chwilą i nadal kicha :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 12 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 W AV jak brakuje masy na silniku to wchodzi w tryb redukcji mocy ale pokazuje błąd próbowałeś go odpalić na samym LPG ? Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pickup150 Opublikowano 12 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Niewiele pomogę, ale opisze mój przypadek z "trudnym paleniem". Auto Ford F150 4.2. Zapalam zawsze na benzynie, instalacja LPG sekwencja sama z automatu wchodzi w tryb pracy przy tem. ok 30'C. Auto pracujące na benzynie, czy to na zimnym, czy ciepłym silniku nie chciało pracować poprawnie, nie reagowało na pedał gazu, nie wchodziło na obroty. przerywało, kichało, i cuda niewidy się działy. Komputer wskazywał brak sygnału z czujnika mapsensora i coś nie halo było z ciśnieniem na dolocie, do tego przez cały czas świeciła się kontrolka sondy. Miałem pecha i mój mapsensor jest wraz zaworem EGR, więc musiałem wymienić zawór z masensorem w nim umieszczonym, niestety było drogo :-/ . Po tej wymianie nastąpiła niewielka poprawa, silnik nadal bardzo źle pracował, i bardzo nierówno chodził. Mechanik polecił mi zatankować auto do pełna i dolać do paliwa substancji czyszczącej wtryskiwacze więc zrobiłem jak kazał i nastąpił cud :-D , auto zaczęło normalnie pracować po ok. 100 przejechanych kilometrach :lol: . Wyjeździłem cały bak, teraz zatankuje raz jeszcze i kolejny bak na paliwku sobie Fordzik teraz polata sobie na paliwie, niech biedaczysko przypomni sobie biedę i USA jak żłopał paliwko zamiast łykać ruski Gaz :-D . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.