zyga Opublikowano 9 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2016 Jest tu jakiś Kozak co sam przerabiał lampy? Cytuj tdi engines are for senior citizens
Tadeusz_B Opublikowano 9 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2016 Tu są same kozaki :lol: .Czy to nazwisko może jest? Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka
Kuba M. Opublikowano 9 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2016 A jak nie ma to dawaj piątaka :lol: :lol: :lol: Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍
cymek Opublikowano 9 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2016 bo Kozak to dwie dyszki :kasztan: Cytuj
misman Opublikowano 9 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2016 Jest tu jakiś Kozak co sam przerabiał lampy? Kupiłem chińskie gotowce :mrgreen: Jestem kozak ? :mrgreen: Cytuj "Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały, jak do nich strzelano - umierały..." "zrobiłem" != "zleciłem" -- http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg
zyga Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2016 mam zamiar dobrać się do lamp z gotowymi lampami do AV jest bieda zostaje rozleć wsadzić soczewki i skleić ponownie i tu pytanie #1 czym to później skleić na YT używają takiego sznura z butylu czy jakoś tak, pytanie #2 to w AV osobno są krótkie osobno długie jak dam 2 soczewki jedna na stałe będzie jako krótkie druga jako długie to przy zmianie świateł nastąpi chwilowa ciemność ? przy jednej soczewce bi xenon panik nie jest wygaszany tylko robotę robi przesłona tu będzie przesłona na stałe i wygaszany i zapalany będzie albo jeden albo drugi palnik #3 jaki znaczek powinien być na lampie żeby je przy okazji zalegalizować soczewki Cytuj tdi engines are for senior citizens
Kassei Opublikowano 11 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2016 W sumie też chcę się zabrać za ten temat w efce, albo w ostateczności komuś to zlecić. Sporo pożytecznego info jest tutaj: http://www.jeep.org.pl/forum/thread-47876.html może znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania :-> Co do sklejania lamp to ludzie to używają też kleju do szyb. Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
Seba78 Opublikowano 12 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2016 Zyga #2 - tak nastąpi ciemność i jest to bardzo nieprzyjemne, sam odczułem u siebie. Ja rozwiązałem to tak że przy załączaniu drogowych, mijania nie gasły tylko świeciły ciągle. Cytuj
zyga Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2016 #2 - tak nastąpi ciemność i jest to bardzo nieprzyjemne, soczewki wstępnie są zmontowane te angel coś tam też już świecą lampa niestety nie trafiłem z oznaczeniem RHT / LHT panowie na aukcjach używają tych skrótów ale u nich oni mają zupełnie inne znaczenie nie po której stronie jezdni się jeździ tylko z której jest kierownica efekt jest taki że świeci fanie tylko odwrotnie :) tak, że do przerobienie mam przesłonę i polerowanie kloszy z uwagi na przygasanie "długich" przy zmianie na soczewce zostaną tylko krótkie a długie idą na panel led 52" :):):) Cytuj tdi engines are for senior citizens
Seba78 Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2016 Fajna LEDa, podasz firmę i model lampy? Cytuj
zyga Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2016 http://www.truck-kamar.pl/panel-led-96x3w-1344mm-luk.html Cytuj tdi engines are for senior citizens
DA6VI6D Opublikowano 30 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2016 W moim RAM2500 2011 dwa lata temu wstawiłem listwę LED 18X10W SPOT/FLOOD która długością idealnie wpasowała się w otwór zderzaka pomiędzy zaczepy holownicze. Powiem tak-podpięta pod drogowe robi robotę ! Jak mawia mój kumpel-w nocy wyzwala fotosyntezę w ogarnianej roślinności. Zainwestowałem w listwę ok.1,2 tysiąca(typowy chiniol-DATEX) i po dwóch latach świeci jak identyczna listwa znanego producenta jaką kumpel kupił za 2,8 tysia i zamontował w swoim aucie.Co ciekawe-jego listwa szybciej nabrała wody pod klosz(w mojej tak po ok.roku pojawiła się para wodna) i odparować nie chce-co nie przeszkadza obu listwom nadal świecić. Natomiast w temacie lamp to doświadczenia mam takie.W poprzednim moim Ramie jakiś magik z okolic Poznania wstawił xenony.Nie mam namiarów ale pamiętam,że zajmował się tylko takimi przeróbkami.Soczewka,klejenie klosza na klej do szyb.Bez spryskiwaczy-które podobno są istotne.Działało do czasu.Po ok.czterech latach zdechło wszystko-przetwornice,żarniki,lamy się rozszczelniły.Zywotność tego kleju zastosowanego pod klosz cienką warstwą(bo za duzo tam nie mozna wcisnąć) jest średnio zadowalająca.Dzisiaj nie chciało by mi się pchać w coś takiego. Natomiast coś bym poprawił w tych moich aktualnych lampach.O ile drogowe załatwia z powodzeniem w/w listwa to zastanawiam się nad ś.mijania.Macie jakieś doświadczenia ? W oryginale mam włożoną zarówę 9005 65W Czy zastąpienie tego Ledem ma sens ? Czy klasyczna żarówka o większej mocy ? Może jakiś konkretny producent/barwa światła ?Czy może inne rozwiązania ?Kto ma wiedzę-niech coś podpowie. Cytuj FOOCK FUEL ECONOMY
zyga Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2016 DA6VI6D, z tego co przerobiłem do tej pory to szkła trzeba kleić na klej butylowy https://hidretrofit.pl/sklep/klej-butylowy/ ma taką przewagę nad klejem do szyb, że zawsze można podgrzać w kartonowym piekarniku i poprawić doszczelnienie z ledami w miejsce zwykłych żarówek walczyli chłopaki z pacyfica i tak jest duży problem z odprowadzeniem ciepła z takich lamp potrafi wypalić cały tył klosza a druga to jakoś samych tych ledów wypalają się jak knoty w kaganku i po kilku miesiącach robią za postojowe lepszym chyba wyjściem jest regeneracja odbłyśnika i polerowanie klosza + jakaś markowa żarówka z plusem http://www.ebay.com/itm/Philips-9005-HB3-65w-X-treme-Vision-XVB2-Pack-of-2-High-Beam-Ultra-Headlamps-A2-/111219375609?hash=item19e530fdf9:g:G80AAOxygj5SiUYl&vxp=mtr Cytuj tdi engines are for senior citizens
dejwitt Opublikowano 31 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2016 Z legalizacja bedzie ciezko, chocby z tego powodu iz na kloszu zostaje symbol dot i ingerowales w oeyginalna lampe. Z drugiej zas strony diagnosta sie ucieszy bo beda w koncu "bezpiecznie" swiecic asymetrycznie. Poza tym przerabialem lampy wsadzajac bixenony z audi. Lampy walaja mi sie po piwnicy jak cos do testow i zabawy moge je oddac za flaszke JD :) Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman
DA6VI6D Opublikowano 31 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2016 Patentem na legalizację lamp jest: -wyszukanie dawcy tj.starej lampy z europejczyka z dopuszczeniem/atestem/CE wytłoczonym na obudowie a nie na kloszu -przeszczep tego kawałka obudowy do naszej lampy-kumaty gość od klejenia plastików sobie z tym poradzi -trzymanie się u diagnosty i w razie kontroli wersji o naprawie/spawaniu lampy po kolizji Sprawdzone-działa. U mnie jeden nadgorliwy milicjant zabierający nagminnie dowody za lampy, odpuścił po takim zabiegu. Cytuj FOOCK FUEL ECONOMY
zyga Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2016 dobra a jak już jesteśmy przy znakowaniu to jaki konkretnie powinien być znaczek dla wersji EU bo ja już mam goły klosz :) dejwitt zobacz czy na tych lampach jest ten znacznik o którym pisał DA6VI6D Cytuj tdi engines are for senior citizens
dejwitt Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Oki sprawdze wieczorem ;) [ Dodano: 2016-04-01, 08:46 ] Nie ma tych oznaczen na reflektorze Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.