Skocz do zawartości

zakup Dodge Ram


Boniu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Życie tam jest piękne,lekkie,łatwe i przyjemne. :-D

mhm... wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma..

 

Dla zaradnych i pracowitych wszędzie jest dobrze (no może z wyjątkiem naszego piekiełka) :lol: .

Tam żyć może jest łatwiej i prościej, mniej rzucanych kłód pod nogi, szczególnie wtedy jak już poukładałeś sobie w miarę wszystko, to inny zawsze wie lepiej co Ci do szczęścia potrzeba. Zazdroszczę im tylko spokoju i stabilizacji, na resztę wszyscy muszą jednakowo pracować, nikt nikomu nie da za darmo ;-) . Dlatego jedni żyją i utrzymują z pracy swoje rodziny, a inni śpią pod mostami :-? .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

Przejrzałem ofertę NIKAR. Dość interesująca.

Dzięki za namiar na tą firmę.

Czy znacie tą firmę? Macie jakieś informacje o nich. Są wiarygodni?

 

[ Dodano: 2016-03-23, 07:19 ]

Witam,

Mam do Was pytanie: czy każdy Dodge RAM ma tak kiepskie plastiki w środku? Są strasznie twarde w szczególności na tunelu środkowym przy podłodze koło kieszeni oraz boczkach drzwi, w ogóle wszędzie :!:

Nie jest to parametr dyskwalifikujący ale w samochodzie za ponad 100k PLN chociaż powinno to jakoś wyglądać. Choćby te plastiki które widać i ma się z nimi kontakt :-D

 

Drugi sprawa to świecący się "check engine" - w DODGE RAM i Chevy Avalanche

Problem zdiagnozowany i chodzi o "parowanie/odparowanie" spalin.

Samochody mają instalację gazowo i problem występuje na gazie jak i benzynie.

RAM 5,7 HEMI Avalanche 5,3 VORTEC

Właściciel mówi że zawsze ma ten problem. Nie zależnie jakie auto z rynku amerykańskiego: Q7, RAM, Avalanche, Escalade, Lincoln.

Nigdy nie jeździłem z autem z LPG więc nie znam się.

 

Właściciel konkretnie przedstawił ofertę: palący się check engine, parę poprawek lakierniczych.

Cena za Avalancza LTZ 2007 49k, RAM Laremi 2012 130k

 

pozdrawiam

B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie ma z tym nic wspólnego

dowiedz się konkretnie jaki błąd pokazuje to coś czym ten błąd odczytuje

wtedy można coś bardziej się zagłębić w temat

w każdym razie jeżeli to jest evap to zwyczaj do ogarnięcia, od nieszczelnego zaworu po nieszczelny korek itp

tdi engines are for senior citizens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś coś może poradzić?

 

Ja Ci radzę ale nie słuchasz

Musisz znać konkretny numer błędu / ów

 

W wielkim skrócie:

Paliwo w baku paruje i robią się z niego opary można to zauważyć jak naleje się do plastikowego karnistra Pb i zostawi w ciepły dzień na dłużej. Karinster się nadyma a przy odkręceniu uchodzą z niego gazy. Tak samo jest ze zbiornikiem powietrza, by go nie rozdupczyło, oraz opary które są szkodliwe nie uchodziły do atmosfery przy odkręcaniu korka wymyślono evap.

Z baku idzie rurka w stronę komory silnika wychodzi z baku przechodzi przez EVAP carnister

jest to zazwyczaj plastikowa puszka wypełniona aktywnym węglem, który posiada dużą powierzchnię w przeliczeniu na jednostkę masy 500÷2500 m²/g.

Węgiel aktywny ma zdolność absorpcji par paliwa, jego i tak wielka powierzchnia ma ograniczoną wielkość, dlatego aby umożliwić odprowadzenie nagromadzonych par, doprowadza się świeże powietrze do evap karnister, które dzięki wytwarzającemu się podciśnieniu w kolektorze dolotowym porywa paliwo z pochłaniacza i dostarcza je do korektora dolotowego, skąd jako mieszanka paliwa z powietrzem jest ponownie spalana.

 

Niedomagania i nieszczelności układu etap, są stale monitorowane, w przypadku awarii monitowane są następującymi rodzajami błędów.

 

P0440 Układ odprowadzania par paliwa - usterka

P0441 Układ odprowadzania par paliwa - błędny przepływ oczyszczania

P0442 Układ odprowadzania par paliwa - wykryta nieszczelność (mała)

P0443 Układ odprowadzania par paliwa=obwód ster.zaworu oczyszcz. - usterka

P0444 Układ odprowadzania par paliwa=obwód ster.zaworu oczyszcz. - przerwa

P0445 Układ odprowadzania par paliwa=obwód ster.zaworu oczyszcz. - zwarcie

P0446 Układ odprowadzania par paliwa=obwód ster.went. - usterka

P0447 Układ odprowadzania par paliwa=obwód ster.went. - przerwa

P0448 Układ odprowadzania par paliwa=obwód ster.went. - zwarcie

P0449 Układ odprowadzania par paliwa - usterka serwomotoru/uzwojenia zaworu odpowietrznika

P0450 Układ odprowadzania par paliwa=czujnik ciśnienia - usterka

P0451 Układ odprowadzania par paliwa=czujnik ciśnienia - sygnał poza zakresem/wydajność

P0452 Układ odprowadzania par paliwa=czujnik ciśnienia - niski sygnał wejściowy

P0453 Układ odprowadzania par paliwa=czujnik ciśnienia - wysoki sygnał wejściowy

P0454 Układ odprowadzania par paliwa=czujnik ciśnienia - przerwa

P0455 Układ odprowadzania par paliwa - wykryta nieszczelność (duża)

P0456 Układ odprowadzania par paliwa - wykryta nieszczelność (b.mała)

 

Kody OBDII mogą się lekko różnić dla danego producenta

 

P0440 – możliwe przyczyny powstania błędu

 

wąż lub rurka złamana, dziurawa, uszkodzone lub luźne uszczelnienie

korek wlewu paliwa nieprawidłowo zakręcony,

korek wlewu paliwa – brak, uszkodzony, nie odpowiedni

wąż podciśnienia załamany, dziurawy, zablokowany, uszkodzony lub rozłączony

zbiornik paliwa dziurawy lub uszkodzony

pojemnik z aktywnym węglem dziurawy lub uszkodzony

otwarty, za krótki otwarcie czujnika ciśnienia pary w obwodzie

czujnik ciśnienia pary

zbiornik paliwa napełniony ponad zawór zwrotny popękany lub uszkodzony

ECM

tdi engines are for senior citizens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boniu sprawdz jeszcze korek paliwa czy jest oryginalny.

 

A jest w ogóle korek? Fordy są "capless" i korkiem jest klapka. A tak na marginesie to dość popularny problem (osobiście spotkałem się z nim w Mustangu) i Zyga doskonale wszystko opisał. Ja tylko dodam, że badanie warto zacząć od korka/wlewu, a potem z drugiej strony od puszki z aktywnym węglem, bo to najłatwiej (i najtaniej) sprawdzić. Szukanie nieszczelności po przewodach może być już odrobinę bardziej skomplikowane. Swoją drogą może wyjść przy okazji czy samochód nie miał jakichś przygód i nieszczelność/uszkodzenie przewodów jest właśnie tego skutkiem... 8-)

 

nie mam pojęcia. gość powiedział: "nieważne czy na PB czy LPG" Ten sam błąd w komputerze.

Niby że w europie w paliwie więcej oktanów :)

No no, dobry tekst... Czego to bajkopisarze nie wymyślą 8-) A czy "sprzedafca" już Cię poinformował, że sprzedaje Ci "europejską" wersję? :kasztan:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie no. Na pewno wersja US.

Jemu ten błąd nie przeszkadza. Przyzwyczaił się.

Mi ten błąd będzie przeszkadzał. nie lubię żadnych kontrolek na zegarach - tym bardziej żółtych nie daj boże czerwonych :!:

Tak w ogóle to należy się martwić tym EVAPem czy nie?

Tak czy siak to zrobię bo inaczej mnie kontrolka wykończy.

 

Samochód jest po przygodach. Prawy przód.

Uszkodzona karoseria: prawy błotnik, maska. Dziś wychodzi ruda na tych elementach.

Nie ukrywał tego faktu. Na moje pytanie o po wypadkowość od razu powiedział że był uszkodzony - prawy przód.

 

[ Dodano: 2016-03-25, 08:03 ]

a co do oświetlenia i wyskalowania liczników to nie pytałem - taki szczegół :lol:

 

[ Dodano: 2016-03-25, 08:41 ]

Czy mamy kogoś na forum z Dąbrowy Górniczej lub okolic :?:

 

[ Dodano: 2016-05-24, 10:17 ]

Witam,

W weekend stałem się pełnoprawnym forumowiczem :-D

DODGE RAM 1500 Sport CrewCab

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjęcia zrobię dziś i dzisiaj postaram się wrzucić na forum :-D

też posiadam samochód z NIKARa. Za wcześnie aby się wypowiadać na temat samochodu,

ale wrażenie odnośnie sprzedającego bardzo dobre :-D

Polecam NIKAR.

 

Odradzam zaś sprzedawców z Poznania i Wrocławia.

Nie dość że są dużo drożsi to na ileś wykonanych telefonów dotyczących konkretnego samochodu każdy z doradców mówił coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.