Skocz do zawartości

Zastanawiam się na takim F150..


pynio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem nowy i zielony jeśli chodzi o pickup-y ;)

 

zastanawiam się nad tym ale do niego z Łodzi mam 260km

ale wydaje mi się ze troszkę przeszedł (ciężką robotę miał i nikt nie szanował...)

może już ktoś był i oglądał tego granatowego smerfa...

wiem od pana że on jest 3-im właścicielem

Ogólnie to golasek bo ABS, klima , szyby we prądzie... i chyba tyle...

że drzwi były wymieniane (wydaje mi się że od strony pasażera bo widzę rdzę przy śrubach)

tak mi się wydaje, cena nie odbiega od kilku innych (oczywiście jak na zdjęcia).

A jeszcze jedno tu nie ma zdjęcia paki ale jak oglądałem same :raca: RAMiki :raca: to wpadłem na to auto i była paka na foto (ostro było nie raz) siek: .

wiec nie rozpisuje się bardziej mówcie co sądzicie ...

czy jest sens próbować coś negocjować cene i próbować odbudować (remontować).

 

 

http://olx.pl/oferta/ford-f-150-fx4-supercab-CID5-IDduB8W.html#ea5351397d

 

ps.

podoba mi się bo to FX4 zegary i te pare bajerów...

i że półtora drzwi ? czy dobrze rozumiem?

a paka nie mała :-)

ale nie musi być ten mam czas... :-P

 

ALE PEWNIE WSZYSCY W LESIE BO POGODA PRZEDNIA...

 

i dzięki za powitanie i rady w powitalni.

 

[ Dodano: 2016-01-18, 18:22 ]

wcześniej pisałem że docelowo ma jeździć w nim

2szt dorosłe

+ 2szt małolatów jeden ma prawie 5 lat a drugi jeszcze tydzień i przyjdzie na świat

a i jeszcze pies ale on to na pace... ;-)

gdzie mój PicKup...

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tylko powtórzę, że dla młodzieży ta tylna ławka całkiem w porządku.

FX4 gościu ma Gdańsku do sprzedania, u mnie odpadł ze względu na małą ilość miejsc siedzących ;P Biały, ładny, nowy most przód, o ile dobrze pamiętam, za to drzwi od pasażera z takim lekkim oporem się otwierają. Chciał 50 tys. Mogę podpytać, czy jeszcze chce go sprzedać i wysłać Ci numer telefonu.

pozdrowienia, Przemek

Odnośnik do komentarza