Jump to content

Kupno przyczepy lekkiej


Kassei
 Share

Recommended Posts

Wiem, że sporo z Was jeździ z przyczepami lekkimi. Ja też często śmigam tyle, że z ciężką przyczepą. Lekką od czasu do czasu pożyczam od znajomego, ale wkurza mnie, że permanentnie nie działają w niej światła :-/ Już dwa razy je naprawiałem, a znajomy znowu je spierniczył. Podejrzewam, iż ma zwarcie w gnieździe samochodowym, ale on twierdzi, że jest ok...

 

Postanowiłem w nowym roku przestać się irytować i po prostu kupić przyczepę DMC 750kg. Wymagania to długość co najmniej 3m oraz możliwość załadunku bocznego (koła poniżej paki). Z moich obserwacji 99% przyczep w ogłoszeniach to jakieś badziewie z papierowej blachy. Doradźcie mi jakiegoś dobrego producenta żeby mi przyczepa długo posłużyła.

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Link to comment
Share on other sites

www.brenderup.com/pl-pl/pl

 

Polecam. Mocne, trwałe, nie najtańsze jednak za solidność trzeba zapłacić. Na pocieszenie dodam, że najdroższe też nie są :-D

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Misiek. Myślałem właśnie o Brenderup lub Blyss. Niestety ten pierwszy nie ma modelu DMC 750kg w interesujących mnie rozmiarach. Wyślę zapytanie, ale z doświadczenia wiem, że cena "na wymiar" będzie sporo większa od standardowych modeli. Blyss też w miarę solidnie wygląda i ma modle który by mi przypasował:

 

http://www.blyss.pl/produkty/przyczepy/przyczepy-lekkie/2-osiowe/bh753015t-alu

 

Jednak żadnych opinii na necie o tej firmie nie znalazłem. Brenderup - co dziwne - ma za to sporo negatywnych. Trochę poszperałem w necie i masa ludzi poleca marki WIOLA i NIEWIADÓW. Nie mam pojęcia czy to jest marketing internetowy czy stan faktyczny...

 

Miotam się też pomiędzy jedną osią a dwoma. W pierwszym przypadku można więcej przewieźć na legalu, w drugim więcej wjedzie "bonusowo" :-> Cztery koła to też niby bezpieczniej przy wystrzale, ale znowu koszt wyższy ;-) Co radzicie ?

 

Natomiast jak z prowadzeniem? Dużo gorzej jeździ się z przyczepami 1-osiowymi ?

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Link to comment
Share on other sites

Już dwa razy je naprawiałem, a znajomy znowu je spierniczył.

 

zakup sobie swoje światła :)

http://allegro.pl/swiatla-tylne-na-magnes-gniazdo-przyczepki-12v-i5821229602.html

 

i po problemie

zobacz na rynek wtórny można kupić fajną przyczepkę

w nowych największy problem to są chyba osie większość ma te gumy w osi które siadają w naj mniej wyczekiwanym momencie

 

http://olx.pl/oferta/przyczepka-przyczepa-CID5-IDdbXOr.html#1ccbaff69f

tdi engines are for senior citizens

Link to comment
Share on other sites

Już dwa razy je naprawiałem, a znajomy znowu je spierniczył.

 

zakup sobie swoje światła :)

http://allegro.pl/swiatla-tylne-na-magnes-gniazdo-przyczepki-12v-i5821229602.html

 

i po problemie

 

Ale zajefajne rozwiązanie :shock:

 

zobacz na rynek wtórny można kupić fajną przyczepkę

w nowych największy problem to są chyba osie większość ma te gumy w osi które siadają w naj mniej wyczekiwanym momencie

 

http://olx.pl/oferta/przyczepka-przyczepa-CID5-IDdbXOr.html#1ccbaff69f

Oglądałem rynek wtórny i nie mam szczęścia na przyczepę której potrzebuję :-( Musi być paka długości co najmniej 300x150 i co najważniejsze powyżej kół, aby był możliwy załadunek/rozładunek boczny długich elementów. Jeżdżę często do jednej firmy w której mają taki wymóg i jeśli nie ma możliwości to widlak nawet nie podjeżdża :-/ Raz mi się udało namówić gostka do ściągnięcia ładunku na pasach i dostał taki opierdol od przełożonego, że się przestraszyłem, iż go przy mnie zwolnią... :roll:

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Osobiście mam Wiole. Zrobili dokładnie taką jak chciałem.

DMC 1300 wymiar platformy 320x170 cm odpowiednie miejsca na montaż stelaża pod plandekę ilość zaczepów, rozmiar kół..

Ja zamawiałem u lokalnego dilera i generalnie jestem zadowolony po za faktem że zapas dali mi trefny bo nie trzyma powietrza.

 

Ja ją stosuje jako podstawę mobilnego warsztatu i jest ok.

Wcześniej chciałem zakupić przyczepę producenta tano ale cena chyba wyższa i jak mi pokazali jaki ocynk im robi cynkownia to mi przeszło.

 

Generalnie wszystkie przyczepy to prawie to samo i tak podzespoły daje alko lub knott.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ja obecnie mam trzecią przyczepę lekką, tym razem kupiłem od Blyssa. Wymiar skrzyni 300x150 z relingiem na podwójnej osi hamowanej. Powiem tak mercedes to to nie jest na pewno,ale radzi sobie nawet jak zdarzy mi się troszeczkę prze-naładować.

Wcześniej miałem wiole, nie narzekałem -ale cena na pewno wyższa.

A moja pierwsza to oczywiście Niewiadów :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.