volen Posted December 20, 2015 Report Share Posted December 20, 2015 Jak w temacie, mam na oku ładną efkę, ale że się nie znam za cholerę, szukam kogoś, kto się zna, czyli zakup kontrolowany :) Półtorej kabiny, 2004 rok, gaz... Pozdrawiam forumowiczów Quote pozdrowienia, Przemek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted December 22, 2015 Report Share Posted December 22, 2015 http://pickupklub.pl/viewtopic.php?t=958&start=120 - forumowy zakup kontrolowany serii f Jak byś chciał porównać czy coś zobaczyć daj znać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek69 Posted December 22, 2015 Report Share Posted December 22, 2015 MkMario jest z tamtych stron, jak pamiętam. Możesz do niego uderzyć. Quote http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bold_40 Posted December 23, 2015 Report Share Posted December 23, 2015 witam jestem tu nowy mam pytanie moze dziwne troche jaki most moge zalozyc do Bronco 5,0 z 89 roku,bo kupilem auto i jakis kretyn zaspawal most Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba M. Posted December 23, 2015 Report Share Posted December 23, 2015 Z przodu Dana 44 Twin-Traction Beam, z tyłu Ford 8.8 Quote F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
bold_40 Posted December 23, 2015 Report Share Posted December 23, 2015 ok ale z jakiego auta sa te mosty? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba M. Posted December 23, 2015 Report Share Posted December 23, 2015 Przód to w tylko od Bronco /F150. Ewentualnie F250, ale tam chyba były też D50. Nie wiem, czy w ogóle jakieś inne auta miały jeszcze TBB z przodu Tył to samo + Econoline. Od biedy można go zastąpić tylną D44 od jakiegoś starego full siza, ale wiadomo - im dalej od Bronco/F150, tym więcej problemów. Oczywiście ważna jest zgodność przełożeń w mostach. Quote F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
bold_40 Posted December 23, 2015 Report Share Posted December 23, 2015 duzo to mi nie rozjasnilo to tematu wiem co w nim jest i ze pasije OD INNEGO BRONCO albo F150/250 ale pytanie bylo czym to mozna zastapic bo z ameryki nie bede mostu sciagal a w polsce nieosiagalny szukam juz dwa miesiace ,wykrercic srubke i wkrecic spowrotem w to samo miejsce to i ja potrafie, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
japacz Posted December 24, 2015 Report Share Posted December 24, 2015 duzo to mi nie rozjasnilo to tematu wiem co w nim jest i ze pasije OD INNEGO BRONCO albo F150/250 ale pytanie bylo czym to mozna zastapic bo z ameryki nie bede mostu sciagal... Skoro tak, to w zasadzie nie ma znaczenia co zamontujesz. Z Żuka dopasuj... Quote Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tadeusz_B Posted December 24, 2015 Report Share Posted December 24, 2015 A ja bym dzisiaj dał na luz. :-D Quote Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Link to comment Share on other sites More sharing options...
bold_40 Posted December 24, 2015 Report Share Posted December 24, 2015 ha ha Japacz naprawde wielkie dzieki no myslalem ze trafie tu na jakas konstruktywna podpowiedz ,nie mam wielkiego doswiadczenia w 4x4 ale przy autach robie sam wszystko naprawde zamontowanie orginalu nie jest wyzwaniem,kupic i to w dodatku tanio w polsce juz tak.Skoro pytam to znaczyze nie wiem i szukam kogos kto robil cos takiego z zukiem to cie ponioslo troche chyba,sorry ze wyszedlem na gbura ale szykam dobrych rad,jak bede w stanie to sam tez pomoge glupi nie jestem.Moze zle zaczalem ale mam nadzieje ze bedzie lepiej [ Dodano: 2015-12-24, 14:31 ] a tak swoja droga to Japacz korzystalem z twoich rad i pomyslow jak rok temu robilem suzi :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
japacz Posted December 24, 2015 Report Share Posted December 24, 2015 No dobra, żebym sam na gbura nie wyszedł to teraz napiszę poważnie ;-) Dla mnie osobiście pytanie "od czego podejdzie" zalatuje trochę druciarstwem, stąd moja nieco złośliwa - przepraszam - aluzja do Żuka. No chyba, że budujesz jakąś zmotę to wtedy może mieć to sens i zaraz znawcy tematu zaczną Ci polecać mosty od Patroli, Gelend czy innych Land Cruiserów, w zależności, kto jaką religię wyznaje :-P Ale w takim przypadku to chyba nie to forum... ;-) Natomiast jeśli chcesz jedynie przywrócić auto do jazdy to poza "fabryką" nic nie przychodzi mi do głowy. Dlaczego chcesz wymieniać cały most? Nie wystarczy same bebechy? To i tak będzie tańsza operacja niż dopasowanie czegokolwiek (oczywiście tak, żeby to miało ręce i nogi, a nie zostało jedynie pomnikiem techniki), a i logistycznie ściągnięcie gratów ze Stanów nie jest jakoś skomplikowane. Ok, dziś na wigilię nie zdążysz ale skoro już szukasz tyle czasu... Gdybyś zamówił dwa miesiące temu już miałbyś szpej u siebie 8-) Quote Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bold_40 Posted December 24, 2015 Report Share Posted December 24, 2015 no widzisz teraz jest duzo madrzej.Proponowali mi rozni fachowcy zalozenie mostow od patrola ,ale nie po to kupowalem bronca zeby jezdzic na patrolu.Po drugie to nie ma byc zmota blisko do orginalu ale nie koniecznie nie wiem jakie sa porzelozenia na jeepie albo czyms podobnym moze jak znajde glowke o podobnych parametrach to wystarczy i to wlasnie bylo moje pytanie,sorry ze mnie ponioslo ale oczekiwalem po takim forum czegos wiecej,jakiejs wiedzy moze tajemnej o podzespolach kompatybilnych,bo wiem ze takowe istnieja.Sciagnalem ze szwecji Bronca i chewiego w pick-upie robie je z bratem na auta do jazdy,jakies tam doswiadczenia juz mamy ale kto pyta nie bladzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suchorz Posted December 24, 2015 Report Share Posted December 24, 2015 bold_40, sprawdź jakie masz przełożenia, to może trochę uprościc sprawę. Quote Jeep Comanche 4.0 4x4 Ford Ranger T6 3,2 Limited SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road Montaż i serwis LPG, sklep 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bold_40 Posted December 24, 2015 Report Share Posted December 24, 2015 tu sie pojawia maly problem bo prawdopodobnie 3,55 ale sa miejsca gdzie podaja 3,08 a brakuje mi tabliczki na moscie tak ze pewnosci nie mam ale na 99% to bedzie jednak 3,55 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suchorz Posted December 24, 2015 Report Share Posted December 24, 2015 Wystarczy otworzyc most i zobaczyć, przełożenia są wybite na wieńcu kosza. Quote Jeep Comanche 4.0 4x4 Ford Ranger T6 3,2 Limited SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road Montaż i serwis LPG, sklep 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bold_40 Posted December 25, 2015 Report Share Posted December 25, 2015 dzieki po swietach sprawdze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duch_gdansk Posted December 27, 2015 Report Share Posted December 27, 2015 Cały tylny dyfer pewnie nie podejdzie , ale Ford Explorer nie ma przypadkiem też Fordowskiego 8,8? Może przynajmniej bebechy podejdą, na allegro tego najczęściej pełno jest. Quote Camaro jest, teraz czas na coś większego Link to comment Share on other sites More sharing options...
bold_40 Posted December 27, 2015 Report Share Posted December 27, 2015 ma inny motor i inna skrzynie nie wiem czy te same przelozenia beda no jest tego duzo na allegro i tanio w dodatku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duch_gdansk Posted December 28, 2015 Report Share Posted December 28, 2015 3,55 nie raz widziałem na allegro. Pewnie dyferek od Explorera jest węższy, ale same bebechy z "główki" obstawiam że jak to 8,8 powinny podejść łącznie z joke. Każdy producent ma swoje typowe przełożenia. I w wielu dyfrach Explorer miał szperę. Fakt że przekładka tego nie jest wcale taka prosta. Nie ma to jak Fordowska "9" Quote Camaro jest, teraz czas na coś większego Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKmario Posted January 22, 2016 Report Share Posted January 22, 2016 policz zeby ataku i taleza i masz przelozenie ;) Quote FORD F150 FX4 5.4 TRITON 2004 4x4 SUPER CREW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.