Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Witam, Mam 'zonk'a F150 5.4 2005 szarpie po pare sekund w losowych sytuacjach. Czy to na gazie czy to na paliwie. Wiec nie sądzę że to pompa czy układ paliwowy i instalacja gazowa. Obstawiam układ zapłonowy. ... i teraz: 1) czy komuś padały świece i jak padły to na cacy czy sie tak losowo odzywały szarpnięciami? po depnieciu jedzie płynnie znowu 2) czy jak padały wam cewki to jak wyżej? (mi raz wywaliła cewka na swiecy ale juz na stałe nie był to objaw ze sie pojawia i znika) 3) czy sie nie myle że każdy układ ma osobna cewke? 4) no i kto zmieniał świece? co zakładał? jakich badziew unikać? 5) ktoś wymieniał cewki? co polecacie, co chodzi do dzis? czego unikać? Dzieki za odpowiedzi. Na dzień dzisiejszy. Mam OBD od Smaxa i on cos nie chce gadać z F150 więc nie wiem czy komp widzi 'missed fire' itp ... Ram to odrazu pokazywał co go boli a tu tak dobrze nie ma ;[ [ Dodano: 2015-12-18, 07:42 ] ... oj widze las rąk odpowiedzi. dodam news ... P0308 8 cylinder gubi zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 18 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 no ale już masz przecież dobry trop P0308 zamień miejscami najlepiej po przekątnej z drugim bankiem świecę, cewkę, wtrysk, wtrysk gazu, jak błąd się przeniesie na inny cylinder to jedno z tych masz dupnięte jak nie to sprawdź ciśnienie chyba że masz sprzęt w szufladzie to zmierz na dzień dobry jak ciśnienie jest ok to szukaj w instalacji zobacz jak są wpięte wtryski gazu może są ruski lut skręcony drut i owinięty taśmą co jeszcze czujnik wału i wałka ale nie rozbierałem takiego silnika to nie wiem jak tam jest z kołem może ma gdzieś luzy albo jest brudne [ Dodano: 2015-12-18, 11:45 ] http://troubleshootmyvehicle.com/ford/4.6L-5.4L/how-to-diagnose-misfire-codes-3 http://troubleshootmyvehicle.com/ford/4.6L-5.4L/how-to-test-the-fuel-injectors-1 Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 dziś 'gruba berta' jeździła ... szarpie prycha ale bład dziś nie wyskoczył, chciałbym złapać go jeszcze raz tak na marginesie np świece, co lepsze: - autolite HT1 - autolite HT15 .... powyższe jedno i to sam? - motorcraft sp515 .... innych nie znalazłem na rynku u nas. zyga, dzieki i masz racje moge to przełożyć ale ten 8my jest w parszywym miejscu, dzis wywaliłem świece cewke wtyczki sryczki nic nie znalazłem złożyłem z powrotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parker Opublikowano 19 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Moja skromna rada, kup świece, które są dedykowane do Twojego silnika. Nie szarp się na coś niezniszczalnego z super platyny i trzema czy czterema elektrodami . Narobisz sobie więcej niepotrzebnego wydatku i wielkiego zawodu. Nie bierz pod uwagę najlepszy , tylko odpowiednia. Motorcraft SP-515 to bardzo odpowiedni wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Parker, a co z Autolite HT1 czy HT15 ... wychodzi ze dostawcy w RP sprzedaja tylko platyne czy to Autolite albo Motorcraft ... były kiedys na rynku CHAMPION 7989/T04 ale to juz chyba przeszłość wszystko to powyżej do mojej 'grubej berty' nawet na forach zza oceanu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.