Jump to content

Chevrolet Avalenche czy F350


Norton
 Share

Recommended Posts

Doradźcie koledzy który będzie lepszy:

http://allegro.pl/chevrolet-avalanche-2007-ltz-4x4-3-5t-hak-lpg-i5817986319.html

 

http://allegro.pl/ford-f350-6-0d-lariat-4x4-kat-b-super-duty-i5807949198.html

 

http://otomoto.pl/oferta/ford-f350-6-0d-lariat-4x4-kat-b-ID4pbdoR.html

 

Skłaniam się ku temu pierwszemu stąd temat tutaj.

Chodzi mi o to z którym będzie mniej problemów, dostępnością części eksploatacyjnych.

Do którego z nich można założyć wysoką zabudowę paki ładunkowej.

Generalnie samochód do użytku na co dzień.

Na co zwrócić uwagę kupując taki samochód?

Link to comment
Share on other sites

W tym przypadku "problematyczność" będzie zależała od stanu rozkładu danego egzemplarza, a nie od marki, czy modelu.

Dostępność części zbliżona - drobiazgi w postaci filtrów czy świec kupisz nawet na allegro, grubsze rzeczy w zasadzie nie występują. Czasem oczywiście coś przypadkiem można znaleźć w ogłoszeniach, albo w jakimś sklepie, ale raczej nie ma co liczyć na takiego farta.

Poza tym próbujesz porównać nieporównywalne auta - odpowiednikiem Avalancha jest F150, F250 to odpowiednik Silverado 3500. Albo inaczej - Avalanche przy F350-ce to w sumie nieduże auto :lol:

A najważniejsze - wiadomo, że kupno takich aut nie ma nic wspólnego ze zdrowym rozsądkiem, więc szukaj tego który Ci się bardziej podoba :mrgreen:

F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-(

Link to comment
Share on other sites

Do którego z nich można założyć wysoką zabudowę paki ładunkowej.

 

Przy AV zabudowa jest problematyczna bo masz skosy na pace,

do tego daszek zasłania dół paki i trzeba kombinować.

plus taki, że tyla szyba jest ściągana i można złożyć ścianę wtedy masz pakę zaczynającą się od tylnych siedzeń a jak dokupisz materac to można spać z głową w kabinie a nogami na pace :) sprawdzone na własnym AV

 

Są zabudowy ale mało i ceny są kosmos.

tdi engines are for senior citizens

Link to comment
Share on other sites

Druga generacja (2007+) Avalanche ma jeden duży problem, którym jest silnik 5.3 Vortec. Wcześniej była to iście pancerna jednostka, ale w końcu GM przekombinował przy niej i zaczęła się plaga przypadków spalania w czasie pracy dużych ilości oleju. Wystarczy poszperać w necie ile jest takich historii. Jeśli GM po 2007 (czy nawet 2005) roku to tylko i wyłącznie 6.0 V8.

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.