Norton Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Doradźcie koledzy który będzie lepszy: http://allegro.pl/chevrolet-avalanche-2007-ltz-4x4-3-5t-hak-lpg-i5817986319.html http://allegro.pl/ford-f350-6-0d-lariat-4x4-kat-b-super-duty-i5807949198.html http://otomoto.pl/oferta/ford-f350-6-0d-lariat-4x4-kat-b-ID4pbdoR.html Skłaniam się ku temu pierwszemu stąd temat tutaj. Chodzi mi o to z którym będzie mniej problemów, dostępnością części eksploatacyjnych. Do którego z nich można założyć wysoką zabudowę paki ładunkowej. Generalnie samochód do użytku na co dzień. Na co zwrócić uwagę kupując taki samochód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 W tym przypadku "problematyczność" będzie zależała od stanu rozkładu danego egzemplarza, a nie od marki, czy modelu. Dostępność części zbliżona - drobiazgi w postaci filtrów czy świec kupisz nawet na allegro, grubsze rzeczy w zasadzie nie występują. Czasem oczywiście coś przypadkiem można znaleźć w ogłoszeniach, albo w jakimś sklepie, ale raczej nie ma co liczyć na takiego farta. Poza tym próbujesz porównać nieporównywalne auta - odpowiednikiem Avalancha jest F150, F250 to odpowiednik Silverado 3500. Albo inaczej - Avalanche przy F350-ce to w sumie nieduże auto :lol: A najważniejsze - wiadomo, że kupno takich aut nie ma nic wspólnego ze zdrowym rozsądkiem, więc szukaj tego który Ci się bardziej podoba :mrgreen: Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 ja bym się skupił na avalanche, większy komfort jazdy, bardziej "osobowy", a f350 to już truck. Cytuj Był Ram 2500 '97 Magnum Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 3 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Do którego z nich można założyć wysoką zabudowę paki ładunkowej. Przy AV zabudowa jest problematyczna bo masz skosy na pace, do tego daszek zasłania dół paki i trzeba kombinować. plus taki, że tyla szyba jest ściągana i można złożyć ścianę wtedy masz pakę zaczynającą się od tylnych siedzeń a jak dokupisz materac to można spać z głową w kabinie a nogami na pace :) sprawdzone na własnym AV Są zabudowy ale mało i ceny są kosmos. Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kassei Opublikowano 3 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Druga generacja (2007+) Avalanche ma jeden duży problem, którym jest silnik 5.3 Vortec. Wcześniej była to iście pancerna jednostka, ale w końcu GM przekombinował przy niej i zaczęła się plaga przypadków spalania w czasie pracy dużych ilości oleju. Wystarczy poszperać w necie ile jest takich historii. Jeśli GM po 2007 (czy nawet 2005) roku to tylko i wyłącznie 6.0 V8. Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.