Skocz do zawartości

Chevrolet Avalenche czy F350


Norton
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Doradźcie koledzy który będzie lepszy:

http://allegro.pl/chevrolet-avalanche-2007-ltz-4x4-3-5t-hak-lpg-i5817986319.html

 

http://allegro.pl/ford-f350-6-0d-lariat-4x4-kat-b-super-duty-i5807949198.html

 

http://otomoto.pl/oferta/ford-f350-6-0d-lariat-4x4-kat-b-ID4pbdoR.html

 

Skłaniam się ku temu pierwszemu stąd temat tutaj.

Chodzi mi o to z którym będzie mniej problemów, dostępnością części eksploatacyjnych.

Do którego z nich można założyć wysoką zabudowę paki ładunkowej.

Generalnie samochód do użytku na co dzień.

Na co zwrócić uwagę kupując taki samochód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku "problematyczność" będzie zależała od stanu rozkładu danego egzemplarza, a nie od marki, czy modelu.

Dostępność części zbliżona - drobiazgi w postaci filtrów czy świec kupisz nawet na allegro, grubsze rzeczy w zasadzie nie występują. Czasem oczywiście coś przypadkiem można znaleźć w ogłoszeniach, albo w jakimś sklepie, ale raczej nie ma co liczyć na takiego farta.

Poza tym próbujesz porównać nieporównywalne auta - odpowiednikiem Avalancha jest F150, F250 to odpowiednik Silverado 3500. Albo inaczej - Avalanche przy F350-ce to w sumie nieduże auto :lol:

A najważniejsze - wiadomo, że kupno takich aut nie ma nic wspólnego ze zdrowym rozsądkiem, więc szukaj tego który Ci się bardziej podoba :mrgreen:

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do którego z nich można założyć wysoką zabudowę paki ładunkowej.

 

Przy AV zabudowa jest problematyczna bo masz skosy na pace,

do tego daszek zasłania dół paki i trzeba kombinować.

plus taki, że tyla szyba jest ściągana i można złożyć ścianę wtedy masz pakę zaczynającą się od tylnych siedzeń a jak dokupisz materac to można spać z głową w kabinie a nogami na pace :) sprawdzone na własnym AV

 

Są zabudowy ale mało i ceny są kosmos.

tdi engines are for senior citizens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga generacja (2007+) Avalanche ma jeden duży problem, którym jest silnik 5.3 Vortec. Wcześniej była to iście pancerna jednostka, ale w końcu GM przekombinował przy niej i zaczęła się plaga przypadków spalania w czasie pracy dużych ilości oleju. Wystarczy poszperać w necie ile jest takich historii. Jeśli GM po 2007 (czy nawet 2005) roku to tylko i wyłącznie 6.0 V8.

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.