kaktus30 Opublikowano 16 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Czy orientuje się ktoś jaki ma być hak do mojego efa a raczej końcówka ? ef bez liftu w górę i w dół czyli stock :) http://allegro.pl/koncowka-haka-hak-usa-jeep-grand-cherokee-liberty-i4920386321.html chciałbym zamówić ale nie wiem który, chyba że ktoś ma zbędną w garażu na sprzedaż ? Cytuj Ford F-150 2005 Lariat 5,4 V8 Triton Jeep Commander 2006 Laredo 3,7 V6 Sprzedam Mechanizm opuszczania kola zapasowego Dolot stożkowy do 5,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 16 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 na tej aukcji masz pokazane wysokości od osi główki do osi kwadrata stawiasz przyczepę przy tyle i już masz odpowiedź jaki hak będzie najlepszy ja używam rożnych główek do różnych przyczep, tak żeby + - paka była w poziomie Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktus30 Opublikowano 16 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 hehe jakbym miał przyczepke to bym nie zadawał pytań :-P przyczepki brak a pytam jaki przychodzi standardowo Cytuj Ford F-150 2005 Lariat 5,4 V8 Triton Jeep Commander 2006 Laredo 3,7 V6 Sprzedam Mechanizm opuszczania kola zapasowego Dolot stożkowy do 5,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kassei Opublikowano 16 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 No proszę, pierwsze haki 51x51 czyli autentyczne 2x2 cale jakie widzę na allegro. Przeważnie klepali je z profili 50x50 i był za duży luz. Oryginalna wkładka do F150 2004-2008 to coś pomiędzy AH-4 a AH-1. Haki amerykańskie mają duży plus, że zawsze można przestawić go o 180 stopni i przekręcić kulę, więc jest jakaś tam regulacja wysokości. Ja bym wybrał spośród tych dwóch modeli, ale na zasadzie dopasowania do konkretnej przyczepy bo to ma duże znaczenie. Jak wysoko jest dyszel, jaki to typ przyczepki (lekka, ciężka, czy oś/osie są ustawione symetrycznie względem platformy czy cofnięte w tył - większy docisk haka, no i na koniec czy ciągnąc przyczepę będziesz coś miał załadowane na pakę. Niżej osadzony hak to wygoda, ale przy za dużym obciążeniu tylnej osi eFki potrafi być nieco za nisko. Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktus30 Opublikowano 17 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 nieee no póki co to raczej małe przyczepki, na karawaning to się nie wybieram z 10m przyczepą. Raczej przyczepki pokroju statoil do wynajęcia itp. Cytuj Ford F-150 2005 Lariat 5,4 V8 Triton Jeep Commander 2006 Laredo 3,7 V6 Sprzedam Mechanizm opuszczania kola zapasowego Dolot stożkowy do 5,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kassei Opublikowano 17 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 nieee no póki co to raczej małe przyczepki, na karawaning to się nie wybieram z 10m przyczepą. Raczej przyczepki pokroju statoil do wynajęcia itp.No to nie ma to kompletnego znaczenia. Weź AH-4 powinno być ok. A tak z innej beczki - masz przerobione gniazdo przyczepy na EU ? Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 17 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Wysokość dyszla (sprzęgu) przyczepy jest standardowa i określona normami, a różne końcówki haka są po to, żeby się dopasować, jeśli zmieni się wysokość samochodu, nie przyczepy! Jaka to wysokość? Pozwolę sobie zacytować sam siebie, z przed czterech lat :-P (jak ten czas leci...): MKmario napisał/a: japacz, a wiadmono jaka jest standardowa wysokosc kuli od ziemi?, bo nie wierze, ze kazda przyczepa ma inna jak ktos gdzies tam pisal A pewnie, że wiadomo. Wszystko co dotyczy sprzęgów jest określone Polską Normą PN-76/S-47291, a ta z kolei jest zgodna z Dyrektywą Unii Europejskiej nr 94/20/EG zał.VII :mrgreen: Zgodnie z tymi wytycznymi "...zaczepy kulowe i wsporniki pociągowe muszą być mocowane do pojazdu kategorii M1, kategorii M2 poniżej 3,5 tony i kategorii N1 w sposób odpowiadający wymiarom prześwitu i wysokości podanych na rysunku 30..." A na rysunku 30 jest wymiar 350-420 mm do środka kuli haka Norma określa też oczywiście wysokość sprzęgu w przyczepie i wg rysunku 31 wymiar ten wynosi 430 mm +/- 35 mm, mierzone do "dolnej krawędzi głowicy zaczepowej" Tłumacząc z urzędowego na ludzki: 1. wysokość do środka kuli w samochodzie ma być 35-42 cm 2. wysokość do dołu zaczepu w przyczepie ma być 43 cm +/- 3.5 cm Zatem dobierz sobie końcówkę tak, żebyś miał kulę na tych 35-42 centymetrach, a wszystkie przyczepy, które zostały zbudowane w oparciu o normy i mające homologację będą pasować. Przy okazji, jeśli ten profil na allegro to faktycznie 51 mm to może się okazać dość ciasno pasowany. Dwa cale to dokładnie 50.8 mm - dwie dziesiąte niby nie dużo ale przy nowych gniazdach może być konieczne użycie siły albo... papieru ściernego :-P Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktus30 Opublikowano 24 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 A tak z innej beczki - masz przerobione gniazdo przyczepy na EU ? mam przejsciowke z usa na pl na allegro chyba 20 zl Hak kupiony i wchodzi idealnie, nawet kobieta w szpilkach i sukni wieczorowej da rade go zalozyc :lol: przy okazji pomalowalem caly stelaz haka antykorozyjna :-D a jak chce miec wyzej kulke to tak jak kolega pisal obracam hak dogory nogami i przekrecam kulke i mamy pare cm w gore. Cytuj Ford F-150 2005 Lariat 5,4 V8 Triton Jeep Commander 2006 Laredo 3,7 V6 Sprzedam Mechanizm opuszczania kola zapasowego Dolot stożkowy do 5,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kassei Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 A tak z innej beczki - masz przerobione gniazdo przyczepy na EU ? mam przejsciowke z usa na pl na allegro chyba 20 zl :lol: To zrób sobie przysługę i od razy wypiernicz tą przejsciówkę ;) Nie ma opcji aby to działało bo oryginalna instalacja ma migacze zespolone ze stopem ;) Kurcze to już tak ludzi naciągają na allegro :roll: Japacz fajnie na forum opisał temat haków. Ciebie w tym momencie obchodzi punkt 4 (zrozumiesz czemu ta przejściówka jest gówno warta) : http://www.pickupklub.pl/viewtopic.php?t=1229 Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.