kefir Opublikowano 12 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Witam panowie mam pytanie bo jestem jeszcze laikiem w doborze opon do mojego dodge ram 1500 proszę powiedzcie co sądzicie o tych oponach, bo z tego co wyczytałem to w tej cenie są dosyć dobre. Może ktoś z was na nich jeździ A dodam że praktycznie cały czas poruszam się po asfalcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 12 Września 2015 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Mam takie opony w swoim F250, bardzo dobre, ciche, super trakcja, nawet w zimę. Ja mam w rozmiarze 275/65/R20 . bieżnik wysoki, w mniejszych rozmiarach np na felgi 16'' widziałem że już tyle go nie dawali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 13 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Siemka ja kupiłem takie miesiąc temu ale w rozmiarze 305/50/20 hodzą zajebiście auto lepiej wygląda przyspiesza i hamuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 13 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Dzięki panowie jutro zamawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 13 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 nie zamawiaj na oponytanio.pl są totalnie nie kompetentni. mam dobre doświadczenia z krispolem http://krispol.net/osobowe-lato/786-cooper-zeon-ltz-119s-ms-27560-r20.html?submit_search_adv=ok&s1=49&s2=65&s3=78&s4=83&s5=0&sm=0&results=2&search_query= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...