Jump to content
PawelM78

Geometria kół - zbieżność

Recommended Posts

Witam,

 

Czy w następujących miastach ustawię geometrię kół, może ktoś z Was robił to gdzieś w okolicy:

 

Kwidzyn, Malbork, Grudziądz, Iława

 

warsztaty nie mają danych samochodu lub nie mają sprzętu do 20" kół.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jezdze na geometrie do zakladu w Czestochowie, ktory kuma ustawienia geometrii z serwisowki. Sciagal mi w lewo jal nie wiem co, , a teraz jest miodzio jak na osobowce.jest idealnie!!!!

ale zbieżnosc to nie wszystko, . Najpierw ustaw kąty, potem zbieznosc

Share this post


Link to post
Share on other sites

PawelM78,

Nikt Ci tego dobrze nie zrobi w naszej okolicy.

I nie daj się Cegle z Kwidzyna nabrać-nie mają parametrów do naszych taczek.

Przez telefon słodko pierdzą że tak,a na miejscu okazuje się,że z Mopara maja jedynie jakieś plaskacze typu Nitro itp.

Mam parametry do modeli 2500,ale widzę że Ty potrzebujesz do 1500-zadzwoń (604212093)-podpowiem gdzie to możesz rozsądnie załatwić :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

PawelM78, temat byl juz wiec jak bys zapodal w wyszukiwarce to powinno znalezc

 

Ram 1500 alligment

 

Caster

 

Left = 4.40 +/- 0.75 / Right = 4.40 +/- 0.75

 

Cross caster = 0.00 +/- 0.40

 

__________________________________________________ _______

 

Camber

 

Left = 0.00 +/- 0.50 / Right = 0.00 +/- 0.50

 

Cross camber = 0.00 +/- 0.60

 

__________________________________________________ _________

 

Total toe

 

0.10 +/- 0.10

0.05 +/- 0.05

__________________

Share this post


Link to post
Share on other sites
PawelM78, temat byl juz wiec jak bys zapodal w wyszukiwarce to powinno znalezc

 

Ram 1500 alligment

 

Caster

 

Left = 4.40 +/- 0.75 / Right = 4.40 +/- 0.75

 

Cross caster = 0.00 +/- 0.40

 

__________________________________________________ _______

 

Camber

 

Left = 0.00 +/- 0.50 / Right = 0.00 +/- 0.50

 

Cross camber = 0.00 +/- 0.60

 

__________________________________________________ _________

 

Total toe

 

0.10 +/- 0.10

0.05 +/- 0.05

__________________

 

 

 

Ja mam zupełne inne dane z serwisówki:

 

 

 

Ram 1500

 

Caster

 

Left = 3,35 +/- 0.75 / Right = 3,75 +/- 0.75

 

Max RT/LT difference -0.40 +/- 0.50

 

__________________________________________________ _______

 

Camber

 

Left = 0.10 +/- 0.50 / Right = 0.10 +/- 0.50

 

Max RT/LT difference 0.20 +/- 0.50

 

__________________________________________________ _________

 

Individual toe

 

0.05 +/- 0.05

Max RT/LT difference 0 +/- 06

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

może ktoś poleci jakiś dobry zakład w Trójmieście ?

Bo mam już dosyć jeżdzenia po zakładach którzy nie mają odpowiedniego programu do mojego Dodge

Wszystkie luzy zlikwidowane a ciągle muszę pilnować auto bo myszkuje po jezdni :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukam warsztatu ,w,którym robiona była już geometria kół amerykańskiego suva ,jeepa lub pickupa, w Wielkopolsce ,szukam raczej fachowca niż serwisu ,gdzie poczekam sobie godzinę, lecz miejsca gdzie będę uczestniczył w tej regulacji ,jestem gotów pojechać nawet 100 km i zapłacić dwa razy więcej aniżeli normalnie ale jestem wybrednym klientem.Pozdrawiam wszystkich traktujących swe pickupy z pietyzmem i lubiących fachową robotę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie czy u was jest też taki serwis dodge jak u mnie w Gdyni gdzie nie mają ustawień do normalnego deoge ram 1500 5,7 hemi 2009

No i traktowanie klienta jak zło konieczne ?

masakra pojechałem na wymianę serwisową pękającej tapicerki i wady odkręcającej się śrubie wału iiiii stoję przed trzema facetami klepiącymi coś w klawiaturę i kompletnie mnie olewającymi przez parę minut i wreszcie słuchammm ,nagadałem się dałem numer vin i powiedzieli że zadzwonią żeby się umówić na wymianę no i niestety 2 tyg i nic

tak więc nie polecam (no i dalej jeżdżę z geometrią ustawioną przez jakiś warsztat który miał jakieś nastawy )

Przepraszam że tak się rozpisałem ale szlag mnie trafia jak tak się traktuje klienta :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Panowie czy u was jest też taki serwis dodge jak u mnie w Gdyni gdzie nie mają ustawień do normalnego deoge ram 1500 5,7 hemi 2009

No i traktowanie klienta jak zło konieczne ?

masakra pojechałem na wymianę serwisową pękającej tapicerki i wady odkręcającej się śrubie wału iiiii stoję przed trzema facetami klepiącymi coś w klawiaturę i kompletnie mnie olewającymi przez parę minut i wreszcie słuchammm ,nagadałem się dałem numer vin i powiedzieli że zadzwonią żeby się umówić na wymianę no i niestety 2 tyg i nic

tak więc nie polecam (no i dalej jeżdżę z geometrią ustawioną przez jakiś warsztat który miał jakieś nastawy )

Przepraszam że tak się rozpisałem ale szlag mnie trafia jak tak się traktuje klienta :(

 

rozumiem ze byles w ASO FIAT , w Katowicach mile zaskoczenie , obsluga na wysokim poziomie ,

stracilem tylni most , zalozylem uzywke , ale nie wiem czy uzywka podlega pod akcje serwisową , zadzwonilem do Fiata , pomedytowali i za 100 zl sprawdza czy mam do wymiany nakretke (,pinion nut ) a jasli tak to za druga stówke wymienia .. :up:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pierdziele, w kazdym warsztacie, gdzie pracuja inteligentni ludzie, ustawisz geometrie dając gościom nastawy regulacyjne (sa w serwisowce, bylo podawane) mnie kosztowalo to 70 zeta brutto, po co jezdic do ASO i sie wkurwiac , gdy są dane i mozna zrobic to w miare ogarniętym warsztacie :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Założę się, że jak zbieżność ustawi się na 0.0 to w granicy błędu zmieści się bez problemu.

Co innego geometria.

Nie ma co też zbieżności ustawiać na płytach najazdowych. Raz ,że mierzą wypadkową kątów wyprzedzenia, pochylenia, zbieżności i nijak ma się to do samej zbieżności. Najeżdżanie z różnymi prędkościami też daje różne wyniki. Nie ma jak to przyrządy optyczne i fachowiec, który to umie ogarnąć .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam , po wymianie gałek ( sworzni przednich ) w dodge ramie 4x4 2004 , potrzebne jest sprawdzenie zbieżnosci przodu , niestety okoliczne warsztaty ( do 30 km ) nie maja danych do tego rocznika w swoich kompach , moze ktorys z kolegów podac potrzebne parametry ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.