Jump to content

F-150 2005 5,4 otwieranie tylnej środkowej szybki


kaktus30
 Share

Recommended Posts

Pytanie za 100 punktów :D zamiast szyberdachu mam otwieranie tylnej środkowej szybki przez którą elegancko mogę wystawić faka do kierowcy który mnie zbulwersował na drodze :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ale ów szybka się nie otwiera. Chce ale coś jej to nie idzie dobrze i teraz pytanie gdzie znajdę całe ustrojstwo sterowania tego ? Zgaduję że gdzieś za oparciem tylnej kanapy :D ale jeszcze jedno pytanie jak się je składa lub demontuje bo ni huhu nie rozkminiłem :)

Ford F-150 2005 Lariat 5,4 V8 Triton

Jeep Commander 2006 Laredo 3,7 V6

 

Sprzedam

Mechanizm opuszczania kola zapasowego

Dolot stożkowy do 5,4

Link to comment
Share on other sites

Ty nie możesz elegancko wystawić palec bo Ci się szybka nie otwiera

 

OTÓŻ TO !

 

i tak też napisałem,

ale ów szybka się nie otwiera

niestety dlategoż założyłem ów temacik :lol: ale my tu gadu gadu a szybka dalej sie nie otwiro :roll:

 

[ Dodano: 2015-06-25, 10:45 ]

i co nikt nie umie odpowiedzieć na pytanie ? nikt ne rozbierał ?

Ford F-150 2005 Lariat 5,4 V8 Triton

Jeep Commander 2006 Laredo 3,7 V6

 

Sprzedam

Mechanizm opuszczania kola zapasowego

Dolot stożkowy do 5,4

Link to comment
Share on other sites

Otwieranie elektryczne sterowanie znajduje sie w podsufitce nad wajcha od skrzyni. Przy szybce sa linki stalowe jedna po prawej druga po lewej

Zdjecie podrzuce pozniej

Ford F-150 2005 Lariat 5,4 V8 Triton

Jeep Commander 2006 Laredo 3,7 V6

 

Sprzedam

Mechanizm opuszczania kola zapasowego

Dolot stożkowy do 5,4

Link to comment
Share on other sites

już znalazłem na YT

https://www.youtube.com/watch?v=5cadt0N4M5g

dla potomnych może się komuś przydać, demontaż tylnego oparcia plus lokalizacja fabrycznego kodu drzwi.

Ford F-150 2005 Lariat 5,4 V8 Triton

Jeep Commander 2006 Laredo 3,7 V6

 

Sprzedam

Mechanizm opuszczania kola zapasowego

Dolot stożkowy do 5,4

Link to comment
Share on other sites

Otwieranie tej szybki polega na przewijaniu się dwóch linek na bębnie. Ja to naprawiałem już ze dwa razy i jak kolejny raz coś zaczęło szwankować to olałem. Za mało się z tego korzysta aby ciągle to naprawiać. Linki wyskakują z takich gniazd, z czasem same gniazda też się wyłamują. Szczerze to wolałby podgrzewaną tylna szybę w całości niż to gówno :->

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.