Kassei Opublikowano 2 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2015 Hejka, liczę na Waszą pomoc merytoryczną, bo macie dużo większe doświadczenie z taczkami. Mocno się zastanawiam nad kupnem drugiego pickupa do firmy. Zastanawiałem się mocno nad kolejnym F150, ale po przemyśleniach raczej skłaniam się w stronę mniejszej taczki. Problem jest taki, że wolałbym benzynę (+LPG), a większość tego typu wozideł to nieduże diesle... Generalnie to idealny by był Explorer Sport Track, ale pierwsza generacja ma bardzo złą opinie, szczególnie silnik 4.0, a druga generacja z silnikiem 4.6 jest zaporowo droga :-/ Nawet znalazłem jednego który by mnie interesował, ale po przeczytaniu opinii na necie po prostu się go boję ;) Na tapecie był też Ranger IV generacji. Niestety tylko diesle są dostępne. Jest parę sztuk amerykańskiego Rangera w benzynie, ale to już wiekowe modele są. Miał ktoś może styczność z rangerem IV generacji w dieslu ? Jak wytrzymałość tego auta, silniki są ponoć Mazdy jak zresztą cały samochód. Części w jakich cenach? Hilux jest też tylko w dieslu, a Tacoma w benzynie jest bardzo rzadko spotykana i stosunkowo droga. Fajny jest Nissan Frontier, ale to praktycznie Navara, o fatalnej opinii. Mitsu L200 nie chcę. Jest jeszcze Dakota, ale kompletnie nie siedzę w autach dodga. Podobnie Chevy i GMC są dla mnie dużą niewiadomą. Auto ma służyć pracownikowi do dojazdu na budowę, wożenia paliwa do maszyn, często jakiś gratów. Raz na jakiś czas pociągnięcia "lekkiej" przyczepy. Generalnie wół roboczy. Może być podwójna kabina ale nie musi. Doradźcie czego najlepiej szukać :oops: Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
Natryskowy Opublikowano 2 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2015 Tacoma albo Campo: http://otomoto.pl/oferta/opel-campo-2-5-tdi-4x4-tanio-ID4p4goX.html Jak wół to Opel tani i dobry sprzęt. Znaleźć tylko sensowną sztukę. Resztę azjatyckich bym odpuścił :evil: Do tego zabudowa "energetyka" i miód malina :)22 http://olx.pl/i2/oferta/zabudowa-na-narzedzia-opel-campo-pick-up-aluminiowa-CID5-ID8YcL5.html#:06bd6c66ed Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :)
Kassei Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2015 Campo to całkiem niezła opcja. Problem niestety jest taki, że ogłoszeń jest mało z czego większość to totalny szrot :-/ Podejrzewam, iż znalezienie czegoś sensownego może graniczyć z cudem :-( Obadam jednak w miarę możliwości temat :-> Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
Kuba M. Opublikowano 3 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2015 Na tapecie był też Ranger IV generacji. Niestety tylko diesle są dostępne. Jest parę sztuk amerykańskiego Rangera w benzynie, ale to już wiekowe modele są. Miał ktoś może styczność z rangerem IV generacji w dieslu ? Jak wytrzymałość tego auta, silniki są ponoć Mazdy jak zresztą cały samochód. Części w jakich cenach? Ranger sprzedawany w Europie to nic innego jak Mazda BT 50 ze znaczkami Forda. Nie wiem czy w ogóle miał w ofercie benzyniaka. Ranger z USA to zupełnie inne auto, mechanicznie dość bliskie Bronco 2, później Explorerowi. Sprzedawany był też jako Mazda serii B. Wybór silników jest trochę większy niż pisałeś - 2.3 R4, 3.0V6, 4.0V6 w kilku różnych wersjach i 4.6V8. Explorer Sport Track to z kolei zwykły Explorer w nadwoziu pickupa - raczej średnio go widzę w pracy na budowie. Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍
Kassei Opublikowano 3 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2015 Kolejny dzień siedzę na necie i nadal klapa. Większość wystawionych małych pickupów to niestety diesle, do których mam dużą awersję :-/ A diesel w pickupie nie jest ani oszczędny, ani dynamiczny, ani bezproblemowy, dlatego wolałbym v6/v8 benzynę i lpg. @Kuba Explorer myślę, że może nawet by dał radę, bo auto raczej by ciągnęło niż jeździło konkretnie załadowane. Kwestia wrzucenia kilku baniaków z ropą na pakę aby nie zasyfić środka, plus jakieś drobne graty awaryjnie dowieźć na budowę. Z drugie jest tak jak mówisz - to jest SUV z krótką i wąską paką... EDIT: jest jeszcze FIAT STRADA 1.9 JTD, strasznie małe i szkaradne gówno, ale przynajmniej silnik dobry ;) musiałbym to cudo zobaczyć na żywo, niestety nic w okolicy nie ma :-> Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
Natryskowy Opublikowano 4 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Jak idziesz śladem Strady no to zerknij na Felke pickup. Masz 1.9d ten co ja i 1,3benz które są podobno dobre. A Felka to naprawdę życzliwy wóz i utrzymanie to grosze. Pamiętaj że dla pracownika a nie dla siebie, po co Ci duży pickup? Skoro to ma być tylko "podlotowóz" i kręcenie się wokół komina to raczej coś niskobudżetowego bym szukał. A felka nie ma sobie równych. Zdjęcie i założenie zabudowy trwa 10minut. Części bardzo tanie i można coś trafić w dobrym stanie. A jak pracownik coś rozwali czy nie dopilnuje to nie będziesz się wkurzał, że wydałeś kasę a oni to mają w d... Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :)
Kuba M. Opublikowano 4 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Tez mi się wydaje, że jak to ma być dla pracowników, do tego jeżdżących po budowach, to powinieneś szukać czegoś w miarę trwałego, ale też łatwego i taniego w naprawie - czyli raczej wszystkie fajne pickupy z USA bym pominął :-/ Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍
Kassei Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2015 @Natryskowy Oglądałem właśnie takie skody jak Ty masz i pewnie bym się już dawno zdecydował, bo to bardzo udane autko, ale niestety chyba w ogóle nie montowano w nich klimy :-/ Czasem auto stoi na budowie jak na patelni po 10-12h i wsadzanie do takiego piekarnika kogokolwiek jest wręcz niehumanitarne :-P @Kuba No właśnie ja jestem zdania, że amerykańskie pickupy są łatwe w naprawie. Na pewno nie są tak tanie w eksploatacji i przy awariach, jak Strada Czy Felka, ale są też relatywnie trwałe. Mają też jakiś normalny uciąg na haku. Wiem, że się motam, ale chciałbym takie mini F150 jeśli to w ogóle możliwe :)22 :oops: [ Dodano: 2015-05-05, 08:50 ] Pojawiła się fajna bryczka: http://otomoto.pl/oferta/ford-ranger-super-pickup-ciezarowy-ID4oN1qQ.html Niestety tylko napęd na tył :-( Nie wiem czy jest sens nawet rozważać kastrata :-/ Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
Kuba M. Opublikowano 5 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2015 że amerykańskie pickupy są łatwe w naprawie Pod warunkiem, że potrzebne części masz gdzieś pod ręką. Co dasz chłopakom do jeżdżenia, jeżeli okaże się, że na jakąś pierdołę lecącą ze Stanów musisz poczekać ze trzy-cztery tygodnie? A jak wiadomo, zawsze pruje się to, czego nie ma pod ręką :-? Co do uciągu na haku to midsizy z USA wcale jakoś nie odstają od japońskich. Przeciętnie to jakieś 2.5-3 tony. A jak już musi być jankes, to spojrzyj sobie na Chevy/GMC S10 - można to kupić za nieduże pieniądze, zamienność części dość duża z małym Blazerem. Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍
Kassei Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2015 że amerykańskie pickupy są łatwe w naprawie Pod warunkiem, że potrzebne części masz gdzieś pod ręką. Co dasz chłopakom do jeżdżenia, jeżeli okaże się, że na jakąś pierdołę lecącą ze Stanów musisz poczekać ze trzy-cztery tygodnie? A jak wiadomo, zawsze pruje się to, czego nie ma pod ręką :-? Co do uciągu na haku to midsizy z USA wcale jakoś nie odstają od japońskich. Przeciętnie to jakieś 2.5-3 tony. Dużo masz racji w tym co piszesz :-> Myślę, że po prostu nie będę celował w konkretny samochód, a po prostu na bieżąco będę monitorował ogłoszenia za czymś ciekawym. A jak już musi być jankes, to spojrzyj sobie na Chevy/GMC S10 - można to kupić za nieduże pieniądze, zamienność części dość duża z małym Blazerem.Kompletnie nie siedzę w GMC/Chevy. Jaki silnik najlepszy do S-10? Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
Kuba M. Opublikowano 6 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2015 Jaki silnik najlepszy do S-10? Dużego wyboru nie ma - jakaś mała czterocylindrówka (chyba 2.2) i całkiem dobre 4.3 V6, czyli wybór oczywisty :lol: W latach 80-tych był jeszcze 2.8 V6, ale w taki zabytek chyba nie będziesz inwestował ;-) Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍
Kassei Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2015 Tacoma albo Campo Pojawiła się całkiem fajna toyka: http://otomoto.pl/oferta/toyota-tacoma-prerunner-v6-trd-ID4pb9XC.html#e3c8d43cda Niestety kastrat :-/ Generalnie to po przestudiowaniu multum ogłoszeń zauważyłem, iż pozostają mi dwie opcje - kupienie czegoś bardzo małego za cenę do 3k zł , albo rozglądanie się za czymś powyżej 35k zł bo wtedy można już coś w miarę dużego i interesującego znaleźć. Pomiędzy tym pułapem cenowym jest masakra :-( Dla przykładu - obdzwoniłem parę ogłoszeń dotyczących Opla Campo i generalnie sprawa wygląda tak, że samochody są w "dobrym stanie technicznym", ale zawsze jednak coś nie działa, albo nie ma 4x4, albo skrzynia do wymiany, albo "trochę" wyją mosty, w ogóle mistrzostwo świata to sprawne auto z uszkodzonym silnikiem. Niestety ludzie kupują taczki jak najtaniej, potem je jak najtaniej eksploatują i dochodzi do tego, że sprzedają później złom. Wiadomo, że są jakieś rodzynki, ale jakoś nie mam szczęścia do ich wynajdywania ;) Dla porównania - taka felka czy strada jest tanim i prostym wozidłem, więc nawet za pomocą młotka i papieru toaletowego można ją utrzymać w jako takim stanie... ;-) Coś czuję, że się na takim aucie skończy :-> Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
Natryskowy Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2015 No, no, ja w felke ostatnio chyba z tysiąc pięćset włożyłem. Nowe aku, nowy alternator, rozrusznik i robocizna. .. no ale wsiada człowiek i jedzie na drugi koniec PL i wiem ze dojedzie ;) Sprawdź jeszcze te Dacie w końcu to Renault. Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :)
Kassei Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2015 No, no, ja w felke ostatnio chyba z tysiąc pięćset włożyłem. Nowe aku, nowy alternator, rozrusznik i robocizna. .. no ale wsiada człowiek i jedzie na drugi koniec PL i wiem ze dojedzie ;)Tyle, że dużo nie załadujesz i praktycznie nic nie pociągniesz :-/ Coś za coś... Sprawdź jeszcze te Dacie w końcu to Renault.Znalazłem jedną i to jeszcze strasznie dojechaną... ;-) Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
Natryskowy Opublikowano 11 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2015 Chyba blisko Ciebie: http://olx.pl/i2/oferta/nissan-navara-pierwszy-wlasciciel-bezwypadkowy-skora-klima-super-stan-2-5tdi-CID5-IDatU7w.html#8f7e6c2da3 Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :)
Kassei Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2015 Chyba blisko Ciebie:http://olx.pl/i2/oferta/nissan-navara-pierwszy-wlasciciel-bezwypadkowy-skora-klima-super-stan-2-5tdi-CID5-IDatU7w.html#8f7e6c2da3 Taa.... prawie u mnie na podwórku ;-) Jedyne 450km :lol: CIECHANÓW =/= CIESZYN :-> Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.