Skocz do zawartości

Cześć! Czołem!


ultima_thule

Które auto do około 35-40 tys. będzie Twoim zdaniem najodpowiedniejszym wyborem na pierwszego pickup'a 4 drzwiowego w benzynie (gaz) po 2000 roku?  

6 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Które auto do około 35-40 tys. będzie Twoim zdaniem najodpowiedniejszym wyborem na pierwszego pickup'a 4 drzwiowego w benzynie (gaz) po 2000 roku?

    • Dodge RAM 1500 III
      4
    • Ford F150
      0
    • Daj sobie spokój, kup Nissana Navare albo nawet Dacie Logan Pickup lub Skode Favorit Pickup na pierwsze auto do nauki...
      0
    • Inne - jakie?
      2


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Czołem!

 

A wiec stało się... po nieprzespanych nocach... bólach brzucha... podjąłem decyzje, chce mieć pickup'a.

 

Miałem obawy, ponieważ nie mam doświadczenia w tego typu autach (ogólnie terenowych), ale każdy kiedyś zaczynał, prawda? Tak więc liczę na Waszą pomoc w odnalezieniu tego upragnionego potwora (jeszcze zanim remont mieszkania i jego sprzedaż ruszy na dobre, a potem rozpocznie się budowa domu (auto to priorytet!)).

 

Więżę, że w Warszawie znajdę egzemplarz godny zaufania - a jeśli nie - to znajdzie się osoba, która wskaże mi drogę do sprowadzenia zacnego auta zza oceanu :), tak więc zaraz zabieram się za czytanie Forum :)