robrze Opublikowano 1 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Może ktoś ma pomysł czym mogą być spowodowane? Są to stuki, cykanie takie jak niekiedy wydają wtryski LPG tylko trochę głośniejsze. Auto jest bez LPG. Poziom oleju prawidłowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 1 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Uszczelka pod kolektorem wydechowym? U mnie podobnie to brzmiało. Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 1 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 I u mnie tak samo. Jak będziesz zmieniać uszczelki po kolektorem zaopatrz się w śruby bo stare lubia pękać Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robrze Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Dzięki za sugestie, ale chyba będzie to jakiś grubszy temat. Jak się uporam to napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AntBer85 Opublikowano 4 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 i jeżeli uszczelki pod kolektorami to wypadało by je splanować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makazu Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Witam. Troszkę późno ale dołączam się do poprzedników. Faktycznie klekotanie i dźwięk jak z Zaporożca bierze się z pod uszczelki kolektora. Co zrobiłem u siebie: - kolektor zdemontowany - kolektor oddany do splanowania - wymienione 4 śruby mocujące - założona nowa uszczelka i skręcone Efekt piorunujący - cisz i spokój a jaki wir z rury wyskakuje - szok. Fakt faktem u mnie spokój był tylko przez chwilkę - ponieważ borykam się z strasznymi drganiami w aucie. O co dokładnie chodzi: wyważyłem przedni i tylni wał, zrobiłem tylni most, wymieniłem uszczelkę i śruby kolektora wydechowego, wymieniłem pompę wody,wymieniłem filtry oleje i wszystko co się chyba da. No i silnik chodzi na bardzo małych obrotach,(600 - 500) na dohamowaniu parę razy mi zgasł szarpie, trzęsie całym autem. Dodge jest jakby zduszony nie ma pełnej mocy, dławi się, nie można go odpalic z pierwszego. Dopiero na drugi raz łapie - ale i tak silnik drży i szarpie. CZY KTOŚ MIAŁ PODOBNE PROBLEMY - POMOCY CO ZROBIĆ - CZY TO PRZEPUSTNICA CZY KIJ CO ZNOWU. PANOWIE P O M O C Y - bo jeszcze troch i wyjdę z siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.