Skocz do zawartości

[RAM 1500] Stuki w silniku RAM 1500 HEMI MDS 2006r


robrze

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...

Witam.

Troszkę późno ale dołączam się do poprzedników.

Faktycznie klekotanie i dźwięk jak z Zaporożca bierze się z pod uszczelki kolektora.

Co zrobiłem u siebie:

- kolektor zdemontowany

- kolektor oddany do splanowania

- wymienione 4 śruby mocujące

- założona nowa uszczelka i skręcone

Efekt piorunujący - cisz i spokój a jaki wir z rury wyskakuje - szok.

 

Fakt faktem u mnie spokój był tylko przez chwilkę - ponieważ borykam się z strasznymi drganiami w aucie.

O co dokładnie chodzi:

wyważyłem przedni i tylni wał, zrobiłem tylni most, wymieniłem uszczelkę i śruby

kolektora wydechowego, wymieniłem pompę wody,wymieniłem filtry oleje i wszystko co się chyba da. No i silnik chodzi na bardzo małych obrotach,(600 - 500) na dohamowaniu parę razy mi zgasł szarpie, trzęsie całym autem.

Dodge jest jakby zduszony nie ma pełnej mocy, dławi się, nie można go odpalic z pierwszego.

Dopiero na drugi raz łapie - ale i tak silnik drży i szarpie.

 

CZY KTOŚ MIAŁ PODOBNE PROBLEMY - POMOCY

 

CO ZROBIĆ - CZY TO PRZEPUSTNICA CZY KIJ CO ZNOWU.

 

PANOWIE P O M O C Y - bo jeszcze troch i wyjdę z siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.