Jump to content

Dziwny problem ze skrzynią


kefir
 Share

Recommended Posts

Witam panowie

Mam pytanie dwa dni temu rano zapaliłem auto i zapinam wsteczy dodaje gazu i nic pare razy dodaje gaz nic ale wkoncu ruszył opornie ale ruszył wyjechałem z bramy daje na D a on zapina 4 bieg (myslalem ze niechcaco przełączyłem na tiptronik ale nie ciągle 4 )

no ale pojechalem do sklepu jakies 2km wyłaczyłem zrobiłem zakupy wsiadam a auto jakby nigdy nic działa.

wczoraj przejechałem jakies 30km i sprawdzm na wskazniku temperature oleju w skrzyni i 44stopnie a podziałka od 40 do 149stopni

może wiecie co może być przyczyną

a może one tak mają od czasu do czasu

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 29
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

kefir,skrzynia moja zachowywała się normalnie w lato,w przymrozki zaczeła głupkować,a jak się olej rozgrzał zachowywała się poprawnie.Zainwestowałem w 10 l oleju,filtr przy okazji okazało się że sprężyna zwana również zdaje się akumulator składa się z 2 części a filtr strasznie zamulony.Teraz znowu jest malinowo.Nie stresuj.

Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka

Link to comment
Share on other sites

...wersja europejska 1 właciciel kupił go w salonie w Niemczech...

Tia... Sprzedawca tak Ci powiedział? Primo, nie ma czegoś takiego jak wersja europejska. Secundo, objawy źle wróżą skrzyni... Jeśli sprawdziłeś poziom, kolor i stan oleju zgodnie z procedurą (na uruchomionym silniku) i wszystko jest ok, to jedź gdzieś zdiagnozować skrzynię, bo nie wygląda to najlepiej...

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

Jeśli nie masz tego znaku

znak-ce.gif

 

to masz farbowanego lisa i możesz mieć problem jak trafisz na upierdliwego gajowego z drogówki.

 

Nie przejmuj się tym jednak, bo na razie nie słyszałem, żeby ktokolwiek w Ramie miał certyfikowane europejskie lampy.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

Jak to niema czegoś takiego jak wersja europejska skoro mam licznik w km temperaturę w stopniach nawigacje europejską

Jest taki kraj jak Kanada, tam nawet po francusku mówią... 8-) Nie przejmuj się, nie jesteś pierwszy, któremu "uczciwy" sprzedawca wcisnął bajer o "europejskiej" wersji ;-)

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

Jeśli nie masz tego znaku

Obrazek

 

to masz farbowanego lisa i możesz mieć problem jak trafisz na upierdliwego gajowego z drogówki.

 

Nie przejmuj się tym jednak, bo na razie nie słyszałem, żeby ktokolwiek w Ramie miał certyfikowane europejskie lampy.

 

Problem to będzie miał, jeśli da sobie pożenić głupoty gadane przez "krawężniki". Nie ma obowiązku posiadania homologacji. Jest natomiast obowiązek posiadania świateł świecących wg wymogów europejskich, tj (głównie) wiązka asymetryczna. Wówczas w przypadku amerykańskich, symetrycznych świateł istotnie nie można się wybronić. Sam fakt "niemania CE" nie jest podstawą do czegokolwiek.

"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,

jak do nich strzelano - umierały..."

 

"zrobiłem" != "zleciłem"

 

--

http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeśli nie masz tego znaku

Obrazek

 

to masz farbowanego lisa i możesz mieć problem jak trafisz na upierdliwego gajowego z drogówki.

 

Nie przejmuj się tym jednak, bo na razie nie słyszałem, żeby ktokolwiek w Ramie miał certyfikowane europejskie lampy.

 

Problem to będzie miał, jeśli da sobie pożenić głupoty gadane przez "krawężniki". Nie ma obowiązku posiadania homologacji. Jest natomiast obowiązek posiadania świateł świecących wg wymogów europejskich, tj (głównie) wiązka asymetryczna. Wówczas w przypadku amerykańskich, symetrycznych świateł istotnie nie można się wybronić. Sam fakt "niemania CE" nie jest podstawą do czegokolwiek.

 

Wytłumacz to gajowemu jak Ci będzie dowód zabierał. To co piszesz jest oczywiste, ale gajowy to gajowy i możesz iść z tym do sądu, ale jak się uprze to i tak Ci DR zabierze i żebyś na rzęsach stawał to nic nie zrobisz. Sam miałem dwie takie sytuacje i gajowy stwierdził, że on nie widzi CE więc nie wie czy światła są symetryczne czy nie, zabrał DR i odesłał do diagnosty bez mandatu za stan techniczny tylko za prędkość, a zabranie DR to był bonus. Warto mieć przy sobie poczet królów polskich. Gajowi interesują się historią.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

Sprawdzilem olej w skrzyni na właczonym silniku jest czyściutki lekko czerwony, a wszystkie temperatury sa w srodkowym zakresie

A temperatura skrzyni na podziałce od 40 do 149 uzyskuje po dosyc długiej jezdzie 45stopni

Wydaje mi sie ze to trochę mało

podziałka na miarce ma cold i dwie kropki i hot tez 2 kropki a olej jest mniejwiecej tak

o o---------------------o o----------------------

cold....................i.....hot

 

tu gdzie (i) jest olej

Sory że tak śmiesznie ale nie zrobiłem zdjęcia

Link to comment
Share on other sites

kefir

 

Zainwestuj chłopaku w tzw."dynamiczną wymianę oleju "w skrzyni.

Zastosowałem ten patent w dwóch różnych autach i operacja przyniosła oczekiwaną poprawę.

Tradycyjne metody wymiany nie pomagały.

W moim starym ramidle pomogło to na podobne objawy o jakich piszesz.

Obyło się bez remontów i kosztów.

W/g jednego warsztatowego magika od skrzyń-podczas tradycyjnej wymiany ok.20 % starej oliwy i zanieczyszczeń pozostaje w układzie.

Sprawdziłem na swoich zabawkach-i jest w tym wiele prawdy.

Operacja kosztuje kilka paczek więcej niż zwykła wymiana-ale polecam.

Jesteś z 3-miasta,wiec jak poszperasz w necie to namierzysz warsztat który niedaleko Ciebie ma maszynę do takiej wymiany.

Ja niestety nie polecę tu otwartym textem firmy która robiła mi takie usługi.

Wywineli mi gamonie numer w innej dziedzinie więc reklamy im nie będę robił.

FOOCK FUEL ECONOMY

Link to comment
Share on other sites

Wysłałem tam kumpla na remont a/t w xc90.

Miałem dobre doświadczenia,więc mogłem ich polecić.

Przy operacji za ok.5,5k. pln nie wymienili uszczelki za ok 100 pln.-bo "dobrze wyglądała" :(

Jak się problem pojawił(wyciek znaczny) to za poprawkę zarządali jak dobrze pamiętam jakieś 700 pln.

Serwisowałem tam w róznym stopniu przez 10 lat trzy ramidła a teraz jedynie mogę napisać,że brak profesjonalizmu i pazerność odstraszy skutecznie wielu klientów :)

 

Mowa o:

http://www.asjauto.pl/

 

więc jeśli ktoś tam z Was mimo wszystko trafi-to proszę ich ode mnie pozdrowić-środkowym palcem oczywiście !

FOOCK FUEL ECONOMY

Link to comment
Share on other sites

 

Wytłumacz to gajowemu jak Ci będzie dowód zabierał. To co piszesz jest oczywiste, ale gajowy to gajowy i możesz iść z tym do sądu, ale jak się uprze to i tak Ci DR zabierze i żebyś na rzęsach stawał to nic nie zrobisz. Sam miałem dwie takie sytuacje i gajowy stwierdził, że on nie widzi CE więc nie wie czy światła są symetryczne czy nie, zabrał DR i odesłał do diagnosty bez mandatu za stan techniczny tylko za prędkość, a zabranie DR to był bonus. Warto mieć przy sobie poczet królów polskich. Gajowi interesują się historią.

 

"Niemanie" DR to 50 zł bez punktów. Taniej niż przegląd (wliczając czas i bezsensowny dojazd). Poza tym na okoliczność gamoni polecam posiadanie dyktafonu. Strasznie wzrasta praworządność funkcjonariuszy...

"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,

jak do nich strzelano - umierały..."

 

"zrobiłem" != "zleciłem"

 

--

http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.