1mario1 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Kupiłem w czerwcu końcówkę drążka kierowniczego ( metr ) lewą. Mechanik stwierdził po analizie stuków z przedniego zawieszenia. Po drodze wymieniłam tuleję met/gum na stabilizatorze. Wymiana w lipcu i dwa miesiące spokoju, po czym znowu stuki, diagnoza mechanika - nowa końcówka stuka. Nakręciłem filmik komórką i wysłałem z opisem do Horizona ( kupiona wcześniej oryginał od motorcrafta ). Coś musi być na rzeczy bo bez problemu w ten sam dzień wysłali drugą bez kasy oczywiście cło i takie tam 5 stów kosztowało. Mechanik stwierdził, że będzie to samo, czy aby nie chinszczyzna ze znakami forda? Zaproponował małą przeróbkę wstawić kalamitkę od tyłu przegubu i dobrze potraktować smarem. Co wy na taką przeróbkę. Dla mnie to trzyma się kupy. [ Dodano: 2015-01-23, 10:00 ] Może tą końcówkę to lepiej nazwać drążek kierowniczy. Cytuj SD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cymek Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Moim zdaniem, ma to sens... z innych forum wiem, ze ludzie kupujacy jakies tam zamienniki wciskaja dodatkowo smar pod gume... wydluza to zywotnosc. Ja osobiscie nie stosowalem... Ps. tego smaru w czesciach takich, jak sworznie, koncowki drazkow, jest jak na lekarstwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Natomiast moim zdaniem, niema sensu wkładanie badziewia.Ja od dawna robię w sposób następujący ;demontuję,wysyłam do stolicy na ulic Ludną i robię 50 tysięcy a może 40 po mieście i polnych drogach.Końcówki i sworznie. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1mario1 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Od Motorcrafta oczekiwałem trochę więcej, wkręcę kalamitkę zobaczymy ile pojeździ. Cytuj SD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 25 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ja miałem to samo ze sworzniem. Teraz nie pamiętam jakiej firmy ale po 3-4 miesiącach jeżdzenia zaczął tak skrzypieć jak w dorożce a moze nawet gorzej. Całe szczęscie sa kalamitki w które wciskam od czasu do czasu swieżego smaru i problem ustępuje. Mechanik stwierdzil że sworzeń w sam sobie jest za ciasno z pasowany, pod czas pracy wyciska smar ze środka i zaczyna skrzypieć. Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1mario1 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Jak planowałem tak zrobiłem, w przegubie kulowym pustynia, jest miejsce na kalamitkę luz ok 10-12 mm potrzeba było 5-6. Smar do pełna, czas pokaże jaki będzie efekt. Cytuj SD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.