1mario1 Posted January 23, 2015 Report Share Posted January 23, 2015 Kupiłem w czerwcu końcówkę drążka kierowniczego ( metr ) lewą. Mechanik stwierdził po analizie stuków z przedniego zawieszenia. Po drodze wymieniłam tuleję met/gum na stabilizatorze. Wymiana w lipcu i dwa miesiące spokoju, po czym znowu stuki, diagnoza mechanika - nowa końcówka stuka. Nakręciłem filmik komórką i wysłałem z opisem do Horizona ( kupiona wcześniej oryginał od motorcrafta ). Coś musi być na rzeczy bo bez problemu w ten sam dzień wysłali drugą bez kasy oczywiście cło i takie tam 5 stów kosztowało. Mechanik stwierdził, że będzie to samo, czy aby nie chinszczyzna ze znakami forda? Zaproponował małą przeróbkę wstawić kalamitkę od tyłu przegubu i dobrze potraktować smarem. Co wy na taką przeróbkę. Dla mnie to trzyma się kupy. [ Dodano: 2015-01-23, 10:00 ] Może tą końcówkę to lepiej nazwać drążek kierowniczy. Quote SD Link to comment Share on other sites More sharing options...
cymek Posted January 23, 2015 Report Share Posted January 23, 2015 Moim zdaniem, ma to sens... z innych forum wiem, ze ludzie kupujacy jakies tam zamienniki wciskaja dodatkowo smar pod gume... wydluza to zywotnosc. Ja osobiscie nie stosowalem... Ps. tego smaru w czesciach takich, jak sworznie, koncowki drazkow, jest jak na lekarstwo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tadeusz_B Posted January 23, 2015 Report Share Posted January 23, 2015 Natomiast moim zdaniem, niema sensu wkładanie badziewia.Ja od dawna robię w sposób następujący ;demontuję,wysyłam do stolicy na ulic Ludną i robię 50 tysięcy a może 40 po mieście i polnych drogach.Końcówki i sworznie. Quote Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Link to comment Share on other sites More sharing options...
1mario1 Posted January 25, 2015 Author Report Share Posted January 25, 2015 Od Motorcrafta oczekiwałem trochę więcej, wkręcę kalamitkę zobaczymy ile pojeździ. Quote SD Link to comment Share on other sites More sharing options...
dejwitt Posted January 25, 2015 Report Share Posted January 25, 2015 Ja miałem to samo ze sworzniem. Teraz nie pamiętam jakiej firmy ale po 3-4 miesiącach jeżdzenia zaczął tak skrzypieć jak w dorożce a moze nawet gorzej. Całe szczęscie sa kalamitki w które wciskam od czasu do czasu swieżego smaru i problem ustępuje. Mechanik stwierdzil że sworzeń w sam sobie jest za ciasno z pasowany, pod czas pracy wyciska smar ze środka i zaczyna skrzypieć. Quote Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Link to comment Share on other sites More sharing options...
1mario1 Posted January 28, 2015 Author Report Share Posted January 28, 2015 Jak planowałem tak zrobiłem, w przegubie kulowym pustynia, jest miejsce na kalamitkę luz ok 10-12 mm potrzeba było 5-6. Smar do pełna, czas pokaże jaki będzie efekt. Quote SD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.