Jump to content

F150 kolektor wydechowy

PJ
 Share

Recommended Posts

Strasznie mi tyrkocze auto przy przyspieszaniu. Wyczytałem i zasłyszałem na jutjubie że to kolektor wydechowy z prawej strony. Kolektor już mam, jutro zabieram się do roboty. Pytanie tylko czy ktoś z Was już to robił? Jakieś wskazówki?

Boję się oczywiście o śruby kolektora bo już nadgryzione lekko...

• 5 years later...

wymieniałem kolektory z obu stron wraz z katalizatorami. Po próbie dostania się kluczem do śrub postanowiłem to zlecić mechanikowi.
Mechanik wymienił, ale urwał kilka szpilek, jakieś stare zostawił bo bał się ich wykręcić. robota ogólnie ocenił na bardzo złą, ze względu na brak miejsca. Ja się wcale nie dziwie 

• 3 weeks later...

Wymieniam obecnie dwa kolektory wydechowe. Jest na youtube mechanik FordTechMakuloco ktory pokazuje jak sie do tego dobrac. Nie jestem mechanikiem i udalo mi sie je sciagnac , ale nie malym kosztem. Niestety mam dwie szpilki urwane i musze sciagna glowice aby ktos w warsztacie je usunal. Polecam filmiki tego goscia, naprawde wie co robi.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Kapitan
      Witajcie,