jabu70 Opublikowano 29 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Chciałbym przywitać się i kilka słów na swój temat sklecić. Życie doświadczyło mnie 44 latami dość burzliwego życia motoryzacyjnego, miałem już kilka różnych samochodów (ponad 30 i 11 motocykli, ostatni w przebudowie), lubię poznawać różne modele, i teraz przyszła kolej na pickup-y. Z zawodu jestem elektrykiem, z zamiłowania mechanikiem amatorem, a pracuję jako maszynista offsetowy. Mieszkam w centralnej części polski, w Bogucinie k.Włocławka i to jest moje miejsce na ziemi. W ciągu najbliższych dni kupuję Nissana King Cab 2.4 Benzyna, i w związku z tym mam pytanie dotyczące zakupu tego konkretnego modelu. Na co zwracać uwagę przy zakupie, (oczywiście poza ramą bo to dla mnie oczywiste), jak pracuje ten zestaw na benzynie, jakie są jego zalety i wady. Prosiłbym o wypowiedzi na ten konkretny model, (benzyna), bo o wyższości diesla nad beną i odwrotnie porozmawiam chętnie , ale przy innej okazji. Jeszce raz pozdrawiam i sorry za dwa w jednym. Cytuj Jest dobrze, ale nie beznadziejnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 29 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Siemanko jabu.Napisz jakimi motocyklami jeżdziłeś. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabu70 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Cześć! Zaczynałem od tego co było w latach 80 dostępne, czyli CZ 350, Jawa 350, Mz 250, ETZ 250, K-750, VX-800, Virago 535, Virago 750, Suzuki GsX 750, teraz przerabiam klasyka CZ 350 na cafe racer-a. Może pominąłem jakiś model, ale jak przypomnę ,to dopiszę. Cytuj Jest dobrze, ale nie beznadziejnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...