bolus014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2014 Witam, mam wrażenie, że auto rusza z 2-go biegu- czasem normalnie z 1, jezeli przełącze ręcznie na 1 to nie ma problemu, lecz na drive mam wrażenie ze czasem jest start z 2. jest to duży problem jeżeli jest zapięta przyczepa i auto jest obciążąne. Jak już się rozkula to kolejym problemem jest podłączanie biegu nr3- albo w ogóle nie chce go włączyć albo dopiero przy 4 tyś - nawet przy minimalnie wciśniętym pedale gazu. jak już włączy 3, to od razu wchodzi na 4 i obroty z 4-5 tys spadaja do 1,2 obrotów, dodam lekko gazu i zowu redukuje nie wiadomo o ile bo gubię sie juz w tej skrzyni. Gdy auto jest puste problem występuje przy mocno rozgrzanym oleju. Dodam, że auto przy ormalnej jezdzie pali 30lpg a z przyczepa ok, 40 lpg. czy to w normie?? POMOCY, nie mam dobrego mechanika i nie wiem co robić z tym faktem. Cytuj dodge ram 1500 2002 5.9 magnum LB
misman Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2014 Tylko nie oddawaj przypadkiem tej kszynki do Koronowa, bo będziesz z rozrzewnieniem wspominał czasy, gdy jedynym problemem było to, że auto ruszało z dwójki i czasem trójkę włączało przy wyższych obrotach :lol: Spalanie 30l nie jest normalne, chyba że masz sportowe zacięcie. Zanim powierzysz skrzynię "fachofcom" (od wyciągania kasy), znajdź w necie i wypróbuj regulację linki kickdowna. Czasem trochę pomaga wymiana oleju, ewentualnie zacznij od sprawdzenia jego stanu i poziomu. Ale generalnie opisane objawy nie rokują, że regulacja lub olej znacząco pomogą. Pamiętaj - tylko nie do Koronowa, bo będziesz żałował. Cytuj "Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały, jak do nich strzelano - umierały..." "zrobiłem" != "zleciłem" -- http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg
bolus014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2014 Dzięki za odpowiedź, do Koronowa z pewnością nie oddam, bo przede wszystkim mam za daleko. Zgodzę się z twoim określeniem fachowców, których niestety na południu też nie brakuje. Dziś wymieniłem świece i kable (były oryginały po przebiegu 200 tys mil) auto chodzi super, tylko problem taki, że po odpaleniu w szczególności jak zimy i poźniej postoi więcej jak 20min to trochę sie "ksztusi" przez jakieś pareset metrrów dopóki nie docisne więcej gazu. Będę z tym walczył dalej, sądzę że po wymianie świec spalanie spadnie ponieważ juz czuję ze do normalnej jazdy wystarczy 1mm wciśniętego pedału przepustnicy - wcześniej trochę więcej musiałem wcisnąć. Zastanawia mnie temperatura, ponieważ auto nie zawsze jest dogrzane a czasem lubi się przegrzać - sprawdzę termostat ale wydaje mi sie, że jest ok. Wracając do tematu skrzyni to po tej wymianie świec jest lepiej - startował dziś cały dzień z 1 biegu a dodam że miałem na pace ok. tony. Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy miało to jakiś wpływ. W tym tygodniu postaram się zmienić olej. Będę na bierząco informował o postępie. Pzdr Cytuj dodge ram 1500 2002 5.9 magnum LB
Administrator Sebastian O. Opublikowano 19 Listopada 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2014 Sprawdz napięcie na TPS , jest to czujnik położenia przepustnicy, daje on rownież sygnał do skrzyni biegów. Błędne jego działanie daje wyższe spalanie i zła prace skrzyni biegów. http://troubleshootmyvehicle.com/chrysler/3.9L-5.2L-5.9L/how-to-test-the-tps-sensor-1 Cytuj
bolus014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2014 ale na komputerze jest ok i wole obroty są ok. ale dam info jak sprawdzę. pzdr Cytuj dodge ram 1500 2002 5.9 magnum LB
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.