Skocz do zawartości

"Low oil pressure" podczas uruchamiania silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Od trzech dni podczas uruchamiania silnika wyświatla się na ułamek sekundy komunikat LOW OIL PRESSURE. W zasadzie tylko wtedy jak rozrusznik kręci, bo jak silnik załapie to gaśnie i wszystkie kontrolki są ok. Jak robię test systemu to też wszystko jest ok. Dodam że jakies 4000 km temu wymieniałem olej i stan na bagnecie jest. Ponadto wczoraj wieczorem jak parkowałem i zmieniłem bieg z P na D to zaczęło nim straszliwie trząść tak jakby jeden cylinder przestał hulać, lekko przygazowałem i wszystko wróciło do normy. Miał ktoś coś podobnego ??? Może moja eFka próbuje mi zakomunikować znak zabierz mnie do mechanika? ale miesiąc temu byłem u jednego i mówił że wszystko jest ok tyle tylko że bał się świece wymieniać...

Ford F150 Lariat 5,4 Triton V8 2005 r.

Opublikowano

Właśnie dlatego przy rejestracji powinno być obowiązkowe podanie taczki jaką się śmiga, modelu i silnika, wtedy było by wszystko jasne albo chociaż każdy powinien mieć taczkę w podpisie, to bardzo ułatwia dyskusję.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Opublikowano

Sorki Panowie ale przy rejestracji jeszcze go nie miałem. Wpiszę sobie w podpis

 

To jest F150 Lariat 5,4 Triton V8 z 2005 roku benzyna+LPG i dzisiaj zauważyłem że tylko jak zimny

Ford F150 Lariat 5,4 Triton V8 2005 r.

Opublikowano
cymek daj przykład zrób to pierwszy

 

Tadeusz_B, jeszcze nie ma takiego pola :-P

 

A co do postu wyzej, to mysle, ze zaczalbym od czujnika (sprawdzenia go, lub wymiany na nowy...)

Opublikowano
Właśnie dlatego przy rejestracji powinno być obowiązkowe podanie taczki jaką się śmiga, modelu i silnika, wtedy było by wszystko jasne albo chociaż każdy powinien mieć taczkę w podpisie, to bardzo ułatwia dyskusję.

 

O to to to.

Dać mu wódki!

DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

KOLEGO MOJESKI.

 

U mnie jest podobnie z tym komunikatem ale już sie do tego przyzwyczaiłem i po prostu sprawdzam częściej olej w silniku. Te silniki nie były zbyt udane więc pojawia się problem częstego wypadania zapłonów i tym podobne. Miałem podobne problemy ze swoim żukiem, ale jakoś doszedłem do ładu i jestem teraz na prostej. Pozmieniałem wszystko co się dało żeby wyeliminować wszystkie wady i zaniedbania po ostatnim właścicielu.

Jak będziesz miał pytania to najlepiej dzwoń 886 65 64 65.

Pozdro

SIMAX :-)

F150 LARIAT 2007 5.4 V8! Jest POWER - sprzedany...

RAM 1500 SPORT 5.7 HEMI - Teraz jest MOC!!!

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.