mojeski Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Dzisiaj zauważyłem dziwną rzecz. Mianowice jak załączę napęd 4x4 to przy maksymalnym skręcie kół w lewo lub w prawo prawie nie da się ruszyć. Nie stwierdziłem przy tym żadnego niepokojącego dźwięku. Podczas jazdy jak skręcałem w zakręt 90 stopni to prawie mnie zatrzymało. Ma ktoś pomysł co to może być? czy może ten typ tak ma, w co wątpie. Cytuj Ford F150 Lariat 5,4 Triton V8 2005 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 czy może ten typ tak ma, w co wątpie Najbardziej prawdopodobne wytłuczenie. Nie napisałeś dokładnie jaki to model, ale na 99% masz pewnie wersję bez mechanizmu różnicowego w reduktorze. Tak dużym uproszczeniu - w zakręcie wały przedni i tylny obracają się z różnymi prędkościami. W przypadku reduktora bez mechanizmu różnicowego po dołączeniu przedniego napędu oba wały spięte są "na sztywno", czyli obracają się z taką samą prędkością. Coś musi stawić opór i najczęściej są to właśnie przednie koła - objawia się to tak, jak opisałeś. Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mojeski Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Nie napisałeś dokładnie jaki to model To jest F150 lariat 5.4 v8 Triton z 2005 roku. Czyli tak ma być i nie mam się co martwić tak? Dzięki za info. Cytuj Ford F150 Lariat 5,4 Triton V8 2005 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Nie tyle nie martwić, co używać napędu na obie osie tylko na nieutwardzonych nawierzchniach (piach, błoto, śnieg). Ale dla pewności napisz jeszcze jak masz opisane guziki/dźwignię od załączania napędów ;-) Albo inaczej - jeżeli na guzikach lub dźwigni nie ma pozycji AUTO, to nie masz możliwości jeżdżenia po asfalcie z dopiętym przodem Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4x4piotr Opublikowano 10 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Nie tyle nie martwić, co używać napędu na obie osie tylko na nieutwardzonych nawierzchniach (piach, błoto, śnieg) tototo!!!! :mrgreen: a jak okaze sie , ze "wypadl" ci zalanczany elektrycznie naped 4x4low to znalazlem rozwiazanie...i lezy u mnie w garazu Cytuj Wszystkie błędy ortograficzne i stylistyczne są zamierzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mojeski Opublikowano 30 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 a jak okaze sie , ze "wypadl" ci zalanczany elektrycznie naped 4x4low to znalazlem rozwiazanie...i lezy u mnie w garazu No jakbyś "wykrakał" :-P W ogóle nie załącza mi sie 4x4 low nawet lampka się nie zaświeca ani nei słychać nic. Co masz tam ciekawego w tej piwnicy dla mnie hehe??? Cytuj Ford F150 Lariat 5,4 Triton V8 2005 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Czyli tak ma być i nie mam się co martwić tak?do czasu jak nie zmielisz skrzyni rozdzielczej, lub czegos innego po drodze kola-skrzynia, takim używaniem napedow, to faktycznie nie musisz się niczym martwic... az zal się auta robi jak to czytam... dowiedz się niezbędnego minimum o mechanice napedow w Twoim EFie zanim go zdewastujesz... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 27 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Może właśnie próbuje się czegoś dowiedzieć, a Ty go do parteru sprowadzasz. Mario, prawie w ogóle Cię na forum nie ma, a jak jesteś to wyskakujesz z takimi tekstami. Wytłumacz a nie pałuj. A jeżeli Ci się nie chce, to nie pisz. Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 co tu tlumaczyc, toc to wszystko proste w konstrukcji jak prl-owski zuk ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.