Woli89 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Witam Posiadam Forda F-350 Super Duty 4x4 6.0L V8 2006r. Problem polega na tym że na zimnym silniku auto pali normalnie ale jak się zagrzeje tzn. osiągnie temperaturę robocza to już nie odpali. Ciśnienie paliwa na wtryski jest prawidłowe 720 psi, wiem że minimum to 500 psi. Olej wymieniony, EGR nowy, Przepływka już idzie nowa, filtry paliwa czyste sprawdzone brak parafiny/wody. Samochód jedynie odpali jak mu się w tym pomoże, tzn trochę plaka i pali od strzała ;P ale to nie jest rozwiązanie bo po paru takich odpaleniach silnik w tryb awaryjny wchodzi i nie da się autem jechać. Dodam jeszcze że bylem u panów z Forda i niestety ci panowie potrafią tylko błędy wykasować... Proszę o waszą pomoc i pozdrawiam Woli ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natryskowy Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 A co z jakimś grzaniem świec? Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woli89 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Świece chyba odpadają dlatego że na zimnym silniku ładnie pali... tu się rozchodzi o to jak jest silnik ciepły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 w 6.0 się nie zagłębiałem, ale od właściciela którego kupiłem swojego 6,4 opowiadał mi o problematycznych uszczelkach wtrysku , które potrafią się zamienić w klejącą masę i wpaść do silnika czy coś takiego. zobacz sobie tutoriale od Rona, myślę że będzie pomocny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Moze troche glupie i wbrew logice ale mi sie juz trafilo w dwoch autach, w toyocie i transicie. Nie odpalal na cieplym a na zimnym bylo ok. Problem robil rozrusznik. Na zimnym metal sie kurczy i tulejki zaciskaly sie na tyle ze odpalal bez problemu. Jak sie rozgrzal to za cholere nie chcial odpalic, nawet kable nie pomagaly tak mocno prad uciekal a krecil normalnie. Wymiana rozrusznika i jak reka odjal. Za pierwszym razem ax nie moglem uwierzyc a przy drugim aucie juz bylem o to doswiadczenie bogatszy. Pozdrawiam Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woli89 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Dzięki za chęci :) Ale to nie to ;P bo trochę plaka i pali na ciepłym bez plaka teraz nie wychodzę do auta hehe :P Ma ktoś jakieś inne pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natryskowy Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 No niekoniecznie "to nie to" u mnie w małym pickupie na zimnym silniku świece się grzeją i ładnie pali. Na mocno rozgrzanym silniku jak zgasze i po krótkiej chwili chce odpalić to tez odpali ale już po 15-20minutach czujnik temperatury wciąż nie załącza grzania świec i bardzo długo trzeba go kręcić. Mam nowe świece i wszystko zostało solidnie sprawdzone. Zrobiłem dodatkowy włącznik grzania świec manualnie i po podgrzaniu pali "od strzała" :-P Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Czyli masz coś nie tak Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Woli, rozwiązanie jest w jednym z 4 filmików, Problem jakiejś wtyczki Problem napięcia 48V Problem wtrysków, albo pompy Problem blokującego koła paska klinowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woli89 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Jest to całkiem możliwe, tylko jest jeden malutki problem tzn. słaba znajomość języka Angielskiego :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Siepiet jest dobrym człowiekiem i Ci to ogarnie. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Troszke kiepsko z czasem mam ale do weekendu Ci to ogarne. Podaj num tel to zadzwonie Pozdrawiam Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.