Skocz do zawartości

[FORD F250] Problem z hamulcem 6,4 D F-250 2008


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wiośnie mam problem z hamulcami. Problem narastał. Przy hamowaniu jest znaczne nazwę to " terkotanie " jak ABS ale 10 x mocniejsze. Przechodzi w dudnienie. Mechanik przy okazji jak robiłem końcówki drążków polecił wymianę "pokrzywionych" tarcz. Tak zrobiłem. Sukcesu nie ma przy zimnych hamulcach wszystko ok. jak się rozgrzeją to samo może trochę mniejsze natężenie. Czy ktoś miał podobny problem? Proszę o wskazówki.

SD

  • Administrator
Opublikowano

Wymieniłeś tarcze a klocki już nie ?

w zaciskach sa po dwa cylinderki, jeśli klocek stanie z jednej strony w prowadnicy to będzie go kosić i nierównomiernie zadzierać, na klockach sa blaszki które maja za zadanie cofać klocki, jak ci one wyparowały lub sa zastane to tez problem, same cylinderki sa gówniane , ja przy wymianie klocków uszkodzilem jeden, materiał jakaś ceramika, kup nowe klocki, wyczyść prowadnice i nasmaruj, daj nowe blaszki , bedą w zestawie , i sprawdź stan cylinderków, prowadnice zacisków tez sprawdź czy ładnie chodzą.

Opublikowano

Wymieniłem tłoczki . Klocki chciałem zaoszczędzić, bo prawie nówki z marca. Tłoczki właśnie przy okazji wymiany tarcz wymieniłem. Technicznie to wszystko ładnie chodzi. Czy problemem mogą być klocki? Czy to może raczej jest problem sterowania pompy hamulcowej? Wiem zasada jest patrz co robiłeś jak coś przestało działać.

SD

  • Administrator
Opublikowano

blaszki przy klockach się różnią góra dół, ważne jak są zamontowane.

Być może to pompa ABS szwankuje, spróbuj znaleźć i wyjąc bezpiecznik od ABS-u jeśli jest i sprawdź działanie hamulców czy jest różnica.

Opublikowano

Przyczyny były dwie, przód i tył tarcze hamulcowe do wymiany. Jednak głównymi"winowajcami" bicia pod pedałem hamulca były krzywe tarcze hamulcowe na tylnej osi. Dzięki zapasowi od Mudera mniejsze koszty naprawy.

SD

Opublikowano

Mi też się zdarzało na trasie ostro hamować i w kałuży schłodzić, wszystkiego nie ogarniesz. Przynajmniej wiem, że osłony tarcz tył do wymiany zżarte i szczęki ręcznego prawie zero. To na jesień z obsługą zrobię.

SD

  • 7 miesięcy temu...
  • Administrator
Opublikowano

Też mam problem z tylnymi hamulcami, dokładnie lewe koło, po wymianie klocków zaczęło mi się przegrzewać, sprawdzałem siły hamowania i są idealnie równe, problem jest w toczeniu, mam większe opory, tłoczki chodzą dobrze bo sprawdzałem, płyn wymieniony,

zastanawiam się czy jest jakiś rozdzielacz siły hamowania i czy on się nie przyblokował.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.