1mario1 Opublikowano 16 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2014 Po wiośnie mam problem z hamulcami. Problem narastał. Przy hamowaniu jest znaczne nazwę to " terkotanie " jak ABS ale 10 x mocniejsze. Przechodzi w dudnienie. Mechanik przy okazji jak robiłem końcówki drążków polecił wymianę "pokrzywionych" tarcz. Tak zrobiłem. Sukcesu nie ma przy zimnych hamulcach wszystko ok. jak się rozgrzeją to samo może trochę mniejsze natężenie. Czy ktoś miał podobny problem? Proszę o wskazówki. Cytuj SD
Administrator Sebastian O. Opublikowano 16 Lipca 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2014 Wymieniłeś tarcze a klocki już nie ? w zaciskach sa po dwa cylinderki, jeśli klocek stanie z jednej strony w prowadnicy to będzie go kosić i nierównomiernie zadzierać, na klockach sa blaszki które maja za zadanie cofać klocki, jak ci one wyparowały lub sa zastane to tez problem, same cylinderki sa gówniane , ja przy wymianie klocków uszkodzilem jeden, materiał jakaś ceramika, kup nowe klocki, wyczyść prowadnice i nasmaruj, daj nowe blaszki , bedą w zestawie , i sprawdź stan cylinderków, prowadnice zacisków tez sprawdź czy ładnie chodzą. Cytuj
1mario1 Opublikowano 17 Lipca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2014 Wymieniłem tłoczki . Klocki chciałem zaoszczędzić, bo prawie nówki z marca. Tłoczki właśnie przy okazji wymiany tarcz wymieniłem. Technicznie to wszystko ładnie chodzi. Czy problemem mogą być klocki? Czy to może raczej jest problem sterowania pompy hamulcowej? Wiem zasada jest patrz co robiłeś jak coś przestało działać. Cytuj SD
Administrator Sebastian O. Opublikowano 17 Lipca 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2014 blaszki przy klockach się różnią góra dół, ważne jak są zamontowane. Być może to pompa ABS szwankuje, spróbuj znaleźć i wyjąc bezpiecznik od ABS-u jeśli jest i sprawdź działanie hamulców czy jest różnica. Cytuj
1mario1 Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2014 Przyczyny były dwie, przód i tył tarcze hamulcowe do wymiany. Jednak głównymi"winowajcami" bicia pod pedałem hamulca były krzywe tarcze hamulcowe na tylnej osi. Dzięki zapasowi od Mudera mniejsze koszty naprawy. Cytuj SD
Administrator Sebastian O. Opublikowano 23 Lipca 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2014 Dobrze że sprawa wyjaśniona i naprawiona, mudder jeździł trochę w terenie i mógł gorące tarcze utopić w rzece. Cytuj
1mario1 Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2014 Mi też się zdarzało na trasie ostro hamować i w kałuży schłodzić, wszystkiego nie ogarniesz. Przynajmniej wiem, że osłony tarcz tył do wymiany zżarte i szczęki ręcznego prawie zero. To na jesień z obsługą zrobię. Cytuj SD
Administrator Sebastian O. Opublikowano 26 Lutego 2015 Administrator Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2015 Też mam problem z tylnymi hamulcami, dokładnie lewe koło, po wymianie klocków zaczęło mi się przegrzewać, sprawdzałem siły hamowania i są idealnie równe, problem jest w toczeniu, mam większe opory, tłoczki chodzą dobrze bo sprawdzałem, płyn wymieniony, zastanawiam się czy jest jakiś rozdzielacz siły hamowania i czy on się nie przyblokował. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.