Skocz do zawartości

Kąt pochylenia kół Dodge Ram 1500


Rekomendowane odpowiedzi

Witam użytkowników dodge ram kieruje sie do was z prośba o ustalenie jaki jest

Kąt pochylenia kół w Dodge Ram 1500 z 2007 po zmianie zawieszenia lift 6" zmieniła mi sie geometria kół i ścina opony byłem w trzech warsztatach które sie tym zajmują i nie byli mi w stanie pomuc :-( za wszelkie info z góry dziękuje pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Caster

 

Left = 4.40 +/- 0.75 / Right = 4.40 +/- 0.75

 

Cross caster = 0.00 +/- 0.40

 

__________________________________________________ _______

 

Camber

 

Left = 0.00 +/- 0.50 / Right = 0.00 +/- 0.50

 

Cross camber = 0.00 +/- 0.60

 

__________________________________________________ _________

 

Total toe

 

0.10 +/- 0.10

0.05 +/- 0.05

__________________

 

 

Jak ja ustawialem to dalem facetowi te dane bo nie mial w komputerze i poki co jest ok, gdzies czytalem na amerykanskim forum ze po duzym lifcie ciezko jest ustawic ale nawet jak sie nie da idealnie to zeby zmniejszyc do minimum zuzycie. Powodzonka

Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja

 

www.ogrodyzpasja.com.pl

605 497 015

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

CAMBER - LEFT

0.10°

-0.30° to 0.50°

 

CAMBER - RIGHT

-0.10°

-0.30° to 0.50°

 

CROSS - CAMBER (Maximum Side-To-Side Difference)

0.20°

-0.20° to 0.60°

 

CASTER -- LEFT

3.50°

3.00° to 4.00°

 

CASTER - RIGHT (20 and 22 in. Tire)

3.90°

3.40° to 4.40°

 

CROSS - CASTER (20 and 22 in. Tire)

-0.40°

-0.80° to 0.00°

 

CASTER - RIGHT (17 in. Tire)

3.75°

3.25° to 4.25°

 

CROSS - CASTER (17 in. Tire)

-0.25°

-0.65° to 0.15°

 

TOE - TOTAL*

0.10°

0.00° to 0.20°

 

Positive toe (+) is toe-in and negative toe (−) is Toe-out.

 

* TOTAL TOE is the sum of both the left and right wheel toe settings. TOTAL TOE should be equally split between each wheel on the same axle to ensure the steering wheel is centered after setting toe.

 

 

REAR ALIGNMENT

PREFERRED SETTING

ACCEPTABLE RANGE

 

CAMBER

-0.10°

-0.60° to 0.40°

 

CROSS - CAMBER (Maximum Side-To-Side Difference)

0.00°

-0.50° to 0.50°

 

TOE - TOTAL*

0.30°

0.00° to 0.60°

 

THRUST ANGLE

0.00°

-0.30° to 0.30°

 

Positive toe (+) is toe-in and negative toe (−) is Toe-out.

 

* TOTAL TOE is the sum of both the left and right wheel toe settings. TOTAL TOE should be equally split between each wheel on the same axle to ensure the steering wheel is centered after setting toe.

 

Wedlug chlopakow zza wody dla 4 gen liczby te zostaly zmienione w polowie produkcji bo sie okazalo ze cos jest nie tak ze zbieznoscia. Niektorzy musieli skracac drazki zeby zmiescic sie w tych zaleceniach.

 

Pozdrawiam

Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja

 

www.ogrodyzpasja.com.pl

605 497 015

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.