Jonko Opublikowano 27 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Witam! Usterka dotyczy F150 5.4 2004r 4x4, mianowicie jest coś takiego, w momencie odpalania auta, auto próbuje jechać do przodu bez względu jaki jest załączony bieg, czy winna może być dźwignia, jakiś moduł/komputer bądź skrzynia, może ktoś się orientuje odnośnie tego być może to jakaś częsta usterka tych aut. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Co to znaczy "próbuje jechać do przodu"? Może z górki jest? :mrgreen: Przede wszystkim silnik nie powinien dać się uruchomić na żadnym z biegów, jedynie na pozycji P lub N. Pierwsza rzecz do sprawdzenia - czujnik położenia dźwigni zmiany biegów. Jest zamontowany na skrzyni biegów z lewej strony. Przy okazji do sprawdzenia połączenie między lewarkiem, a skrzynią (wajcha przy kierownicy czy na tunelu?) Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Dźwignia w tunelu, chciałem zamówić czujnik ale znalazłem tylko całą kompletną dźwignie. Czy ja dobrze na oczy widzę co do tej ceny ? http://allegro.pl/dzwignia-zmiany-biegow-ford-f150-2004r-automat-i4209912237.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Dźwignia w tunelu, chciałem zamówić czujnik ale znalazłem tylko całą kompletną dźwignie. Czy ja dobrze na oczy widzę co do tej ceny ? http://allegro.pl/dzwignia-zmiany-biegow-ford-f150-2004r-automat-i4209912237.html skasztanie temat , ale ze pije Perłe , to nie moge sie powstrzymac ... zatem , nie trza było zostac przy Ramie ..? :mrgreen: ;-) Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 28 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Dźwignia w tunelu, chciałem zamówić czujnik ale znalazłem tylko całą kompletną dźwignie.Czy ja dobrze na oczy widzę co do tej ceny ? Tam też jest czujnik :mrgreen: dlatego pisałem, żeby sprawdzić połączenia. Poniżej na obrazku masz lokalizację obu. Działa podświetlenie liter przy lewarku? Co do ceny - jeśli to na aukcji to nówka (a tak jest napisane), a nie używka z odzysku to cena niestety wygląda na realną... Jeśli wierzyć cennikowi Motorcrafta całość w Stanach kosztuje ok 650 dolców. Po doliczeniu kosztów przesyłki, cła, vatu, sratu itd robi się z tego cena z kosmosu... Tyle, że Ty na 100% nie potrzebujesz całego lewarka, a jedynie któryś z czujników. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durango5.9 Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Zobacz czy zapadka od parkingu w skrzyni trzyma. Na pochylosci wrzucasz P na zgaszonym jezeli sie stoczy to masz mniejszy wydatek niz wajchownica :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.