kissmy... Opublikowano 17 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 jestem rolnikiem i poszukuję taniego i prostego samochodu typu pickup, zainteresowała mnie oferta taty ze względu na prostotę konstrukcji, korzystne warunki gwarancji oraz przyzwoity silnik, a największą zaletą (mam nadzieję, że nie jedyną jest niska cena, obecnie za model z 2008 roku z napędem 4wd trzeba wyłożyć jedynie 45 tys zł netto), wskażcie mi proszę czy ten model jest wart swojej ceny i czy sprawdzi się w ciężkiej pracy (nieutwardzone drogi i pola + duże obciążenie + przyczepa - często ok 2t) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 22 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Postanowiłem odświeżyć temat... Dużo osób poszukując samochód do pracy typu nadwozia pick-up zastanawia się co wybrać?? Tańsze a nowsze i mniej sprawdzone i bardziej awaryjne?? czy starsze za to bardziej sprawne i mniej awaryjne a bez gwarancji. Osobiście wolę kupić opcję drugą wersję. Po samochodzie jaki miałem (Nissan navara) wyliczyłem że samochód stał w serwisie 3 miesiące przez 2 lata użytkowania. Co z tego że gwarancja jak samochodu częściej nie było niż był. Problemy z samochodami zastępczymi itd. Użytkuje teraz dwa samochody która mają powyżej 10 lat i nie mam z nimi problemu. Jeśli wybierać pickupa jako wół roboczy to nic nie zastąpi świetnego modelu Toyota Hi-Lux. Dwie wersje silnikowe(w tej starszej budzie) 2,4 D diesel i 2,4 TD... Obydwa silniki proste jak konstrukcja cepa. Nie ma co się psuć, bo elektroniki tyle co w dzisiejszych telefonach. Hi luxa masz za 20 tysi na prawdę dobry egzemplarz i masz zapas na tzw. Pakiet startowy. Oponki rozrząd płyny itd... Cytuj Cobra, Nowy jestem nie bić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...