Przemo76 Opublikowano 16 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Od jakiegoś czasu coś zaczęło dziwnie popiskiwać, tak jak by jakaś guma obcierała. Wraz ze wzrostem prędkości coraz szybciej. Jeden z mechaników stwierdził że to krzyżak na wale. Zostały przesmarowane i przestało, ale niestety powróciło. Pytanie moje jest takowe: czy po wymianie krzyżaków należało by wyważać wał? jeśli tak to czy wymienić również podporę wału? Macie jakieś doświadczenie? Kto ? Gdzie ? i czemu tak drogo :) Cytuj V8 Fan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 16 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Pytanie moje jest takowe: czy po wymianie krzyżaków należało by wyważać wał? Jeżeli wszystkie części wału były złożone w tych samych pozycjach co przed wymianą krzyżaków, to nic nie trzeba wyważać. Inna sprawa, że niewyważony wał powoduje wibracje, a nie piski. Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk Opublikowano 17 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Ale niesmarowany krzyżak może piszczeć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.