Przemo76 Opublikowano 16 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2014 Od jakiegoś czasu coś zaczęło dziwnie popiskiwać, tak jak by jakaś guma obcierała. Wraz ze wzrostem prędkości coraz szybciej. Jeden z mechaników stwierdził że to krzyżak na wale. Zostały przesmarowane i przestało, ale niestety powróciło. Pytanie moje jest takowe: czy po wymianie krzyżaków należało by wyważać wał? jeśli tak to czy wymienić również podporę wału? Macie jakieś doświadczenie? Kto ? Gdzie ? i czemu tak drogo :) Cytuj V8 Fan
Kuba M. Opublikowano 16 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2014 Pytanie moje jest takowe: czy po wymianie krzyżaków należało by wyważać wał? Jeżeli wszystkie części wału były złożone w tych samych pozycjach co przed wymianą krzyżaków, to nic nie trzeba wyważać. Inna sprawa, że niewyważony wał powoduje wibracje, a nie piski. Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍
marwyk Opublikowano 17 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2014 Ale niesmarowany krzyżak może piszczeć Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.