Skocz do zawartości

wałek odbioru mocy PTO

kissmy...

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie,

jestem rolnikiem i prowadzę małe specjalistyczne gospodarstwo gospodarstwo, poszukuję samochodu którym mógłbym wykonać również prace polowe (ze względu na duże odległości pomiędzy polami oraz siedzibą), skupiłem swoją uwagę na pojazdach typu pickup (z napędem na obie osie), ze względu na koszt przedsięwzięcia (50 tys zł netto) chciałbym aby auto miało jak najbardziej uniwersalny charakter, szczerze mówiąc największe zainteresowanie wzbudza u mnie tata xenon (ze względu na to, iż za wskazaną kwotę mogę nabyć auto nowe o prostej konstrukcji z korzystną gwarancją) ale jeszcze lepiej byłoby gdybym znalazł auto używane z WOM

wracając do tematu wskażcie mi proszę czy istnieją pickupy z wałkiem odbioru mocy (jest to element pozwalający na przekazanie napędu dla innych maszyn - zazwyczaj mocowany z tyłu pojazdu - montowany seryjnie w ciągnikach rolniczych) słyszałem, iż taki system nazywa się PTO, jednak nie znalazłem żadnego przykładu potwierdzającego te przypuszczenia, proszę o komentarze

• Administrator

gdzieś czytałem że starsze duże Pickupy Dodga miały PTO, ale raczej był to wałek na przód do odśnieżania.

W polsce raczej takiego pickupa z wałkim na tył to nie znajdziesz.

Nie wiem co chcesz robić takim pickupem w polu , ale jak masz do przejechania wiekszą odległości i potrzebujesz przewiść sprzęt to najlepszym rozwiązaniem byłby mały traktorek np. Kubota z belką tylnią i wałkiem. Wieżdzasz na przyczepke i go transportujesz gdzie chcesz.

Co do Tata to ci nic nie powiem, cena kusi , gwarancja niby jest , ale jednak to nie znane auta i raczej kiepskiej jakości. A jak uszkodzisz w terenie to ci gwarancji nie uznają

Poszukaj sprawdzonych konstrukcji, Izuzu Mazda ma w ofercie podstawowe proste modele pickupów do cięzkiej pracy.