kiepas96 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Witam Wczoraj przy ostrym bucie na autostradzie urwało mi wał tylny przy dyfrze Zcięło 4 śruby mocujące krzyżak do dyfra, wał do wymiany zeszlifowane Auto nie jedzie ani na 4L ani 4H bez tylnego wału a na Parkingu zgrzyta coś w reduktorze Czy to jest normalne? Jakie są przyczyny urwanego wału? Dodge Durango 5,9 ,Wiem że to nie pikap ale bratni:) Cytuj
siepiet Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Tak se mysle ze to nie jest normalne ze zgrzyta, no i powinien ciagnac na przod, no bo to tak samo jakby tylne kola mialy poslizg a u ciebie wal kreci sie swobodnie bo urwany ale przod powinien ciagnac. A przyczyny urwanego walu to sam napisales, moze byl kiedys ruszany i sruby niedociagniete lub tez ostro auto dostawalo po dupje. Ostre holowanie lub tez np wyjazd z polnej drogi odrazu na asfalt przy buksujacych kolach i wtedy opony lapia lepsza przyczepnosc i uklad przeniesienia napedu dostaje kopa, oczywiscia jazda z wlaczonym napedem 4x4 po drogach twrdych tez uszkadza ten naped i moze skutkowac uszkodzenien Pozdro Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015
Tadeusz_B Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Brawo mistrzu sam bym tego lepiej nie ujął Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka
siepiet Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.