Bruum Opublikowano 28 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Witam! Może ktoś z szanownych kolegów rozpoznawał ten temat? Prawdopodobnie zachodzić będzie potrzeba wymiany końcówek wtrysków w mojej pszczółce. Czy przy tej okazji "coś pokombinować" czy lepiej trzymać się orginałów? Wtryski, których nr podałem w temacie mają być: 1998-2002 5.9L 24 Valve Stage 1 40 HP (RV Injectors) Part # 0 432 193 635 Nie bardzo rozumiem, czy zastosowanie tych wtrysków ma dać 40hp-przy elektronicznie kontrolowanej VP44 bez ingerencji w oprogramowanie? W jaki sposób? Przecież dawka paliwa określana jest przez czas trwania wtrysku regulowany zaworem na VP44. Ale mniejsza o te dodatkowe kuce. Jak to będzie śmigało, jak z kulturą pracy silnika, trwałością, paliwożernością? Piszą jankesi, że niby ok, ale kto ich tam wie, może ktoś z naszych? :-D Cytuj Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Delikatny szmer Cumminsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 29 Marca 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Myślę że podczas przyspieszania te wtryski mogą przepuścić więcej paliwa nić stockowe i dać określone 40 KM więcej, może puścisz małego dymka, spalanie wzrośnie podczas przyspieszania ale rozpędzisz się szybciej i na to samo wyjdzie. Ja tylko sobie tak teoretyzuje :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.