4x4piotr Opublikowano 23 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2014 dla zainteresowanych na priv 8-) chcialem dodac gif-a z wygladu efektu koncowego ale wywala jakis blad forum... :mrgreen: Cytuj Wszystkie błędy ortograficzne i stylistyczne są zamierzone.
Administrator Sebastian O. Opublikowano 24 Marca 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 skorzystaj z zewnętrznego serwera Cytuj
4x4piotr Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 :shock: skorzystaj z zewnętrznego serwera :shock: :shock: taaaaa, a o so chodzi :roll: co to jest serwer zewnetrzny ...i gdzie go mozna kupic ...i po co, aby tylko 2 foty dolaczyc? :kasztan: a jak dolaczyc bez tegocostamzewnetrznego? pzdrv piotr Cytuj Wszystkie błędy ortograficzne i stylistyczne są zamierzone.
Magdoc Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 4x4piotr, http://pickupklub.pl/viewtopic.php?t=1744 :git: Cytuj Jeep V8 WJ
4x4piotr Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 :mrgreen: ...jak widac udany 8-) przychylam sie do pomyslu usuniecia zakladki na forum, ktora nie mozna dodawac obrazkow...tylko myli... :kasztan: Cytuj Wszystkie błędy ortograficzne i stylistyczne są zamierzone.
4x4piotr Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2014 A teraz do rzeczy. Wykorzystalem: http://zapodaj.net/71b1bb32c1202.jpg.html http://zapodaj.net/4f39f2f024c90.jpg.html http://zapodaj.net/254255eb8f379.jpg.html 1-1szt rury alu z allegro od pk-tuning z dwoma kruccami do odm 9mm i otworem z gumowa osada/mocowaniem czujnika temperatury (honda civic 99)- z ktorej odciolem (20cm od prostego konca) kawalek wykorzystany pozniej do polaczenia kolanka 120stopni z przejsciownka/zwezka 80/89 do oryg. obudowy filtra; 2-1szt. przejsciowke 77/77 od strony oryg. przepustnicy silnika; 3-1szt. przejsciownka/zwezka 80/89 od strony oryg. obudowy filtra; 4-6szt. opasek 100mm; 5-3szt. opasek 30mm; 6-2szt. sztywne gumowe weze do odm; 7-13cm kawalek rury kanalizacyjnej pcv 75mm montaz calosci bajecznie prosty.... :) odlanczamy od przepustnicy oryg gumowy lacznik z 2ma wejsciami odm - delikatnie, zeby nie uszkodzic.odlanczamy wtyczke czujnika temp i wtyczke przeplywomierza. wyjmujemy obudowe filtra pow z gniazd mocujacych na dole przy nadkolu. wyjmujemy gumowy kruciec/zwezke z filtra powietrza do obudowy bocznej blotnika/nadkola. odlanczamy od obudowy filtra elastyczny lacznik, z ktorego delikatnie wyjmujemy czujnik temp. odcinamy od oryg alu rury 20 cm od prostej strony. po skruceniu o 5mm(od gory) gumowej osady montujemy/wciskamy w nia delikatnie oryg. czujnik temp. przycinamy rure pcv 75mm na 13tym cm (po skosie 45stopni) i nakladamy kielichem z uszczelka na oryg. obudowe filtra. mocujemy do przepustnicy lacznik 77/77 do niego rure alu od strony kolanka do niej kolanko/lacznik 120stopni do kolanka odciety kawalek tej alu rury a do niego lacznik zwezke 80/89. szersza koncowka (89) idealnie zachodzi na oryg. obudowe filtra. calosc sciagamy w miejscach laczen duzymi opaskami. nastepnie wykorzystujac elementy gumowe oryg. podlaczen podlaczamy przewody do odmy z przepustnicy oraz do odpowietrzenia pokrywy zaworow scisle dociagajac polaczenia mniejszymi opaskami. podlanczamy wtyczki czujnika temp. oraz przeplywomierza. sprawdzamy czy calosc jest dobrze zamocowana i ...w miare elastyczna (silnik podczas pracy jednak troche drga). odpalamy i przy pomocy spreju rozruchowego sprawdzamy czy nie zasysa silnik lewego powietrza. co uzyskujemy: 1-likwidujemy zwezke przy zasysie powietrza z nadkola blotnika (zdecydowana roznica jak sie porowna przekroj oryg. zwezki gumowej i naszej kanalizacyjnej pcv) wazne bo nasz wolnossacy v8 lubi oddychac - w polaczeniu z zastosowaniem stozkowego filtra K&N (filtr E-0945) akcesoryjnego do oryg. obudowy - mamy zdecydowanie lepsze napelnienie cylindrow i odczuwalny przyrost mocy; 2-przeniesienie czujnika temp. blizej przepustnicy powoduje dokladniejszy pomiar temp. zasysanego powietrza i wlasciwy sklad mieszanki dobierany przez komp auta; 3-brak zawirowan powietrza w plastykowych oryg. rurach oraz nieszczelnosci i zasysaniu lewego powietrza przy mocowaniu odm; 4-...pomruk dolotu wreszcie brzmi jak w v8 :) zastosowanie: ford f150 1997-2003 z silnikami v8 o poj. 4,6 i 5,4 benzyna ...koszt takiego zestawu na e-bay zaczyna sie od 250$ koszt mojego 260pln bez filtra k&n ...silnik pracuje zdecydowanie lepiej, nie wyrzuca zadnych bledow check engine na obd2, mruczy i ciagnie az milo... :mrgreen: Cytuj Wszystkie błędy ortograficzne i stylistyczne są zamierzone.
Duch_gdansk Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2014 Pomysłowa rzeźba :-D Cytuj Camaro jest, teraz czas na coś większego
4x4piotr Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2014 ...nie dalo sie wyedytowac poprzedniego posta wiec musze dodac: po zainstalowaniu filtu K&N (wreszcie dzisiaj doszedl) silnik dostaje taka dawke swierzego powietrza, ze zaczal si...dusic i zaszla potrzeba wywalenia tej rury PCV z nadkola i sciecie obudowy filtra w sposob umozliwiajacy nieograniczone ssanie powietrza :mrgreen: bez obawy - w to miejsce dochodzi zimne powietrze z nadkola oraz z przelotu pod reflektorami od przodu - efekt? przy kikdałnie :kasztan: slychac nie pomruk jak wczesniej tylko ...ryk dolotu i cala moc idzie w gary, przy spokojnej jezdzie tylko mruczy 8-) efekt wzrostu mocy jest dopiero teraz odczuwalny w sposob empiryczny.... :luz: Cytuj Wszystkie błędy ortograficzne i stylistyczne są zamierzone.
Gość Opublikowano 28 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2014 do czasu jak nie wjedziesz w powazna kaluze... prawda jest taka, jak zmieniasz pojemność układu dolotowego to powinieneś do tego dostosować układ wydechowy i mape... tak wiec sama zmiana tylko dolotu może tylko pogorszyć osiągi, mimo dziekowych efektow sugerujących poprawe... - sprawdzone na hamowni na kilku silnikach oddychających ciśnieniem atmosferycznym Cytuj
4x4piotr Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2014 w rzeczy samej, w rzeczy samej...uklad wydechowy jest zrobiony na przelotowym magnaflow :mrgreen: a mape ma dostac niebawem w v-tuning w lezansku :mrgreen: i...wiecej nic nie ruszam - na razie efekt jest odczuwalny ciekawe co bedzie po mapie...hamownia prawde ci powie :roll: Cytuj Wszystkie błędy ortograficzne i stylistyczne są zamierzone.
Duch_gdansk Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2014 Hamownia prawdę powie jak wcześniej były pomiary ;-) Cytuj Camaro jest, teraz czas na coś większego
mrB Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 zdecydowanie - tak... tak jak napisal MkMario proporcja ilosci pow do ilosci paliwa nie powinna byc zmieniana przez poszerzenie dolotu - to nie dizel, tylko wolny ssak :) dobrze widac to w ramidlach - po zmianie dolotu znacznie rzadziej zalacza sie MDS - czyli silnik produkuje mniej momentu, chevy, dodge czy ford to juz bez roznicy... dlatego wywalilem swoj dolot na drugi dzien po zalozeniu i wrocilem do oryginalnego, albo pojdzie na sprzedaz, albo zaloze go znowu dopiero po korekcji map o EGT tez nalezy pamietac - o ile uwolnienie wydechu (chyba) niewiele zmienia, to z wolnym dolotem nie jezdzij za dlugo bez korekty Cytuj 5.7L ECONOMY PACK
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.