Skocz do zawartości

[RAM 1500] wymiana oleju w skrzyni


Tadeusz_B

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Z racji tego że jeżdżę Ramem od lipca zeszłego roku powinienem wymienić olej w skrzyni .Wydaje się że skrzynia działa prawidłowo. Ty piszesz "zakupiłem taki podstawowy zestawik który powinno się wymienić jeśli skrzynia działa nieprawidłowo" .Pytanie .Jak zachowywała się Twoja skrzynia?..Czy to znaczy że przy normalnie działającej skrzyni przy wymianie oleju wymieniamy tylko filtr ?. Czy może powinienem kupić także elektrozawór ciśnienia, elektrozawory Lock-Up and Overdrive i sprężynę Accumulator tak jak zdaje się proponujesz Miśkowi.I dlaczego wymieniałeś czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik prędkości skrzyni ?. Czy może dobrze po prostu raz na jakiś czas wymieniać te rzeczy? Czy te rzeczy dostanę w PL czy przyjadą z USA ? Ram 1500 5,9 , napęd tył, skrzynia zdaje się 46RE 96 r . Jaki olej do silnika ? Wyrozumiałości jestem laikiem.

Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Moja skrzynia przed wymiana miała takie objawy, czasem po wrzuceniu D nie było reakcji, musiałem dadc gazu zeby coś się zadzialo, z 3 na 4 była zwłoka w czasie, czasem szarpała przy zmianie biegów. Ten kit kosztuje grosze i jeśli wymieniasz olej a twoja skrzynia ma jakieś problemy to wymien a będziesz miał spokój na przyszłość. Jeśli twoja skrzynia działa ok to wymien tylko olej i filtr.

 

Powymienialem wszystko co było w zestawie, kupno z ebay będziesz miał najlepsza cenę kit był chyba razem z filtrem i uszczelka , w Pl tego nie dostaniesz, możesz kupic wszystko osobno, ale będzie znacznie drożej.

Olej silnikowych 10w30. 4,7 l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...