radek bartnik Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Hej.Już drugi raz mnie zaskoczył,zgasł poprostu.Wymienione swiece kable kopułka palec i cewka na nowe.Jak zgasł to sprawdziłem prąd na cewce i na minusie też był,poczekałem chwile popukałem w cewke i wróciło do normy pojechałem dalej.Jak myślicie 1.Wadliwa lub niewłaściwa nowa cewka? 2.Czy może to być wina modułu zapłonowego 3.kabelki połączenia styki sprawdzałem jest oki Cytuj Fuck the fuel economy YUKON XL DENALI 05 6.0L EXPLORER 94 4.0L OFF ROAD ŁOTR BYL W200 76 5,2L FLEETWOOD 87 5,0L KAPPA 98 3.0L BYL GAZ 69 3,0L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Padają w nich moduły zapłonowe, te zatopione na stałe w plastiku. Konieczna będzie chyba wymiana takiego czegoś. Tylko musisz się upewnić, że to jest to. P.S. Cholera, sorki, ale zapomniałem sprawdzić to o co mnie prosiłeś na pw. Może jutro mi się uda obejrzeć to dokładniej. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek bartnik Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Haha spoko drug dobrze ze przypomniałeś sobie ;-) Myśle że wymienie moduł bo tylko on mi został{no i ta kostka obok za chiny niewiem co to,jak zerkniesz to daj znać}.Aparat raczej wykluczam bo by szwankował cały czas chyba?!A on poza zgaśnięciem i zworą na cewce śmiga i pali jak ta lala!!ale że siedze na chorobowym to może śmigne do garażu i wyjme aparat czy w środku jest oki Cytuj Fuck the fuel economy YUKON XL DENALI 05 6.0L EXPLORER 94 4.0L OFF ROAD ŁOTR BYL W200 76 5,2L FLEETWOOD 87 5,0L KAPPA 98 3.0L BYL GAZ 69 3,0L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek bartnik Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 A mam jeszcze pytanko, czy wadliwie działający regulator napięcia może też być przyczyna ze mi dzisiaj zagotowało cewke i padła,bo w sumie to prąd na cewke idzie z instalacji,raczej od stacyjki czyli!? Drug zerknąłeś na to pudełko obok modułu,ja dziś odłączyłem je wogóle i auto jechało???? :roll: :roll: :roll: Cytuj Fuck the fuel economy YUKON XL DENALI 05 6.0L EXPLORER 94 4.0L OFF ROAD ŁOTR BYL W200 76 5,2L FLEETWOOD 87 5,0L KAPPA 98 3.0L BYL GAZ 69 3,0L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 24 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 U mnie wyglada ta pajęczynka tak: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek bartnik Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Dzieki drug u mnie zupełnie inaczej!Ale wczoraj obczaiłem temat na forach zza oceanu i juz wiem prawie wszystko :idea: .U mnie to jest orginał te całe okablowania i układ zapłonowy także musze zamówić pare pierdół poczyścić pare pierdół i bedzie gitara.Z jednej strony fajnie ze jest orginał nienamieszane przez tyle lat ale z drugiej jednak mogło by to śmigać lepiej jakby zastosować nowe okablowanie,czy zmienić system zapłonowy który jest czasem kapryśny,ale orginalność i kaprysy mają swój urok :-> Cytuj Fuck the fuel economy YUKON XL DENALI 05 6.0L EXPLORER 94 4.0L OFF ROAD ŁOTR BYL W200 76 5,2L FLEETWOOD 87 5,0L KAPPA 98 3.0L BYL GAZ 69 3,0L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.