drug Opublikowano 11 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 17" zamiast 20" w Hemi. Czy to jest możliwe bez przeróbek hamulców? Czy felgi 17" z 4.7 wejdą na piastę Hemi, bo mam chęć na MTeki, a na 20" to chyba byłby problem, o ile nie technicznej to napewno finansowej natury. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 11 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Jak najbardziej tak,mój oryginalnie od nowosci latał na 17" zostały sprzedane ,widac je tylko na avatarku, teraz mam 20" Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 11 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Dzięki... musze zakupić komplet w takim razie bez opon... Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 11 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Takie miałem http://moto.allegro.pl/item771007674_felgi_felga_17_dodge_durango_ram_04_09.html Te dziwnie tanie http://moto.allegro.pl/item756441985_dodge_ram_komplet_opon_z_felgami.html Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 No to ja tylko czekam jeszcze aż Drug skusi się na lifcik. Ogólnie dobra tendencja, tak trzymać Drug :git: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 12 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 No to ja tylko czekam jeszcze aż Drug skusi się na lifcik. Ogólnie dobra tendencja, tak trzymać Drug :git: Na drodze stoi małzonka, bo juz dawno by był w górze. Namawiam ja na jej własne auto, zeby nie sie dzielic, ale ona tez jest zakochana w Ramie, tylko, ze ja jestem gotów poswiecic uzytecznosc, a ona nie. Po lifcie próg załadunku byłby na wysokosci brody, a to jest rzeczywiscie niepraktyczne. Generalnie mam jeszcze chec na wymiane katalizatorów, kolektorów, chcialbym wstawic supercharger'a Procharger na 6 Psi i lift. Takie SRT w teren hehe. Co z tego wyjdzie? Zobaczymy. Jesli chodzi o superchargera to na razie zbieram info i opinie na ten temat, bo ten zestaw jest drogi, a niechciałbym skrócic zywotnosci auta. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek10 Opublikowano 12 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 ja mam w oryginale 17" felgi ale piasta na 8 śrub na tabliczce znamionowej też jest wpisana wielkość felgi 17" a ogumienie 265/70/R17 wg mnie trochę maławe te gumy do tej wielkości auta. Mam zamiar założyć BFG AT 315/70/R17 tylko jeszcze muszę sprawdzić czy nie będą gdzieś obcierać przy standardowym zawieszeniu dam znać jak już założę...... pzdr.Jarek Cytuj Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 chcialbym wstawic supercharger'a Procharger na 6 Psi i lift. Takie SRT w teren hehe No to na 100% będziesz musiał wzmacniać wiele elementów pomiędzy silnikiem a kołami. Jeśli zapniesz reduktor i wjedziesz w teren to obciążenia wzrosną wielokrotnie. Chyba jedyne co wytrzyma taki wzrost momentu to tylny most, ale przód może się poczuć słabo. Ale plany zacne masz. Będę Ci kibicował :raca: . W każdym razie decydując się na tak poważne podkręcanie silnika musisz podejść kompleksowo do całej "operacji" . Pewnie także instalacja LPG będzie wymagała przebudowy. Mówiłeś coś o żywotności i jej spadku w związku z twoimi planami. Wydaje mi się, że trzeba by też kiedyś zmienić głowice. Ja postanowiłem, że nie będę motał silnika, może kiedyś w przyszłościcoś zrobię. Ale puki co chce zebrać kasę by konkretnie podnieść mojego V10 i postawić go na 38" trampkach. V10 magnum spokojnie poradzi sobie z takimi kółkami. Chce też całkowicie przebudować układ wydechowy. A do poważnego motania silnika kiedyś mam w planach Cumminsa 3500 :twisted: (oczywiście nie muszę mówić , że tylko i wyłącznie 2 generacji :mrgreen: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 12 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 No tak... tego właśnie się obawiam, że koszty wzrosną na tyle, że wymiękne w przedbiegach. Myśle, że zrezygnuje z superchargera, bo w sumie na brak mocy nie ma co narzekać. Przyspieszenie w Hemi jest wystarczająco bezpieczne, a przyszłościowo i tak myślę o 3500 Cummins Diesel, tylko prawo jazdy na C musze ogarnąc. Mam tylko rozterkę, bo z jednej strony chciałbym w przyszłości mieć Cumminsa, a z drugiej nadwozie bym chciał 3 osobowe z krótką paką, a takie nie wychodziły chyba w dieslu, a tym bardziej w 3500 i w 2500 tez chyba nie. Więc albo dłuższy i mocny w silniku i całej konstrukcji, albo krótki w benzynie i do doinwestowania... Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpero Opublikowano 13 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 ja teraz właśnie kupiłem komplet alusków 17 i zamawiam zimówki 265/70 :-D jestem ciekaw jazdy zimą - bo zeszłej na oponkach wielosezonowych WRANGLER, ruszanie było tylko z napędem na 4 , a hamowanie maskara :-x Cytuj życie jest za krótkie żeby jeżdzić samochodem z silnikiem rzędowym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 13 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 ja teraz właśnie kupiłem komplet alusków 17i zamawiam zimówki 265/70 :-D jestem ciekaw jazdy zimą - bo zeszłej na oponkach wielosezonowych WRANGLER, ruszanie było tylko z napędem na 4 , a hamowanie maskara :-x Ja jezdziłem w zeszłym sezonie zimowym na wranglerach i powiem szczerze, że nie narzekam. Teraz mam Cooper Discoverer i jestem ciekaw jak będzie. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpero Opublikowano 13 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 ja właśnie zastanawiam się między Cooperami a Nokianem WR SUV Cytuj życie jest za krótkie żeby jeżdzić samochodem z silnikiem rzędowym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 13 Października 2009 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 mam 17'' od bodano ale dopiero tej zimy założe , zakup był bardzo przyszłościowy bo wprowadzm sie do nowego domu gdzie zależy mi na obniżeniu ramika ze wzgldu na garaż :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 14 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 ja właśnie zastanawiam się między Cooperami a Nokianem WR SUV Już wiem, że Cooper jest bardziej miękki, bo lepiej się trzyma nawierzchni i trudniej zerwac kontakt z nią, lepiej zachowuje się w deszcz, a więc co za tym idzie napewno będzie lepszy w zimę od Wranglerów, lecz przypuszczam, że nie wytrzymają większego przebiegu. Nawet w dotyku są sporo miększe. Wranglery o ile zimą były całkiem niezłe, to w deszcz zachowywały się fatalnie, była jazda jak po lodzie. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BURDY Opublikowano 14 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 no to macie okazje potestować zimówki, u mnie przynajmniej regularna zima :-/ . U mnie przygotowanie do zimy wygląda tak, że latem jeżdże na Wranglerach ''20 a zimą zakładam też Wranglery ale na ''17- róznica tylko taka że ''17 mam funkiel nówki, choć jak wpadną mi w ręce w dobrej cenie zimówki to w tym roku raczej zainwestuje, ból tylko że na tą zimę muszę wymienić zimówki w trzech samochodach bo wszędzie się już skończyly :(- dlatego ramik znowu w kolejce na końcu :-? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpero Opublikowano 14 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 ja właśnie odebrałem NOKIANY WR SUV jutro idą na felgi 17 i zobaczymy jaka będzie jazda :lol: Cytuj życie jest za krótkie żeby jeżdzić samochodem z silnikiem rzędowym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 14 Października 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 ... a tak to dziś wygląda z mojego okna... Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 27 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 czy ma ktoś z was Rama kupionego w salonie :?: Pytam bo jestem ciekawy na jakim rozmiarze opon jest sprzedawany. U mnie na tabliczce znamionowej jest 235/80/17 ale jak go kupowałem był juz na 265/70/17. Jestem ciekaw jak takie auto wygląda na opnach z tabliczki znamionowej i jaka jest nim jazda. Cytuj "NIC NIE TRZEBA ROBIĆ DLA ZASADY" DODGE RAM 3500 6l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 czy ma ktoś z was Rama kupionego w salonie :?: Pytam bo jestem ciekawy na jakim rozmiarze opon jest sprzedawany. U mnie na tabliczce znamionowej jest 235/80/17 ale jak go kupowałem był juz na 265/70/17. Jestem ciekaw jak takie auto wygląda na opnach z tabliczki znamionowej i jaka jest nim jazda. Tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 III gen. 3500 przed liftingiem jest po prostu zajebisty... Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.