Skocz do zawartości

17" zamiast 20" w Hemi. Czy to jest możliwe?


drug

Rekomendowane odpowiedzi

No to ja tylko czekam jeszcze aż Drug skusi się na lifcik. Ogólnie dobra tendencja, tak trzymać Drug :git:

Na drodze stoi małzonka, bo juz dawno by był w górze. Namawiam ja na jej własne auto, zeby nie sie dzielic, ale ona tez jest zakochana w Ramie, tylko, ze ja jestem gotów poswiecic uzytecznosc, a ona nie. Po lifcie próg załadunku byłby na wysokosci brody, a to jest rzeczywiscie niepraktyczne.

Generalnie mam jeszcze chec na wymiane katalizatorów, kolektorów, chcialbym wstawic supercharger'a Procharger na 6 Psi i lift. Takie SRT w teren hehe. Co z tego wyjdzie? Zobaczymy.

Jesli chodzi o superchargera to na razie zbieram info i opinie na ten temat, bo ten zestaw jest drogi, a niechciałbym skrócic zywotnosci auta.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam w oryginale 17" felgi

ale piasta na 8 śrub

na tabliczce znamionowej też jest wpisana wielkość felgi 17"

a ogumienie 265/70/R17

wg mnie trochę maławe te gumy do tej wielkości auta.

 

Mam zamiar założyć BFG AT 315/70/R17

tylko jeszcze muszę sprawdzić czy nie będą gdzieś obcierać

przy standardowym zawieszeniu

 

dam znać jak już założę......

 

 

 

pzdr.Jarek

post-106-15323754443969_thumb.jpg

Dodge Ram 1500 HEMI 5,7 MegaCab - Pajero II V6 Super Select

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcialbym wstawic supercharger'a Procharger na 6 Psi i lift. Takie SRT w teren hehe
No to na 100% będziesz musiał wzmacniać wiele elementów pomiędzy silnikiem a kołami. Jeśli zapniesz reduktor i wjedziesz w teren to obciążenia wzrosną wielokrotnie. Chyba jedyne co wytrzyma taki wzrost momentu to tylny most, ale przód może się poczuć słabo. Ale plany zacne masz. Będę Ci kibicował :raca: . W każdym razie decydując się na tak poważne podkręcanie silnika musisz podejść kompleksowo do całej "operacji" . Pewnie także instalacja LPG będzie wymagała przebudowy. Mówiłeś coś o żywotności i jej spadku w związku z twoimi planami. Wydaje mi się, że trzeba by też kiedyś zmienić głowice.

 

Ja postanowiłem, że nie będę motał silnika, może kiedyś w przyszłościcoś zrobię. Ale puki co chce zebrać kasę by konkretnie podnieść mojego V10 i postawić go na 38" trampkach. V10 magnum spokojnie poradzi sobie z takimi kółkami. Chce też całkowicie przebudować układ wydechowy. A do poważnego motania silnika kiedyś mam w planach Cumminsa 3500 :twisted: (oczywiście nie muszę mówić , że tylko i wyłącznie 2 generacji :mrgreen: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak... tego właśnie się obawiam, że koszty wzrosną na tyle, że wymiękne w przedbiegach. Myśle, że zrezygnuje z superchargera, bo w sumie na brak mocy nie ma co narzekać. Przyspieszenie w Hemi jest wystarczająco bezpieczne, a przyszłościowo i tak myślę o 3500 Cummins Diesel, tylko prawo jazdy na C musze ogarnąc. Mam tylko rozterkę, bo z jednej strony chciałbym w przyszłości mieć Cumminsa, a z drugiej nadwozie bym chciał 3 osobowe z krótką paką, a takie nie wychodziły chyba w dieslu, a tym bardziej w 3500 i w 2500 tez chyba nie. Więc albo dłuższy i mocny w silniku i całej konstrukcji, albo krótki w benzynie i do doinwestowania...

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja teraz właśnie kupiłem komplet alusków 17

i zamawiam zimówki 265/70 :-D

 

jestem ciekaw jazdy zimą - bo zeszłej na oponkach wielosezonowych WRANGLER, ruszanie było tylko z napędem na 4 , a hamowanie maskara :-x

życie jest za krótkie żeby jeżdzić samochodem z silnikiem rzędowym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja teraz właśnie kupiłem komplet alusków 17

i zamawiam zimówki 265/70 :-D

 

jestem ciekaw jazdy zimą - bo zeszłej na oponkach wielosezonowych WRANGLER, ruszanie było tylko z napędem na 4 , a hamowanie maskara :-x

 

Ja jezdziłem w zeszłym sezonie zimowym na wranglerach i powiem szczerze, że nie narzekam. Teraz mam Cooper Discoverer i jestem ciekaw jak będzie.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie zastanawiam się między Cooperami a Nokianem WR SUV

Już wiem, że Cooper jest bardziej miękki, bo lepiej się trzyma nawierzchni i trudniej zerwac kontakt z nią, lepiej zachowuje się w deszcz, a więc co za tym idzie napewno będzie lepszy w zimę od Wranglerów, lecz przypuszczam, że nie wytrzymają większego przebiegu. Nawet w dotyku są sporo miększe.

Wranglery o ile zimą były całkiem niezłe, to w deszcz zachowywały się fatalnie, była jazda jak po lodzie.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to macie okazje potestować zimówki, u mnie przynajmniej regularna zima :-/ . U mnie przygotowanie do zimy wygląda tak, że latem jeżdże na Wranglerach ''20 a zimą zakładam też Wranglery ale na ''17- róznica tylko taka że ''17 mam funkiel nówki, choć jak wpadną mi w ręce w dobrej cenie zimówki to w tym roku raczej zainwestuje, ból tylko że na tą zimę muszę wymienić zimówki w trzech samochodach bo wszędzie się już skończyly :(- dlatego ramik znowu w kolejce na końcu :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

czy ma ktoś z was Rama kupionego w salonie :?: Pytam bo jestem ciekawy na jakim rozmiarze opon jest sprzedawany. U mnie na tabliczce znamionowej jest 235/80/17 ale jak go kupowałem był juz na 265/70/17. Jestem ciekaw jak takie auto wygląda na opnach z tabliczki znamionowej i jaka jest nim jazda.

"NIC NIE TRZEBA ROBIĆ DLA ZASADY"

 

DODGE RAM 3500 6l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
czy ma ktoś z was Rama kupionego w salonie :?: Pytam bo jestem ciekawy na jakim rozmiarze opon jest sprzedawany. U mnie na tabliczce znamionowej jest 235/80/17 ale jak go kupowałem był juz na 265/70/17. Jestem ciekaw jak takie auto wygląda na opnach z tabliczki znamionowej i jaka jest nim jazda.

 

Tak:

 

04.dodge.ram3500.500.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.