Tadeusz_B Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Dziń dybry. Mam prośbę - czy ktoś może mi pomóc w przetłumaczeniu z angielskiego danych o moim Ramie. Znalazłem następujące dane: Lock-Up Torque Converter 3.55 Rear 3.55 Rear Axle Ratio Corporate 9.25 LD Rear Axle Engine Block Heater Front Heavy Duty Shock Absorbers Rear Heavy Duty Shock Absorbers i nie mogę sam dojść co to jest. Z góry dziekuję. Pozdrawiam Tadeusz Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Konwerter skrzyni biegów z opcją blokowania momentu (blokuje się na wyższych biegach, żeby efektywniej, bez poślizgu przenosić napęd z silnika na skrzynię) Przełożenie tylnego mostu 3.55 Tylny most 9.25 (średnica koła talerzowego w calach), i powinno być chyba LSD, a nie LD czyli Limited Slip Differential Grzałka bloku silnika (uwaga! na 120V) Wzmocnione amortyzatory z przodu Wzmocnione amortyzatory z tyłu Generalnie to jest fragment z litanii dotyczącej wyposażenia Twojego samochodu ;-) Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 LD to raczej skrot od Light Duty a limited slip diff powinien byc w osobnynm podpunkcie jako "Anti-Spin Differential Rear Axle" Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Dziękuję za podpowiedzi.Jeszcze dziecinne albo naiwne jak kto woli pytanie ,czy to są generalnie dobre dane? Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 dobre? w sensie czy konfiguracja jest z gornej czy dolnej polki czy moze czy dane sa poprawne? Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 W sensie jak jest z konfiguracją Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 ciezko mi powiedziec, ja mam np. tylny most 3.92 ale mysle ze im dluzsza lista "optional equipment" tym mniej ktos zalowal kasy i bral lepsza konfiguracje takie moje skromne zdanie ;) Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 a co to jest "Anti-Spin Differential Rear Axle"? Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Do siepieta. czym w praktyce różnią się nasze mosty? Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Anti spin to jest inaczej limitem slip czyli most o ograniczonym poślizgu, czyli taka jakby blokada mostu choć nie do końca no ale ma spełniać właśnie takie zadanie. Nasze mosty różnią się przełożeniem czyli w praktyce jeden most bedzie silniejszy ale wolniejszy a drugi bardziej ekonomiczny oczywiscie jesli mamy takie same skrzynie biegow a jesli mamy takie same to wtedy ja np przy 1500 obrotach bede mial 90kmh a ty przy 15000 obrotach bedziesz mial 95 kmh. Mam nadzieje ze w miare zrozumiale odp na pytanie bo czasami jak pozniej sam czytam to siebie nie rozumiem ;) Pozdrawiam Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Ok.Dziękuję.Czy z nudów , jeżeli podam Ci vin powiesz mi coś więcej o moim samochodzie? Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 9 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Pewnie nie powiem ci nic wiecej czego juz nie wiesz no ale moge zobaczyc , moze bedzie cos ciekawego :) Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 10 Marca 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Przełożenia dobiera się do wielkości kół, Tadeusza powinien wyjść z fabryki na 17" a twój Siepiet na 20" felgach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 I mój jeżdzi na 17 felgach zdaje się 265/60.Podaję vin 1B7HC16Z8TS698898 ,po użyciu tłumacza wychodzą niezrozumiałe dla mnie rzeczy nie znam również fachowych terminów myślicie że na lato mogę założyć powiedzmy 255 /50-20 bez żadnych ubocznych? Jeżdżę tylko po asfalcie.Dziękuję Bardzo. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 10 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Przełożenia dobiera się do wielkości kół, Tadeusza powinien wyjść z fabryki na 17" a twój Siepiet na 20" felgach. No i zgadza sie, moj wyjechal na 20 ale komus sie bardzo podobaly i do polski juz dojechal na 17 :) Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Może to był ten sam gościo co na mój założył 20 bo takie u mnie były Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 10 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 hhehe, dobre :D, a ten numer VIN pokazuje mi blad, zerknij czy tam zamiast 8 nie powinno byc 2 Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Może jeszcze raz 1B7HC 16Z8 TS698890 i inaczej zdaje się nie może być jeżeli są wzmocnione amortyzatory czy to znaczy że pasują od 2500 ? Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 10 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 wydaje mi sie ze twoja wersja jest bogato wyposazona, zbudowana na rynek kanadyjski wiec podstawowy licznik w kilometrach, radio z CD I systemem Infinity to tez wydaje mi sie ze rarytas, 4 biegowy automat, grzalka bloku silnika znaczy ze byl w zimnym klimacie i fajna sprawa swoja droga. wedlug opisu masz swiatla do jazdy dziennej w glownych lampach, zderzaki w kolorze nadwozia, przedni spojler, no i kolor blekitna perla. co do amortyzatorow to niestety nie wiem czy beda pasowac pozdrawiam Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Dziękuję.Pytanie do Sebastiana O.Jeżeli powinienem mieć amortyzatory wzmocnione to czy pasują seryjne od 2500? jeżeli fabrycznie miałem założone powiedzmy 265 lub 275 17cali a założę 255/50 lub 55 na 20 cali oponę typowo szosową to czy może się coś dziać? jeżdżę tylko po asfalcie. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 10 Marca 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Doczytałem że masz II generacje RWD, są inne mocowania z przodu, sprawdziłem na summitracing.com i potwierdziło się , te z przodu na pewno nie będą pasowały pomiędzy 2wd a 4wd, tył będzie pasować, i tu mowa o modelu 1500, od modelu 2500 nie da się podmienić, przynajmniej w katalogu. Natomiast masz do wyboru ponad 50 modeli amorów na pewno coś wybierzesz jak chcesz coś twardszego http://www.summitracing.com/int/search/department/chassis-suspension/part-type/shocks-and-struts/make/dodge/year/1996/model/ram-1500/drivetrain/rwd?SortBy=BestKeywordMatch&SortOrder=Ascending wymiana opon czy felg wpłynie na prowadzenie i komfort jazdy, amory ci się od tego nie popsują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Mam skrzynię 46RE oprócz tego że jest 4 biegowa co powinienem o niej wiedzieć ? Z góry Bóg zapłać dobrzy ludzie. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 11 Marca 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Powinieneś wymieniać olej i filtr co 24 tys mil, oraz dokonywać regulacji napinaczy band. Jeśli nie widziałeś tego wątku to proszę http://pickupklub.pl/viewtopic.php?t=2487&postdays=0&postorder=asc&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Dziękuję bardzo za podpowiedż.Czy te zestawy naprawcze dostanę w Polsce czy trzeba ze Stanów? Czy ta skrzynia ma tolerancje na zwiększanie mocy? co to jest valve body?Dziękuję. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stebel Opublikowano 11 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Przełożenia dobiera się do wielkości kół, Tadeusza powinien wyjść z fabryki na 17" a twój Siepiet na 20" felgach. Myslisz sie niestety....W fabryce przelozen nie dobiera sie wcale do wielkosci kol bo sa one we wszystkich odmianach tego samego modelu bardzo podobne...a tym bardziej nie dobiera sie ich pod wzgledem wielkosci felg. Dodatkowe opcje innych przelozen oferowane sa dla klientow ktorzy maja w planach czeste ciaganie duzych przyczep. Fakt ze zmieniajac samemu kola na duzo wieksze nalezy tez odpowiednio dobrac i zmienic przelozenia....ale to ma mao wspolnego z opcjami fabrycznymi. Cytuj www.stebel.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.