Skocz do zawartości

ram 1500 - prośba o wytłumaczenie


Tadeusz_B

Rekomendowane odpowiedzi

Dziń dybry. Mam prośbę - czy ktoś może mi pomóc w przetłumaczeniu z angielskiego danych o moim Ramie. Znalazłem następujące dane:

Lock-Up Torque Converter

3.55 Rear

3.55 Rear Axle Ratio

Corporate 9.25 LD Rear Axle

Engine Block Heater

Front Heavy Duty Shock Absorbers

Rear Heavy Duty Shock Absorbers

i nie mogę sam dojść co to jest. Z góry dziekuję.

Pozdrawiam

Tadeusz

Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Konwerter skrzyni biegów z opcją blokowania momentu (blokuje się na wyższych biegach, żeby efektywniej, bez poślizgu przenosić napęd z silnika na skrzynię)

Przełożenie tylnego mostu 3.55

Tylny most 9.25 (średnica koła talerzowego w calach), i powinno być chyba LSD, a nie LD czyli Limited Slip Differential

Grzałka bloku silnika (uwaga! na 120V)

Wzmocnione amortyzatory z przodu

Wzmocnione amortyzatory z tyłu

 

Generalnie to jest fragment z litanii dotyczącej wyposażenia Twojego samochodu ;-)

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anti spin to jest inaczej limitem slip czyli most o ograniczonym poślizgu, czyli taka jakby blokada mostu choć nie do końca no ale ma spełniać właśnie takie zadanie.

 

Nasze mosty różnią się przełożeniem czyli w praktyce jeden most bedzie silniejszy ale wolniejszy a drugi bardziej ekonomiczny oczywiscie jesli mamy takie same skrzynie biegow a jesli mamy takie same to wtedy ja np przy 1500 obrotach bede mial 90kmh a ty przy 15000 obrotach bedziesz mial 95 kmh.

Mam nadzieje ze w miare zrozumiale odp na pytanie bo czasami jak pozniej sam czytam to siebie nie rozumiem ;)

Pozdrawiam

Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja

 

www.ogrodyzpasja.com.pl

605 497 015

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mój jeżdzi na 17 felgach zdaje się 265/60.Podaję vin 1B7HC16Z8TS698898 ,po użyciu tłumacza wychodzą niezrozumiałe dla mnie rzeczy nie znam również fachowych terminów myślicie że na lato mogę założyć powiedzmy 255 /50-20 bez żadnych ubocznych? Jeżdżę tylko po asfalcie.Dziękuję Bardzo.

Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełożenia dobiera się do wielkości kół,

Tadeusza powinien wyjść z fabryki na 17"

a twój Siepiet na 20" felgach.

 

No i zgadza sie, moj wyjechal na 20 ale komus sie bardzo podobaly i do polski juz dojechal na 17 :)

Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja

 

www.ogrodyzpasja.com.pl

605 497 015

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze twoja wersja jest bogato wyposazona, zbudowana na rynek kanadyjski wiec podstawowy licznik w kilometrach, radio z CD I systemem Infinity to tez wydaje mi sie ze rarytas, 4 biegowy automat, grzalka bloku silnika znaczy ze byl w zimnym klimacie i fajna sprawa swoja droga.

wedlug opisu masz swiatla do jazdy dziennej w glownych lampach, zderzaki w kolorze nadwozia, przedni spojler, no i kolor blekitna perla.

 

co do amortyzatorow to niestety nie wiem czy beda pasowac

 

pozdrawiam

Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja

 

www.ogrodyzpasja.com.pl

605 497 015

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję.Pytanie do Sebastiana O.Jeżeli powinienem mieć amortyzatory wzmocnione to czy pasują seryjne od 2500? jeżeli fabrycznie miałem założone powiedzmy 265 lub 275 17cali a założę 255/50 lub 55 na 20 cali oponę typowo szosową to czy może się coś dziać? jeżdżę tylko po asfalcie.

Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Doczytałem że masz II generacje RWD, są inne mocowania z przodu, sprawdziłem na summitracing.com i potwierdziło się ,

te z przodu na pewno nie będą pasowały pomiędzy 2wd a 4wd,

tył będzie pasować, i tu mowa o modelu 1500, od modelu 2500 nie da się podmienić, przynajmniej w katalogu.

 

Natomiast masz do wyboru ponad 50 modeli amorów na pewno coś wybierzesz jak chcesz coś twardszego http://www.summitracing.com/int/search/department/chassis-suspension/part-type/shocks-and-struts/make/dodge/year/1996/model/ram-1500/drivetrain/rwd?SortBy=BestKeywordMatch&SortOrder=Ascending

 

wymiana opon czy felg wpłynie na prowadzenie i komfort jazdy, amory ci się od tego nie popsują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełożenia dobiera się do wielkości kół,

Tadeusza powinien wyjść z fabryki na 17"

a twój Siepiet na 20" felgach.

 

Myslisz sie niestety....W fabryce przelozen nie dobiera sie wcale do wielkosci kol bo sa one we wszystkich odmianach tego samego modelu bardzo podobne...a tym bardziej nie dobiera sie ich pod wzgledem wielkosci felg.

Dodatkowe opcje innych przelozen oferowane sa dla klientow ktorzy maja w planach czeste ciaganie duzych przyczep.

 

Fakt ze zmieniajac samemu kola na duzo wieksze nalezy tez odpowiednio dobrac i zmienic przelozenia....ale to ma mao wspolnego z opcjami fabrycznymi.

www.stebel.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.