Mariusz1987 Opublikowano 17 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Jak w temacie autko Ram 2007 hemi. Po odpaleniu z trudem (kręci jakieś 10 sekund) zapala na chwilę pojawia się kontrolka Check engine oraz czerwona błyskawica.... Dodam że wymieniłem świece, przepustnicę na nową(nie potrzebnie-kumpel wziął moją do swojego rama i śmiga) czujnik położenia wałka rozrządu(firmy standard ). Po kluczykowaniu nie ma błędów mimo iż świecą się na zegarach. Co to może być?? Proszę o jakieś wskazówki czego szukać lub ewentualnie może ktoś miał podobny przypadek? Auto ma gaz założony 5 msc przebieg auta 48 tys.mil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 17 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Sprawdź sobie pompe paliwową czy daje wystarczające duże ciśnienie na listwe. Odłącz gaz, podepnij sobie z innego rama komputer ktory steruje osprzętem auta Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm Opublikowano 17 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Sprawdź czy w silniku jest olej, ale to chyba oczywiste. ;-) Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1987 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 olej wymieniony na nowy:) jest na pewno:) jutro sprawdzę pompkę paliwową. Jakieś propozycje co można ewentualnie sprawdzić?? A i dla czego mimo błędów na zegarach po kluczykowaniu nie rejestruje błędów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 17 Lutego 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Nie wszystkie błędy pokazuje, wtedy trzeba użyć skanera , tylko nie takiego za 50 zł :mrgreen: Jest taka funkcja Learn ETC, po jej uruchomieniu trzeba wcisnąć pedał gazu do oporu i poczekać a potem zwolnić i nie dotykać. To coś uczy pedał gazu lub przepustnice, nie wiem czy u ciebie to pomoże, ale warto spróbować. Można to wykonać przez soft serwisowy, więc albo ASO albo ktoś kto ma profesjonalna diagnostykę do Chryslera, gdybyś był z Łódźkiego to bym ci to zrobił gratis. Jest tez funkcja po wymianie czujnika położenia walka rozrzadu . P.s Nie podmieniaj komputerów bo w nich jest zapisany Vin, będzie niezgodność z pozostałymi urządzeniami i tak nie odpalisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1987 Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 właśnie wiem że nie pasuję inny komputer(kolega dojechał do mnie ponad 100km i po przekładce nie odpalił) Zamówiłem jakiś tam skaner interfejs z allegro za 300zł podobno dosyć rozbudowany . Jutro powinienem to dostać i zobaczymy co i jak;) Do serwisu dodge mam ponad 200km a do Łodzi ponad 300(czasami bywam w Pabianicach) ale dzięki za dobre chęci:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 18 Lutego 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Daj znać czy coś się udało zrobić, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTURO R1 Opublikowano 19 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Miałem podobnie gdy walnięty był reduktor lpg , pomagało wyjęcie bezpiecznika od pompy paliwowej , odpalenie , chodzi 2s i gaśnie , wkładamy bezpiecznik i pali normalnie :raca: Cytuj Pontiac Fiero , Trans-Am GTA , Chevrolet Camaro x4 od2.8 do 5.0 , JEEP 4.0 , obecnie MB 412 , BMW 745 i Ford Ex II 4.0 i GSXR 1300 ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1987 Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 witam kolegów a więc po podłaczeniu do skanera OBDII mam nastepujące błędy: P0522 -obwód czujnika ciśnienia oleju -niskie napięcie P0355-obwód czujnika wału korbowego -wadliwe działanie P0122-obwód czujnika położenia przepustnicy -za niski sygnał wejściowy Co z tym dalej zrobić ??? Jakieś sugestie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1987 Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 dodam że po wykasowaniu błędów pozostaje błąd P0122 przepustnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barabasz Opublikowano 20 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Mariusz1987, niektore auta wymagaja adaptacji przepustnicy po wymianie - robi sie to kompem serwisowym. A moze jakies gryzonie buszowaly u Ciebie pod maska i sa przerwy na kablach ? Co by nie bylo to bez ogarnietego warsztatu znajacego sie na amerykancach bedzie ciezko ... Moze na poczatek jakis sensowny elektryk by do niego zajrzal. Moim zdaniem takie wymienianie czesci na chybil trafil jest bez sensu - policz ile juz wydales kasy i ile straciles czasu i nerwow bez efektu. Cytuj RAM 1500 3,7 single cab 2004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1987 Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 witam kolegów ramik już odpala i jeździ normalnie... Postawiłem autko do elektronika i znalazł przyczynę ......(na kompie po kasowaniu zostawał tylko błąd czujnika przepustnicy) Kilka dni temu przed awarią wymieniałem olej w warsztacie.....i jak się okazało przy dokręcaniu/odkręcaniu filtra ułamali czujnik przy nim(oczywiście fachowo został przez nich sklejony kropelką). W środę awaryjnie zamówiłem czujniki oleju oraz wałka... Po wymianie czujnika wszystko jest ok. Nie ma już żadnego błędu.... A i oczywiście jutro umawiam się na serwis Dodgem w Białymstoku celem adaptacji przepustnicy itp.... Pozdrawiam z Mazur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 23 Lutego 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 no i super, czyli robiło się zwarcie i zakłócało pracę innych czujników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1987 Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 właśnie tak ...ale w końcu wszystko zrobione:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.