Gosia Opublikowano 31 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Actyon Sports Marka Ssangyong powstała w 1954 roku – pierwszy samochód terenowy wyjechał z fabryki już w roku 1957 – pierwsza terenówka nawiązywała do legendy jaką był sam Jeep Willys. W 1991 roku firma nawiązała współpracę z firmą Mercedes – Benz – stąd też w każdym samochodzie z gamy SY znajdziemy jednostki napędowe oparte na konstrukcji Mercedesa Model Actyon Sports miał swoją premierę medialną 7 marca 2007 roku. Kontynuuje on tradycję modelu Musso. Układ napędowy Pod maską znajdziemy dwulitrowego turbo diesla . Zastosowanie systemu common-rail trzeciej generacji znacznie ogranicza spalanie, które w trybie mieszanym wynosi około 8litrów na 100km. Specyfikacja Pojemnośc : 1998 cm Moc : 141 KM prz 4000 obr/min Maksymalny moment obrotowy Nm/Obr/min 310/1800-2700 Rozrząd : łańcuch W modelach z rocznika 2007 do wyboru były dwie skrzynie – 5-biegowa skrzynia manualna lub 4-biegowy automat produkcji firmy Holden. W 2008 roku w miejsce 4 biegowego automatu pojawiła się 6-biegowa sekwencyjna skrzynia biegów – jak do tej pory to jedyna 6-biegowa skrzynia automatyczna oferowana w pickupach. Zawieszenie Standardem wśród pickupów jest zawieszenie tylne wykorzystujące resory piórowe. Wpływa to pozytywnie na możliwości załadunkowe auta lecz zdecydowanie obniża komfort podróżowania. SY w swoim pickupie zaproponował zawieszenie wielodrążkowe i sprężyny śrubowe – skutek – niższa niż u konkurencji ładownośc ( 828 kg) lecz komfort jazdy porównywalny z autami osobowymi . Przestrzeń ładunkowa W wyposażeniu seryjnym auta przestrzeń bagażowa chroniona jest solidnym plastikowym wykończeniem (tzw. kuwetą) . W zależności od oczekiwań do wyboru są również dwie wersje zabudowy – hardtop oraz semitop. Klapa zabudowy zintegrowana jest z centralnym zamkiem – jeśli zajdzie taka potrzeba otwartą tylną klapę można również obciążac (do 100kg) Zdolności terenowe Jak na „terenówkę” przystało AS może się pochwalic konstrukcją opartą na ramie, napędem 4x4 z reduktorem (stały napęd na tył z dołączanym napędem na przód) sztywną osią oraz sporymi kątami natarcia : 25,7° , zejścia : 23,6°, rampowym:19,3° oraz prześwitem wynoszącym 199mm. Zadbano również o ochronę podwozia : drążki kierownicze, miska olejowa oraz zbiornik paliwa chronione są dodatkowymi osłonami. Skrzynię biegów chroni umieszczona pod nią belka poprzeczna. Głębokośc brodzenia dla Actyona Sports to aż 500mm. Wnętrze Actyon Sports oferowany jest z najpopularniejszą w Polsce piecioosobową kabiną (double cab) . Producent zadbał o dobrej jakości materiały wykończeniowe oraz komfort podróżujących. Przednie fotele regulowane są kołyskowo (osobno przód i tył). Konstrukcja tylnej kanapy pozwala wygodnie podróżowac 3 osobom. Przyciski na desce rozdzielczej rozmieszczone są ergonomicznie co sprzyja intuicyjnemu wyborowi danej funkcji Bezpieczeństwo W standardzie każdej wersji wyposażenia znajdziemy ABS oraz EBD. Pasażer oraz kierowca chronieni są poduszkami czołowymi. Istotnym jest z również fakt, że tylna oś wyposażona jest w hamulce tarczowe (co nie dla każdego producenta jest jeszcze regułą) Podstawowa wersja wyposażenia oferuje klimatyzację, alufelgi i halogeny. Przy najbogatszej wersji jest to również skórzana tapicerka, elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele oraz 18” felgi. Pozostałe dane : Długośc całkowita : 4965mm Szerokośc całkowita : 1900 mm Wysokośc całkowita : 1755mm Rozstaw osi : 3060mm Rozstaw kół przód : 1570mm Rozstaw kół tył : 1570mm Masa własna: 1803-1854 (4x2) 1912-1963 (4x4) Dopuszczalna masa całkowita : 2640 (4x2) 2740 (4x4) Masa przyczepy bez hamulca/z hamulcem : 750/2300 Pojemnośc zbiornika paliwa : 75 litrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abok Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Gosia - troche czasu od twojego wpisu minęłó ale nadal jestem pod wrażeniem. Wprawdzie jeżdże Nissanem, ale wiedzy (nie tylko "jak na babkę") moge tylko pozazdrościć. Udzielaj się jak najwiecej. Będe ci kibicował. :all: Cytuj Nissan Navara DC 2008 Natryskowe powłoki ochronne przestrzeni ładunkowych pickup - najtrwalsze na świecie !!! www.speedliner.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Gosia zajmuje sie tym zawodowo 8-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abok Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Więc dlaczego milczy tak długo :?: Cytuj Nissan Navara DC 2008 Natryskowe powłoki ochronne przestrzeni ładunkowych pickup - najtrwalsze na świecie !!! www.speedliner.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 bo jest aktywna na innym forum, a prywatnie ma Jeepa, wiem że go sprzedaje może kupi pickupa :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosia Opublikowano 11 Września 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Gosia zajmuje sie tym zawodowo 8-) zdobywaniem tak niezbędnej do życia wiedzy ;-) wiem że go sprzedaje może kupi pickupa pozostanę przy zajmowaniu się nimi zawodowo 8-) :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.