Administrator Sebastian O. Opublikowano 4 Lutego 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2014 Mam 30 letni silnik diesla Daf 575 wolnossący , silnik ten pochodzi z łodzi i jest marynizowany, bardzo ładnie odpala, ma piękna pracę, żadnych wibracji , stuków czy niepokojących odgłosów, jedyny problem to niebieski dym, jak się trochę rozgrzeje to jest go znacznie miej ale nadal jest. Konstrukcja silnika jest podobna do Cumminsa 12V. Pytanie od czego zacząć by wyeliminować ten niebieski dym? sugestie mile widziane :-D Cytuj
ARTURO R1 Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2014 Niebieski dym , spalany olej ;-) Cytuj Pontiac Fiero , Trans-Am GTA , Chevrolet Camaro x4 od2.8 do 5.0 , JEEP 4.0 , obecnie MB 412 , BMW 745 i Ford Ex II 4.0 i GSXR 1300 ;-)
Kuba M. Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2014 Dokładnie - niebieski dym to najczęściej spalany olej. Może być walnięte uszczelka pod głowicą - uszkodzenie między kanałem olejowym a cylindrem Mogą być walnięte uszczelniacze zaworowe - ale w tym przypadku najwięcej dymu pojawiało by się zaraz po uruchomieniu silnika po dłuższym postoju. Po chwili nie powinien kopcić. Może pierścienie na tłokach - w sumie to z opisu najbardziej to mi pasuje :-/ Tak się jeszcze zastanawiam, czy w pompie wtryskowej nie ma możliwości przecieków oleju do paliwa, a to by musiał się wypowiedzieć jakiś spec od diesli Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍
Administrator Sebastian O. Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2014 Pompa wtryskowa jest smarowana olejem silnikowym, tego nie wykluczam. Na początek sprawdzę te uszczelniacze zaworowe. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.