drug Opublikowano 12 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 No tak ... tolerancja :lol: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natryskowy Opublikowano 16 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Tak dla zluzowania w temacie ;) A to bardzo mi się spodobało i już się zastanawiam, czy tak L200 nie psiknąć :mrgreen: Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Libre Opublikowano 19 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Tak jak pisałem, nie zamieszczę fot, ze względu na to, że obawiam się, że ktoś będzie się ze mnie śmiał i mojego samochodu. Chyba przywiązałem się do sprzętu nienaturalnie. Patrząc na dalekie konsekwencje, będzie problem znaleźć żonę, która to będzie tolerować xD. Fajne foty 8). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_78 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Dzięki za wszelkie opinie o... Libre... A jakby ktoś miał jednak coś na temat, to chętnie posłucham - udało mi się "przetestować" Ranger'a (niestety znajomy znajomego, wiec bez szaleństw) i teraz mam trochę dylemat - a do końca roku chciałbym zamówic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 że ktoś będzie się ze mnie śmiał i mojego samochodu Libre, Szanujemy Twój wybór zrób choć zdjęcie tabliczki znamionowej z aktualnym wydaniem tygodnika zamojskiego bartek_78, Może coś wniesie do tematu : Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_78 Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 dzięki, a nie widziales może gdzieś tego magazynu do ściągnięcia? może być naprawdę wartościowy test Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1987 Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 i tak się z Ciebie wszyscy śmieją ...co za różnica z autem czy bez......... A może wcale nie masz auta :) ot taka tam schizofrenia się włączyła:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 i tak się z Ciebie wszyscy śmieją ...co za różnica z autem czy bez.........A może wcale nie masz auta :) ot taka tam schizofrenia się włączyła:) Coś się chyba zamotałeś, albo nie do końca zrozumiałeś sens Bartkowego postu Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baksu Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 i tak się z Ciebie wszyscy śmieją ...co za różnica z autem czy bez.........A może wcale nie masz auta :) ot taka tam schizofrenia się włączyła:) według mnie to co napisałeś to jawny atak na kolegę Libre, a tego nie masz prawa na tym forum robic. a co do reszty każdy ma prawo wyrażać swoje zdanie , oczywiście nie nagminnie i irytująco ale wtedy zając się tym powinien moderator. Cytuj 2005 Ford F150 5.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_78 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 skończcie już, pls... chyba, że macie coś jeszcze o Rangerze albo D-maxie szukam po necie czy jest coś więcej o tym teście z Off Road 4z4, ale poza filmikiem niewiele się pojawia... za to trafiłem na calkiem sensowny "test": http://www.youtube.com/watch?v=DgO4c5RjZcs, nawet chwalą dmaxa tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_78 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 chociaż dla sprawiedliwości - tutaj podobnie o Rangerze :) tylko to wersja za 40tys. euro i już zdecydowanie poza budzetem - dmax jest sporo tanszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 26 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 bartek_78, jeździłeś już oboma autami, więc chyba powinieneś wiedzieć , który bardziej Ci pasuje ;-) Druga sprawa, to ile kilometrów zamierzasz nim przejechać do czasu sprzedaży. Bo jeżeli auto nie będzie robiło setek tysięcy kilometrów, to trwałość auta raczej nie jest najważniejszym kryterium - do 100 tysięcy oba powinny jeździć w miarę bezawaryjnie. Drobne awarie mogą zdarzyć się każdemu, bo takie teraz auta robią. Zdolności terenowe obu są takie sobie - w lekkim dadzą radę oba, w ciężkim każdy z nich polegnie. A i tak najwięcej zależy od łącznika między kierownicą i pedałem gazu :lol: A te wszystkie testy z gazet i youtuba to sobie można sobie w buty wsadzić - żaden z nich nie jest obiektywny, a do tego często robione są przez ludzi nie mających pojęcia o czym piszą lub mówią :-/ Słowem, jeżeli nie zamierzasz tyrać auta, to bierz tego, który bardziej Ci się spodobał :git: Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_78 Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 eh, żeby to było takie proste - pierwszy pikap, więc ciężko ocenić, oba mi pasują i jednocześnie w każdym jakieś ale... auto planuje raczej na 7-8 lat po ~30tys. rocznie (pierwsze lata dla siebie, potem zostanie w firmie), wiec mysle ze warto już myslec o trwalosci ale chyba masz rację - pogadam jeszcze o cenach i jak będą porównywalne, to pewnie Isuzu - jakos mimo wszystko bardziej do mnie przemawia... no i do serwisu bliżej :) no chyba, ze faktycznie w 2014 będzie jakies zamieszanie i wroci odliczenie z "ciężarowych" osobowek, to może jednak wroci opcja na s-max'a... chyba już niedługo powinno się okazac jak to będzie z tym vatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 29 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 no i do serwisu bliżejTo jest jakiś argument :git: auto planuje raczej na 7-8 lat po ~30tys. rocznie Przy takim założeniu poleciłbym Ci Hiluxa, tyle, że on zupełnie nie nadaje się do traktowania jako samochód osobowy. Ze wszystkich dostępnych u nas pickupów to najgorszy traktor pod względem wygody jazdy i ergonomii kabiny, wydawanych dzięków i osiągów. Ale za to do tyrania pod obciążeniem idealny - nawet wielokrotnie przeciążany i zaniedbany za cholerę nie chce się psuć ;-) Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_78 Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Kuba, to Hillux zdecydowanie odpada - ma być komfortowo i w miarę cicho (przynajmniej przy prędkościach do 100-120kmh)... i w Isuzu nie był to żaden problem - wręcz jak w typowej osobówce... w Rangerze ciężko powiedzieć, bo jezdzilem tylko takim na szerszych gumach i bardziej terenowych oponach, ale raczej też byłby ok. przynajmniej 1 czy 2x w roku zawsze jeździmy na dluzszy urlop (ostatnio CRO, na 2014 planujemy Hiszpanie), wiec nie wyobrażam sobie ciągnąć auta, w których człowiek się meczy od samego siedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 To może L200, albo (tu pewnie wsadzę kij w mrowisko :mrgreen: ) Amarok - oba z nich, szczególnie VW, to inny świat jeżeli chodzi o wygodę jazdy i prowadzenie, w porównaniu z resztą Japończyków. Do tego jako jedyne mają w ofercie reduktor z mechanizmem różnicowym (L200) albo stały napęd obu osi (VW) - a to w aucie z lekkim tyłem bardzo się przydaje :git: Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_78 Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Do tego jako jedyne mają w ofercie reduktor z mechanizmem różnicowym (L200) albo stały napęd obu osi (VW) - a to w aucie z lekkim tyłem bardzo się przydaje możesz cos więcej napisac - w Isuzu jak jezdzilem była opcja przelaczenia 2W/4W/4W z reduktorem czy jakos tak... i wydawalo mi się to dość rozsądne zwazywszy, ze jednak większość kilometrów tłucze się po suchym asfalcie i można wtedy spokojnie jezdzic na 2 koła, bankowo ze sporo mniejszym spalaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natryskowy Opublikowano 30 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Hehehe to poczekaj jak popada deszcz :lol: Wtedy zrozumiesz, ze spalanie ma mniejsze znaczenie nizeli operowanie gazem na zakrętach :mrgreen: Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Hehehe to poczekaj jak popada deszcz :lol: Wtedy zrozumiesz, ze spalanie ma mniejsze znaczenie nizeli operowanie gazem na zakrętach :mrgreen: Bez przesady. Ja w Ramie 5.7 rzadko kiedy zapinałem napędy, a na mokrym asfalcie zdarzyło mi się tylko raz jak w górach na sporym wzniesieniu nie mogłem ruszyć spod świateł ze sporą przyczepą kempingową. :kasztan: Wszystko jest dla ludzi. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natryskowy Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 U mnie L200 boxuje tyłem praktycznie na prawie kazdym skrzyzowaniu przy ruszaniu :mrgreen: To podobno oznaka, ze kierowca nie jest impotentem :mrgreen: A na powaznie, naprawde u mnie jest strach na mokrym, du.pa lata niesamowicie ale mam jakies stare gumy z USA ktore mają 12lat a wciaz jest 8-9mm bieznika. Zobaczymy jak zmieni sie sytuacja gdy na tyl wskoczy stalowy zderzak i nowe gumy (M/T) wraz ze zmienionym ET Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 możesz cos więcej napisac Mechanizm różnicowy w reduktorze pozwala jeździć z napędem na obie osie w każdych warunkach praktycznie bez ograniczeń. Przydaje się szczególnie w deszczu, albo na tylko częściowo zaśnieżonych drogach - czyli tam, gdzie dopięcie przodu w reduktorze bez tego mechanizmu jest conajmniej niewskazane. Inna sprawa, że przy centralnej róźnicówce auto prowadzi się bardziej przewidywalnie w zakrętach na luźnych nawierzchniach. Ale to trzeba poczuć - przejedź się po śniegu jakimś starym Cherokee z full time, Pajero z super selekt albo czymś co ma stały napęd obu osi (Land Cruiser, Discovery, czy Grand Cherokee) to zobaczysz różnicę. A trzeba pamiętać, że to auta o zdecydowanie lepiej rozłożonej masie na osie niż jakikolwiek pickup Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_78 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 no dobra, ale na co dzień 2WD chyba starcza - leciałem po piachu i po mokrym i jakos nie odczulem, żeby był niestabilny... chyba, ze to ESP tak delikatnie pomaga albo opony były dobre... domyślam się, ze na totalnie sliskim może być potrzeba 4WD, ale szczerze - to i tak może pare tygodni w roku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis8 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 hej. mam Dmax 2014 od sierpnia..10kkm przejechane i ciut doświadczeń .. wiec jak ktoś ma jakieś pytania to chętnie podpowiem odpowiem :) pozdrawiam i polecam dmaxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuczek Opublikowano 5 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Witam i ja mam ten dylemat. Do szybkiego i prostego przemieszczania mam VW Pasata, do wożenia większych ilości towaru w firmie Transita (blaszak Jumbo :-)). Potrzebuję Pickupa do wożenia mniejszych ilości towaru w miejsca gdzie drogi nie zawsze są najlepsze, do wyjazdów na ryby, polowania, do aktywnego wypoczynku, ... Stanęło to u mnie pomiędzy D-max a Rangerem. Oboma jeździłem, D-Max więcej. W D-max nie ma się do czego przyczepić oprócz cen części (przykładowo potencjalnie zepsute turbo to ok 10 000 PLN) i "niedomagania" opisane tutaj: , http://www.trooper4x4.pl/forum/viewtopic.php?f=37&t=5876.Jeździ się super, auto sprawia wrażenie solidnie zrobionego, napędy działają bardzo dobrze a przełączanie pomiędzy 2H a 4H jest nieodczuwalne. W Ranger 2.2l praktycznie nie istnieje zabezpieczenie antykorozyjne ramy (podobnie jak w Hilux), już na nowym aucie widać brązową "opryszczkę" w miejscach spawów i łączeń na ramie. W czasie jazdy, po załączeniu napędu z 2H na 4H jeżdżąc czułem jakbym miał mocno zaciągnięty ręczny. Atutem jest rozbudowana sieć, dostępność części i ich cena (przykładowo potencjalnie zepsute turbo to ok 3 100 PLN, pompo wtrysk ok 1 600 PLN ). Poproszę o poradę, wtrącenie swoich 3 groszy do sprawy :-) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 5 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 W czasie jazdy, po załączeniu napędu z 2H na 4H jeżdżąc czułem jakbym miał mocno zaciągnięty ręczny. Oba auta nie mają centralnego mechanizmu różnicowego, więc napędu na obie osie można używać tylko na luźnych nawierzchniach Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.