pit373 Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 mam pytanie - czy jest na forum osoba, która miała lub nadal ma forda 150 super cab? chodzi o realną ilość miejsca na tylnej kanapie? czy to jest ławka na zakupy, czy ew osoba dorosła na krótkie dystanse też da radę? tak się mocno zastanawiam nad takim modelem: http://ontario.kijiji.ca/c-cars-vehicles-cars-trucks-2006-Ford-F-150-Harley-Davidson-Pickup-Truck-W0QQAdIdZ526172926 Cytuj Był Ram 2500 '97 Magnum Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1987 Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 nie ma tragedii z tyłu ,nie jest to business class ale nie ma co narzekać.Kumpel ma takiego i nie raz z tyłu siedziałem:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kassei Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Moim zdaniem jest strasznie bardzo mało miejsca w porównaniu do supercrew :-/ Wszystko zależy kto tam ma jeździć i na jak długie trasy. Jeśli niezmanierowane dzieciaki czy pies to nie ma problemu ;) Dochodzi też subiektywne podejście - jeśli będzie siedział tam ktoś kto wcześniej jeździł na tylnej kanapie Renault Clio to doceni "ogromną" przestrzeń i wygodę.... jeśli ktoś jeździł uprzednio full size'ami z pełnymi kabinami to będzie widział bardzo dużą różnicę i będzie mu ciasnawo :-P Wnioskuję z chęci kupna eFki w wersji H-D, iż nie będzie to auto do pracy i terenu, a raczej do wygodnego podróżowania często całej rodziny, więc szkoda tu rezygnować z dużej kabiny. U mnie jest np odwrotna sytuacja , ponieważ osobiście chętnie bym zrezygnował z mojego King Rancha Supercrew z cielęcą skórą i kremowymi wnętrzem, na rzecz longbed'a z 1,5 kabiny z jakimś zwykłym wnętrzem które mógłbym umyć wężem ;) Serce mi się po prostu czasami kraje kiedy te wszystkie piękne wykończenia i dodatki są całe w błocie ;) Dlatego z całego serca radzę aby - w przeciwieństwie do mnie - zastanowić się czy na pewno potrzebujemy super wypasu w pickupie :-| Jakbym obecnie miał Harley Dawidson wersję to bym chyba miał ciągłe palpitacje serca ze stresu przy każdym wyjeździe poza bramę posesji :lol: Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 18 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 A masz porównanie do rama 97 z podwójną kabiną? tak jak oglądam te fotki to powinno być podobnie: http://www.topspeed.com/cars/ford/2006-ford-harley-davidson-f-150-super-crew-ar11762.html a tyle mi wystarczy. Potrzebuję auto tylko do jazdy, żaden teren, a duża kabina i krótka skrzynia optycznie się nie podoba, poza tym droższe opłaty przy sprowadzaniu. H-d ma fajny design, jedynie trochę za duże kółka jak dla mnie. 20" + większy balon byłby bardziej wskazany, Ale największy plus dla mnie, to że ma AWD - znalazłem fotkę przełącznika: http://www.f150online.com/forums/suspension/349941-harley-davidson-awd-vs-f150-4wd.html czy w tym modelu wszystkie 4x4 miały do wyboru tylko awd i 4H? czy były też wersje z możliwością awd / 4h / 2wd? jak wygląda sprawa z silnikiem? czy 300ps dają radę? szukałem w necie ile to ma 0-60 mph - ale różne źródła różnie podają :roll: Cytuj Był Ram 2500 '97 Magnum Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kassei Opublikowano 18 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 A masz porównanie do rama 97 z podwójną kabiną?tak jak oglądam te fotki to powinno być podobnie: http://www.topspeed.com/cars/ford/2006-ford-harley-davidson-f-150-super-crew-ar11762.html a tyle mi wystarczy. Potrzebuję auto tylko do jazdy, żaden teren, a duża kabina i krótka skrzynia optycznie się nie podoba, poza tym droższe opłaty przy sprowadzaniu. Niestety nie jeździłem w ogóle tą generacją RAMa, więc nie będę się wypowiadał :) H-d ma fajny design, jedynie trochę za duże kółka jak dla mnie. 20" + większy balon byłby bardziej wskazany,Ale największy plus dla mnie, to że ma AWD - znalazłem fotkę przełącznika: http://www.f150online.com/forums/suspension/349941-harley-davidson-awd-vs-f150-4wd.html czy w tym modelu wszystkie 4x4 miały do wyboru tylko awd i 4H? czy były też wersje z możliwością awd / 4h / 2wd? Z tego co się orientuję to większość H-D wychodziła tylko 2WD w ogóle bez przedniego mostu. W miejscu przełącznika był wtedy montowany uchwyt na monety :-> Druga najczęściej spotykana wersja to własnie AWD/4H, przy czym trochę się naczytałem o awaryjności stałego napędu na cztery koła (co niekoniecznie musi być odzwierciedleniem rzeczywistości). Nie wiem czy przy AWD konstrukcyjnie jest w ogóle możliwa opcja z 2WD, bo podejrzewam, że działa to po prostu na takiej zasadzie, że centralny dyferencjał jest przy włączeniu 4HI po prostu blokowany. Problem też jest taki, że do pewnego rocznika H-D były ściśle limitowaną edycją mającą m.in turbodoładowany silnik i parę innych zmian, a po pewnym czasie była to po prostu wersja wyposażenia jak LARIAT czy KING RANCH, co prawda numerowaną (na zasadzie nowy pojazd = nowy numer), ale już w pełni customizowaną, więc wszystko jest możliwe ;) Wszystko co piszę powyżej i poniżej dotyczy oczywiście 11 generacji. W przypadku 12 generacji wygląda to nieco inaczej. jak wygląda sprawa z silnikiem? czy 300ps dają radę? szukałem w necie ile to ma 0-60 mph - ale różne źródła różnie podają :roll:Zależy czego się od auta oczekuje . Ja osobiście uprawiam raczej cruising niż racing, ale mam wrażenie, że auto jak na swoje gabaryty, masę i aerodynamikę lodówki jest dość żwawe :-P Odejście czysto sportowe to mają np. wersje Saleen :twisted: Subiektywnie to mi się jeździ super i złęgo słowa nie powiem :-D Obiektywnie jednak trzeba uczciwie powiedzieć, że 5,4 triton w krążących opiniach nie jest jakimś szczególnie udanym silnikiem, poza tym skrzynia biegów w tej generacji też nie powala :-/ Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 OK THX za odpowiedź. pomagas poszedł ;) Cytuj Był Ram 2500 '97 Magnum Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.