Skocz do zawartości

Jak wygląda przegląd w Niemczech


dejwitt

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj przyszedł ten czas na przegląd Dodge i nei ukrywam że jechałem z dozą nie pewności przez przednie lampy które przerobiłem sobie na biksenony, no nic sobie myśle, w najgorszym wypadku kupuje lampy w Zuzcarze i pojadę na ponowny przegląd. Gosc wjechał na podnośnik, sprawdził szybko oświetlenie(dla przypomnienia wszystko u mnie swieci po oryginale- pomaranczowe markery), sprawdził tył, sprawdził hamulce tutaj małe róznice byly odnośnie siły hamowania, następnie zabrał się za zawieszenie. Poprosił mnie do biura, zaczął wypisywać dokumenty, nie wstrzymałem i sie pytam czy wszystko ok, on mi na to: światła nie świecą dobrze ale że to US Auto to wzasadzie normalnie świecą, a hamulce zawieszenie? Gosć odpowiada: zawias wporządku a hamulce jak na amerykanca bardzo dobre hehe. Znowu się przekonałem ze na US auta Niemcy są naprawde bardzo pozytywnie nastawieni, jedynie co bardzo pieczołowicie sprawdzał to opony czy nie są starsze jak 5 lat, czy są w dobrym stanie i czy rozmiar opon jest identyczny z wpisem dowodzie rejestracyjnym. Kiedy doczekamy sie takiego traktowania US aut w Polsce.

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy doczekamy sie takiego traktowania US aut w Polsce.

 

W moje okolicy już tak jest. Generalnie wszystko się pokrywa z niemieckim przeglądem tylko u nas od razu idzie się do biura.:)

 

Nie chce żebyścoe ,mnie zrozumieli że jeżdżą szroty amerykańskie, nie, w Niemczech poprostu diagnosta do auta za wielkiej wody podchodzi indywidualnie, musi byc wszystko sprawne techniczne, dawanie w łapę nie wchodzi w grę

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dejwitt

Wiemy chyba o co chodzi ten temat był już poruszany na forum.

Różni ludzie pracują jako diagności ja mam 2 amerykany jeden i drugi ma konflikt przednich świateł. Też trochę mi zajęło znalezienie miejsc gdzie do sprawy podchodzą z rozumem.

Odwiedziłem kilka stacji gdzie na wstępie zanim wjechałem było pytanie o trwale naniesiony numer vin, na tym przegląd się kończył. Patrząc na drogi to na pewno w ciągu 20 minut stojąc przy drodze znajdziesz kilka parchów, które mogą być większym zagrożeniem dla ruchu niż czerwone klosze kierunków.

tdi engines are for senior citizens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.