Jump to content

Jak wygląda przegląd w Niemczech


dejwitt
 Share

Recommended Posts

Dzisiaj przyszedł ten czas na przegląd Dodge i nei ukrywam że jechałem z dozą nie pewności przez przednie lampy które przerobiłem sobie na biksenony, no nic sobie myśle, w najgorszym wypadku kupuje lampy w Zuzcarze i pojadę na ponowny przegląd. Gosc wjechał na podnośnik, sprawdził szybko oświetlenie(dla przypomnienia wszystko u mnie swieci po oryginale- pomaranczowe markery), sprawdził tył, sprawdził hamulce tutaj małe róznice byly odnośnie siły hamowania, następnie zabrał się za zawieszenie. Poprosił mnie do biura, zaczął wypisywać dokumenty, nie wstrzymałem i sie pytam czy wszystko ok, on mi na to: światła nie świecą dobrze ale że to US Auto to wzasadzie normalnie świecą, a hamulce zawieszenie? Gosć odpowiada: zawias wporządku a hamulce jak na amerykanca bardzo dobre hehe. Znowu się przekonałem ze na US auta Niemcy są naprawde bardzo pozytywnie nastawieni, jedynie co bardzo pieczołowicie sprawdzał to opony czy nie są starsze jak 5 lat, czy są w dobrym stanie i czy rozmiar opon jest identyczny z wpisem dowodzie rejestracyjnym. Kiedy doczekamy sie takiego traktowania US aut w Polsce.

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

Kiedy doczekamy sie takiego traktowania US aut w Polsce.

 

W moje okolicy już tak jest. Generalnie wszystko się pokrywa z niemieckim przeglądem tylko u nas od razu idzie się do biura.:)

 

Nie chce żebyścoe ,mnie zrozumieli że jeżdżą szroty amerykańskie, nie, w Niemczech poprostu diagnosta do auta za wielkiej wody podchodzi indywidualnie, musi byc wszystko sprawne techniczne, dawanie w łapę nie wchodzi w grę

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

dejwitt

Wiemy chyba o co chodzi ten temat był już poruszany na forum.

Różni ludzie pracują jako diagności ja mam 2 amerykany jeden i drugi ma konflikt przednich świateł. Też trochę mi zajęło znalezienie miejsc gdzie do sprawy podchodzą z rozumem.

Odwiedziłem kilka stacji gdzie na wstępie zanim wjechałem było pytanie o trwale naniesiony numer vin, na tym przegląd się kończył. Patrząc na drogi to na pewno w ciągu 20 minut stojąc przy drodze znajdziesz kilka parchów, które mogą być większym zagrożeniem dla ruchu niż czerwone klosze kierunków.

tdi engines are for senior citizens

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.