ppm702 Posted October 7, 2013 Report Share Posted October 7, 2013 Cześć, podjąłem decyzję o montażu zestawu w RAMie. Czy ktoś ma jakieś pozytywne/negatywne doświadczenia, czy będę pionierem? Quote Pozdrawiam Piotr 512776789 HONDA CIVIC VI (3D) SWAP na 1,8 mod na 240HP - zabawka weekendowa RENAULT ESPACE IV 2,0T 171HP bez modów silnikowych - auto żony 2014 DODGE RAM 1500 Sport 5,7 HEMI - lekkie poprawianie fabryki Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyga Posted October 7, 2013 Report Share Posted October 7, 2013 z przodu z tyłu czy kpl. ? Quote tdi engines are for senior citizens Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppm702 Posted October 8, 2013 Author Report Share Posted October 8, 2013 komplet Po pierwsze kwestia związana z tym, że jestem chory na tuning ;) :lol: Natomiast ważniejsze jest to, że RAM będzie woził na pace (i na przyczepie) stalowe butle z gazem gaśniczym, które potrafią ważyć 400kg/szt. Wobec tego maksymalne obniżenie progu załadunku jest bardzo ważne... Przy pełnym AirRide mogę podnieść przód, opuścić tył i próg załadunkowy schodzi na maksa. Do tego możliwość pełnej regulacji prześwitu i wypoziomowania auta do mnie przemawia. Teoretycznie przy pełnym Air można opuścić na szosę i podnieść na błoto, co też jest jakimś tam plusem. Pytanie czy ktoś ma doświadczenie z taką zawiechą w ciężkim aucie? Quote Pozdrawiam Piotr 512776789 HONDA CIVIC VI (3D) SWAP na 1,8 mod na 240HP - zabawka weekendowa RENAULT ESPACE IV 2,0T 171HP bez modów silnikowych - auto żony 2014 DODGE RAM 1500 Sport 5,7 HEMI - lekkie poprawianie fabryki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baksu Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 to wcale nie jest takie kolorowe jak mówisz. na maksa podniesione zawieszenie jest twarde jak beton nie da sie na takim czymś jeździć w terenie. wystrzał poduszki jest tym częstszy im więcej poduszka pracuje czyli na malej ilości powietrza. przy wystrzale auto opada całkiem i raczej juz nigdzie nie zajedziesz. Quote 2005 Ford F150 5.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyga Posted October 14, 2013 Report Share Posted October 14, 2013 z tyłu masz chyba resor i żeby podnieść do góry to możesz zamiast odbojów wstawić poduszkę z okuciem wtedy jak naładujesz do dasz radę podnieść do poziomu, żeby dało się opuścić trzeba by odchodzić resor z piór, przód tam jest chyba mało miejsca żeby zrobić cokolwiek sensownego przy mcperson można zostawić sprężynę i na nią zamontować rubena wtedy uzyskuje się podniesienie wtedy gdy potrzeba do takich zastosować, żeby chodziło góra dół to raczej PROHOPPER HYDRAULICS fajne ale grubo ponad 10 kpln więc do tych butlo lepiej zrobić rampę w stylu hydro klapy albo hds Quote tdi engines are for senior citizens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek69 Posted October 14, 2013 Report Share Posted October 14, 2013 Pogrzeb na www.lowrider.pl. Tam dużo o tym jest popisane. Quote http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arrek100 Posted April 23, 2016 Report Share Posted April 23, 2016 Witam i odswieze temat pneumatycznego zawieszenia. W GMC sierra mam z tylu poduszki pompowane sprezarka. Ktos sie orientuje w jakim zakresie cisnien moga pracowac? Quote Arek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.