ppm702 Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Cześć, podjąłem decyzję o montażu zestawu w RAMie. Czy ktoś ma jakieś pozytywne/negatywne doświadczenia, czy będę pionierem? Cytuj Pozdrawiam Piotr 512776789 HONDA CIVIC VI (3D) SWAP na 1,8 mod na 240HP - zabawka weekendowa RENAULT ESPACE IV 2,0T 171HP bez modów silnikowych - auto żony 2014 DODGE RAM 1500 Sport 5,7 HEMI - lekkie poprawianie fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 z przodu z tyłu czy kpl. ? Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppm702 Opublikowano 8 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 komplet Po pierwsze kwestia związana z tym, że jestem chory na tuning ;) :lol: Natomiast ważniejsze jest to, że RAM będzie woził na pace (i na przyczepie) stalowe butle z gazem gaśniczym, które potrafią ważyć 400kg/szt. Wobec tego maksymalne obniżenie progu załadunku jest bardzo ważne... Przy pełnym AirRide mogę podnieść przód, opuścić tył i próg załadunkowy schodzi na maksa. Do tego możliwość pełnej regulacji prześwitu i wypoziomowania auta do mnie przemawia. Teoretycznie przy pełnym Air można opuścić na szosę i podnieść na błoto, co też jest jakimś tam plusem. Pytanie czy ktoś ma doświadczenie z taką zawiechą w ciężkim aucie? Cytuj Pozdrawiam Piotr 512776789 HONDA CIVIC VI (3D) SWAP na 1,8 mod na 240HP - zabawka weekendowa RENAULT ESPACE IV 2,0T 171HP bez modów silnikowych - auto żony 2014 DODGE RAM 1500 Sport 5,7 HEMI - lekkie poprawianie fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baksu Opublikowano 11 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 to wcale nie jest takie kolorowe jak mówisz. na maksa podniesione zawieszenie jest twarde jak beton nie da sie na takim czymś jeździć w terenie. wystrzał poduszki jest tym częstszy im więcej poduszka pracuje czyli na malej ilości powietrza. przy wystrzale auto opada całkiem i raczej juz nigdzie nie zajedziesz. Cytuj 2005 Ford F150 5.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 14 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 z tyłu masz chyba resor i żeby podnieść do góry to możesz zamiast odbojów wstawić poduszkę z okuciem wtedy jak naładujesz do dasz radę podnieść do poziomu, żeby dało się opuścić trzeba by odchodzić resor z piór, przód tam jest chyba mało miejsca żeby zrobić cokolwiek sensownego przy mcperson można zostawić sprężynę i na nią zamontować rubena wtedy uzyskuje się podniesienie wtedy gdy potrzeba do takich zastosować, żeby chodziło góra dół to raczej PROHOPPER HYDRAULICS fajne ale grubo ponad 10 kpln więc do tych butlo lepiej zrobić rampę w stylu hydro klapy albo hds Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 14 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Pogrzeb na www.lowrider.pl. Tam dużo o tym jest popisane. Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arrek100 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Witam i odswieze temat pneumatycznego zawieszenia. W GMC sierra mam z tylu poduszki pompowane sprezarka. Ktos sie orientuje w jakim zakresie cisnien moga pracowac? Cytuj Arek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.