Jump to content

AirRide


ppm702
 Share

Recommended Posts

Cześć,

 

podjąłem decyzję o montażu zestawu w RAMie. Czy ktoś ma jakieś pozytywne/negatywne doświadczenia, czy będę pionierem?

Pozdrawiam Piotr

512776789

 

HONDA CIVIC VI (3D) SWAP na 1,8 mod na 240HP - zabawka weekendowa

RENAULT ESPACE IV 2,0T 171HP bez modów silnikowych - auto żony

2014 DODGE RAM 1500 Sport 5,7 HEMI - lekkie poprawianie fabryki

Link to comment
Share on other sites

komplet

 

Po pierwsze kwestia związana z tym, że jestem chory na tuning ;) :lol:

 

Natomiast ważniejsze jest to, że RAM będzie woził na pace (i na przyczepie) stalowe butle z gazem gaśniczym, które potrafią ważyć 400kg/szt. Wobec tego maksymalne obniżenie progu załadunku jest bardzo ważne... Przy pełnym AirRide mogę podnieść przód, opuścić tył i próg załadunkowy schodzi na maksa. Do tego możliwość pełnej regulacji prześwitu i wypoziomowania auta do mnie przemawia.

 

Teoretycznie przy pełnym Air można opuścić na szosę i podnieść na błoto, co też jest jakimś tam plusem.

 

Pytanie czy ktoś ma doświadczenie z taką zawiechą w ciężkim aucie?

Pozdrawiam Piotr

512776789

 

HONDA CIVIC VI (3D) SWAP na 1,8 mod na 240HP - zabawka weekendowa

RENAULT ESPACE IV 2,0T 171HP bez modów silnikowych - auto żony

2014 DODGE RAM 1500 Sport 5,7 HEMI - lekkie poprawianie fabryki

Link to comment
Share on other sites

to wcale nie jest takie kolorowe jak mówisz. na maksa podniesione zawieszenie jest twarde jak beton nie da sie na takim czymś jeździć w terenie.

 

wystrzał poduszki jest tym częstszy im więcej poduszka pracuje czyli na malej ilości powietrza.

 

przy wystrzale auto opada całkiem i raczej juz nigdzie nie zajedziesz.

2005 Ford F150 5.4

Link to comment
Share on other sites

z tyłu masz chyba resor

i żeby podnieść do góry to możesz zamiast odbojów wstawić poduszkę z okuciem

wtedy jak naładujesz do dasz radę podnieść do poziomu, żeby dało się opuścić trzeba by odchodzić resor z piór, przód tam jest chyba mało miejsca żeby zrobić cokolwiek sensownego

 

przy mcperson można zostawić sprężynę i na nią zamontować rubena wtedy uzyskuje się podniesienie wtedy gdy potrzeba

 

do takich zastosować, żeby chodziło góra dół to raczej PROHOPPER HYDRAULICS

fajne ale grubo ponad 10 kpln

 

więc do tych butlo lepiej zrobić rampę w stylu hydro klapy albo hds

tdi engines are for senior citizens

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.