Basia_L200 Opublikowano 29 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Chciałabym zlecić zmotanie mojego L200. Docelowo ma to być auto pokazowe, ma zatem robić wrażenie (duże koła, wysoko zawieszone), ma się dać nim w miarę szybko pojeździć po bezdrożach i ma czadowo brzmieć. Co istotne - nie będzie jeździło w rajdach. Rozważam wymianę silnika na benzynowy, może 2.0 V6 lub większy, jeśli ktoś już take "ćwiczenie" wykonywał. Ja niestety nie mam o tym pojęcia, stąd szukam fachowca. Chciałabym zdemontować pakę i zbudować klatkę z mocowaniem koła zapasowego, ale oczywiście nie musi być zgodna z załącznikiem "J" FIA. Po prostu ma być zbudowana zgodnie ze sztuką i skuteczna w razie wywrotki. Auto w tej chwili stoi na fabrycznym zawieszeniu. Jeśli możecie polecić kogoś lub sami macie serwis/warsztat, który podejmie się takiej przeróbki, to bardzo proszę o kontakt. Chciałabym aby na wiosnę auto było gotowe. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Mitsubishi L200, 2009 w najuboższej wersji... wzbogaconej o F E L G I :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axer Opublikowano 30 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Jeśli możecie polecić kogoś lub sami macie serwis/warsztat, który podejmie się takiej przeróbki Hej, ja mogę ci polecić, " Traska" w Gdańsku, profesjonalnie podchodzą do tematu. www.trasek.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basia_L200 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Jeśli możecie polecić kogoś lub sami macie serwis/warsztat, który podejmie się takiej przeróbki Hej, ja mogę ci polecić, " Traska" w Gdańsku, profesjonalnie podchodzą do tematu. www.trasek.com.pl Ok, dzięki. Znam Traska:-) Ale nie mam wiedzy, czy motali kiedykolwiek L200. Wolałabym oddać go komuś, kto już miał do czynienia z tym modelem. Eksperymenty i bycie królikiem doświadczalnym;-)) raczej nie wchodzą w rachubę. Skontaktuję się z nimi i zrobię rozeznanie. Pozdrawiam. Cytuj Mitsubishi L200, 2009 w najuboższej wersji... wzbogaconej o F E L G I :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axer Opublikowano 30 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Ale nie mam wiedzy, czy motali kiedykolwiek L200. Wolałabym oddać go komuś, kto już miał do czynienia z tym modelem. Eksperymenty i bycie królikiem doświadczalnym;-)) raczej nie wchodzą w rachubę. Basiu_L..... Czy u Traska motali L200 tego nie wiem, natomiast wiem że L200 w żaden sposób nie różni się od innych aut tego segmentu więc motanie jest powtarzalne, pozostaje wymiana zawiechy, lift, wzmocnienia, Trasek buduje auta terenowo - przeprawowe od podstaw uzyskując homologacje więc myślę że spokojnie ogarnie twoje wymagania, ale jeżeli szukasz warsztatu który zajmuje się tylko Elkami to raczej nie znajdziesz bo z doświadczenia wiem że nie wiele osób z całego ogółu posiadaczy decyduje się motać Elkę po 2006 roku, sam miałem taką :) i miałem podobny plan choć bardziej skierowany na dalekie wyprawy ale po przeliczeniu kosztów modernizacji odpuściłem :) Jeżeli chcesz porozmawiać z osobą kompetentną na temat modernizacji lub wymiany silnika to polecam www.carmont.pl Zbyszek Montowski, magik jeżeli chodzi o auta terenowe z pod znaku trzech diamentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 1 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 we Wrocławiu masz RAYO http://rayo4x4.pl/modyfikacje-aut-4x4/ chłopaki robią mocno zaawansowane zmiany jak i bardzo gustowne, których na pierwszy, rzut oka nie widać U Patryka pod Wrocławiem pospawasz sobie klatkę jaką tylko sobie wymyślisz, a całość możesz później natrynąć u Natryskowego więc jedyny słuszny kierunek to Dolnośląskie a jak już tu będziesz to możemy zrobić przy okazji platformę na dach w stylu rhino rack :) I nie sposób nie zgodzić się z Axer, jednorazowe koszty mogą znacząco zniechęcić do motania. Jak rozłoży się w czasie motanie to mniej boli :) Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basia_L200 Opublikowano 1 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Ale nie mam wiedzy, czy motali kiedykolwiek L200. Wolałabym oddać go komuś, kto już miał do czynienia z tym modelem. Eksperymenty i bycie królikiem doświadczalnym;-)) raczej nie wchodzą w rachubę. Basiu_L..... Czy u Traska motali L200 tego nie wiem, natomiast wiem że L200 w żaden sposób nie różni się od innych aut tego segmentu więc motanie jest powtarzalne, pozostaje wymiana zawiechy, lift, wzmocnienia, Trasek buduje auta terenowo - przeprawowe od podstaw uzyskując homologacje ... Jest wycena od Traska!:-) Słoniutka, słoniuteńka...;-) Ale jak ktoś tu mądrze wspomniał - od czegoś trzeba zacząć i robić w miarę stopniowo, a w tedy mniej będzie "bolało" :-) Jeśli dobrze pójdzie, to zacznę od najtańszego na tej wycenie bodyliftu okraszonego większymi kołami. Życzcie powodzenia:-) PS. Na dniach będę sprzedawała moje ukochane "słoneczniki"... oryginalne felgi Mitsubishi 8x16 z otworem 110 i ET-6 (więc do starszych modeli) pomalowane proszkowo na żółty, słonecznikowy. Ale ofertę oczywiście wrzucę do stosownego działu:-) Cytuj Mitsubishi L200, 2009 w najuboższej wersji... wzbogaconej o F E L G I :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misman Opublikowano 1 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Jeśli możecie polecić kogoś lub sami macie serwis/warsztat, który podejmie się takiej przeróbki Hej, ja mogę ci polecić, " Traska" w Gdańsku, profesjonalnie podchodzą do tematu. www.trasek.com.pl Panie, Panie, co Pan, co Pan... daj Pan spokój, przerabiałem tam kiedyś "profesjonalnie" układ hamulcowy, żal d.. ściska, szkoda pieniędzy i czasu... :roll: Cytuj "Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały, jak do nich strzelano - umierały..." "zrobiłem" != "zleciłem" -- http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natryskowy Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Witam, Zastanów się czy jest sens wyrzucać pakę bo wtedy pickup wygląda brzydko, skoro nie chcesz jeździć w terenie a tylko zrobić auto demo. Kolejna sprawa to koszt klatki, koszt dobrych rur bezszwowych, spawanie, mocowania itd. Można mniejszym kosztem osiągnąć fajny efekt. Tu masz przykład: Bodylift wydaje mi się, że optymalny będzie 30mm, nie trzeba nic zmieniać. Wytarczy podłożyć tulejki poliamidowe, czy miększe poliuretanowe. Do tego ładna felga, opona "terenowa" i sprzęt wygląda bardzo rasowo. Ale jeszcze taka jedna opcja: Możesz też jeździć z koleżankami i każdy będzie się również oglądał za L200 :mrgreen: Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 przeslij te wycene Traska do Brokat Motor Center - mysle, ze zrobia Ci to tam lepiej i zapewne duuuuzo taniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.