Skocz do zawartości

[RAM 1500] dodge ram 1500 5,9l 2002 zgasl w czasie jazdy i


kolasz11

Rekomendowane odpowiedzi

witam !!! panowie jestem nowy w klubie ,mam ramika 5,9 l 1500 z 2002roku , od razu pisze jaki mam problem ,moze ktos pomoze . po dluzszej jezdzie po miescie stanolem na krzyzowce dodalem gazu nie ukrywam ze troche ostro ,cos strzelilo z rory i zgasl . nie chce odpalic nawet nie drgnie ,rozrusznik kreci pieknie ale kompletnie zero jakiegos zaskoku !! dziwne zjawisko .silnik suchutki, nic sie nie wylalo nic nie peklo,olej toszke powyzej minimum ale jest.wszystkie plyny na miejscu kompletnie jestem zielony. moze ktos wie co sie moglo stac!!??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dejwitt, tez tak myślę.

Częsta przyczyna rozwalenia pompy paliwowej w autach z instalacją gazową jest notorycznie prawie pusty zbiornik paliwa (sam to przechodziłem :kasztan: ).

Co prawda nie mamy tutaj napisane czy to benzyna czy olej napędowy.

Jeśli benzyna to można to sprawdzić wtryskując strzykawką porcje paliwa przez dolot powietrza podczas "kręcenia rozrusznikiem". Jak nic się nie odezwie trzeba szukać innej przyczyny. Jak choć kichnie, prychnie to już wiadomo że pompa paliwowa padła i trzeba szybko dzwonić do ZUZCAR :lol:

DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki !! panowie sprawdze pompe . ramik chodzi tylko na benzyne 5,9 l 1500. nie uznaje gazu !! to sie stalo od razu !! przed ostatnim tankowaniem doszla wskazowka 2 razy prawie do dna !!

 

To chyba masz rozwiązanie,jeśli dopuściłeś kilka razy do wysuszenia baku(a nie wiadomo ile razo to się zdarzyło poprzednikom) to myśle ze uszkodzona pompa to najlepszy trop

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłeś zassać syfu i zapchać układ. Choć wtedy, raczej nie byłoby takiego gwałtownego zatrzymania.