Skocz do zawartości

Predator Motorsports Hummer H1 RapTorq Computer Upgrade 6.5t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam takowy chip i chce go podpiąc do silverado, gdzie mam szukac kompa u siebie?

Chevy Silverado K3500 97r

Chevy Corvette c3 Stingray 75r

 

"..trzeba kolekcjonować mocne wrażenia..."

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

znajde chwile czasu to sprobuje zaaplikowac nowego kompa....mam nadzieje ze wszystko pasuje. napisane jest zeby odpiac stary i zamontowac ten w to samo miejsce bez innych ingerencji

Chevy Silverado K3500 97r

Chevy Corvette c3 Stingray 75r

 

"..trzeba kolekcjonować mocne wrażenia..."

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Nie znam się na samochodach ale tam gdzieś pisali żeby zwiększyć ciśnienie paliwa.

Napisz jakie zmiany po montażu.

 

no i zamontowałem wariata:) montaz RapTorq połączyłem z wymianą silnika wentylatora, bo akurat to samo miejsce trzeba demontować ;-)

 

odczucia--> widać, że silnik chce się wydostać z komory, chociaż nie są to jego maksymalne możliwości tuningowe na pewno:)

około 105KM więcej robi wrażenie :lol:

20131004_130719.jpg

 

20131004_145749.jpg

 

20131004_150816.jpg

Chevy Silverado K3500 97r

Chevy Corvette c3 Stingray 75r

 

"..trzeba kolekcjonować mocne wrażenia..."

Opublikowano
Nie znam się na samochodach ale tam gdzieś pisali żeby zwiększyć ciśnienie paliwa.

 

gdzie to ciśnienie zwiększyć? na pompie?

Chevy Silverado K3500 97r

Chevy Corvette c3 Stingray 75r

 

"..trzeba kolekcjonować mocne wrażenia..."

Opublikowano

a te 105KM to odczucia,dane z instrukcji czy poparte hamownia? Hamowałeś auto przed tuningiem i po? Nie chce się czepiać ale bez tego to podawane jakiekolwiek dane są wyssane z palca.

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Opublikowano

narazie odczucia i dane z instrukcji hamownia przede mna może zdąrze w tym roku.

p.s nie byłbys chyba sobą gdybys się do czegoś nie doczepił... :-P

Chevy Silverado K3500 97r

Chevy Corvette c3 Stingray 75r

 

"..trzeba kolekcjonować mocne wrażenia..."

Opublikowano
narazie odczucia i dane z instrukcji hamownia przede mna może zdąrze w tym roku.

p.s nie byłbys chyba sobą gdybys się do czegoś nie doczepił... :-P

 

Poprostu wiem ile chlopacy z klubu Fbody inwestuja kasy, ile przeróbek dokonują żeby wycisnąc 100 koni wiecej. Na przyklad moj SSman: zmieniony wałek, caly wydech, program napisany w stanach, cos tam jeszcze o czym juz zapomnialem i mam dopiero 384KM na silniku(mam wykres z hamowni) i ponad 500NM, a seria ma 330KM. Jestem ostrozny jak ktos zmienia sam komputer i twierdzi że ma ponad 100 koni wiecej. Auto z hamujesz bede wtedy sie zachwycać i gratulować :) no offenc

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Opublikowano
Dejwitt w turbo dieslu łatwiej podnieść moc niż w benzynie, np. w Cumminsie 12v wystarczy wymienić w pompie kawałek wyprofilowanej blaszki by moc podnieść o 120 KM :twisted:

 

No ja nie wiem, jak kolega porobi testy na hamowni to uwierze, nie dla picu na bierzmowaniu przyjąłem imie Tomasz hehe jak nie włożę palca w dziury to nie uwierzę hehe :>

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Opublikowano

6.4 power stroke po chipie daje prawie 2x tyle mocy co seria.

 

widziałem kilka wykresów po zrobieniu dolotu i wydechu wychodziło po 500-600 km i 1600nm

 

to wynika z dużej pojemności i małego doładowania w serii, te silniki sa zrobione pod mega pancerność.

 

w europie 3.0d robi 300km i 700nm wiec nic dziwnego ze 2x większa pojemność da większa moc.

 

 

Zakładając prawdziwego chipa. bo to co tam jest wgrane to równie dobrze może być nowe angry birds;D

2005 Ford F150 5.4

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dejwitt, jakbyś miał choćby podstawowe pojęcie o zasadzie działania silników, znał różnice pomiędzy działaniem benzyny i diesla, to nie pisał byś o kolegach z fbody, i o tym ile pieniędzy włożyli żeby wyciągnąc 100 koni wiecej. Prawda jest taka że koledzy mają pecha że jeżdzą benzynami które są skrajnie nie podatne na modyfikacje, i muszą wkładać wałki, duże gaźniki, kolektory, itd itp, i **** to daje. Diesel jest tak prostą zasadę działania , że wystaraczy ***** mu tyle paliwa ile sie chce, odpowiednio wiecej powietrza i mocy przybywa zatrzęsienie. w benzynie jak dasz więcej paliwa to jedyne co osiągniesz to smród z wydechu i zupe w misce olejowej. Nie wiem dlaczego nie wierzysz Temu co pisze Mateusz o RapTorque..? niestety dla ciebie taka jest prawda. jak miałem dodge rama 2001 rok, i założyłem quadzille to samym programem robiłem 150 koni wiecej. Diesel w przeciwieństwie do benzyny daje nieograniczone możliwości.

 

Pomijam merytoryczną wartość wpisu, natomiast proszę o nieużywanie słów, które ogólnie uznawane są za niecenzuralne.

 

Japacz

Opublikowano
Używam właśnie Quadzilli i efekt jest porażający. Dziś Drug jeździł moim Gumisiem, może coś napisze, bo lepiej żeby było bezstronnie.

Różnica jest kolosalna, a to był dopiero 5 program. Zakochałem się w dieslu. Z miłą chęcią wstawiłbym CTD do Tweetiego zamiast zamulonej 318-stki, ale na razie mnie nie stać na takie zabawy. :evil:

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.