Kuba M. Opublikowano 18 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Mnie się wydaje tylko, że fachowców trzeba odróżniać od cwaniaków. I tu jest największy problem ;-) Kuba M., co to za narzędzia jeśli można zapytać bo jestem laikiem ale również te ceny mnie z lekka szokują i dla tego chciałbym wiedzieć co tak dużo kosztuje? Między innymi klucz do sprawdzania napięcia łożysk stożkowych i czujnik do sprawdzenia luzu międzyzębnego. Do tego w najlepszym wypadku co najmniej kilka-kilkanaście godzin zegarmistrzowskiej roboty. Tylko nie pytaj jak i do czego tego używać - nie wiem, nie zamierzam się tego uczyć, bo mam cichą nadzieję, że nie będę miał problemu typu remontować stary most, czy zmieniać na inny ;-) :lol: Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misman Opublikowano 18 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Wspomniane narzędzia nie są jakoś strasznie drogie. Na pewno kosztują mniej, niż winszowane robocizny przez mechanixów. Głównym problemem przy samodzielnej regulacji mostów (jak ja to widzę) jest (nie)posiadanie zestawu pierścieni dystansujących, do przesuwania względem siebie kosza oraz ataku, aby prawidłowo wyregulować przekładnię. Reszta, to robota która wprawdzie jest względnie dokładna, jednak nie "zegarmistrzowska" :mrgreen: Nie przesadzajmy :mrgreen: Jak odnoszę się do napraw samochodów (zwłaszcza takich toporów, jak mój ;) ): Odkąd przestałem w zasadzie korzystać z usług zewnętrznych, zostaje mi w kieszeni więcej kasy na części (które i tak musiałem kupować). Zostało mi też na narzędzia - dzięki czemu jestem w stanie bez problemu dostać się do niemal wszystkiego - i wymienić 8-) Narzędzia w zasadzie kupuje się tylko raz (!), a wykorzystuje również do napraw późniejszych. Czas i tak miałem stracony, przez nieposiadanie auta przez okres naprawy - odpada mi problem (dojazd, czas) odstawiania i zabierania auta z warsztatu, wysłuchiwania jak to "oni dobrze zrobili, to inni sp..li :evil: " - pomimo, że oprócz nich nikt tam nie grzebał. Nie muszę trzymać kolejnego auta "na wypadek naprawy", nie muszę zabierać auta żonie, bo mój jest uziemiony w warsztacie. Wada rozwiązania: trzeba czasem jednak pod tym autem poleżeć, ubrudzić się :lol: poświęcić czas (vide j.w.). Trzeba zamówić części, poczekać aż przyjdą - co implikuje wykonanie naprawy gdy auto jeszcze jeździ, a nie gdy się już rozpada :mrgreen: Cytuj "Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały, jak do nich strzelano - umierały..." "zrobiłem" != "zleciłem" -- http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm Opublikowano 18 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 klucz do sprawdzania napięcia łożysk stożkowych i czujnik do sprawdzenia luzu międzyzębnego Czyli nic, co można określić jako specjalnie drogie...bo głupia moja frezarka kosztuje kilka razy więcej a zarobić tyle nie chce :kasztan: Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.